2019-06-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskaperse
Men varför släppte ni in araberna då? Stå nu ert kast och lev med era kära gosedjur! Ni fattar väl att ni har sett till att Sverige kommer att förvandlas till ett kalifat inom bara några årtionden och det kommer kanske att leda till hela nordens undergång. Tack för det! Vad fan tänkte ni med egentligen? "Negerkuk är så jävla gott att jag offrar hela nordens flertusenåriga historia och framtid för att få smaka det igen!"?

feministerna är ju som protituerade, de vill ha muslimkuk och negerkuk så länge dessa bjuder, när hon tröttnar på kuken vill hon ha en roligare kuk men det är bara det att en muslim hotar att ta död på en om man lämnar honom, enligt sharia får man mörda en icke muslimsk kvinna på valfritt sätt.

Gränsen i Hyllie är numera helt öppen och i Malmö brukar det vara en rillströmning av kriminella när det är sommar och speciellt när gränsen är obevakad. Gränsen har varit obevakad sedan mars-april 2019 oavsett vad idioterna i media har sagt. Man ser också att det är febril aktivitet på muslimerna, massor med bilar står överallt dubbelparkerade för de väntar på sina muslimer som ska tas om hand och slussas vidare. Det är ju stor business att leva på svenska skattebetalares ryggar och sedan jobba svart. Det är därför man ska mygla sp mycket man bara kan och aldrig handla hos eller av muslimer. Låt deras egna handla där sp får vi se hur det går med affärerna. När vita slutar handa av dem går de över till att tvätta pengar för att de behöver verksamheten för att kunna slussa vidare svarta pengar som kommer från knarkhandeln.
Citera
2019-06-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Vilket ju är intressant, att mångkulturen leder till ett stympat ordförråd och krympt ordanvändning. När mångkulturen påstås ske för att den behövs och är berikande. Vad det handlar om är att skydda stenåldersmänniskor och deras primitiva kulturer om att slå ihjäl först och fråga sen.

Det öppna samhället verkar inte till värdlandets eller värdfolkets fördel, om man säger så. Det har slutat i konstiga utsvävningar, krystade teorier, och hindrade samtal och åsiktsförtryck. Den repressiva nydemokratiska linjen praktiserat av de självutnämnda stordemokraterna!

Angående getto-svenska. jag va kund hos Telia för ett tag sedan (kommer aldrig att bli det igen) och nör jag ville ha en enkel sak fixad så fick jag snacka med en muslim som inte ens kunde formulera sig på enkel svenska, jag fattade inte vad muslimen sa. han höll på med sin gettosvenska. efterso det är ett företag som huserar inkompetenta och muslimer har jag valt att bojkotta Telia för all evighet, samma gäller Postnord och en massa andra företag.
Citera
2019-06-11, 19:51
Medlem
Mördad 25-åring levde under hot – vittnade mot gängkriminella
Publicerad idag 15.51
Den 25-årige man som sköts till döds i Malmö på måndagen hade tidigare vittnat mot två bröder och mottagit hot mot sin familj. Två år efter hoten sköts också 25-åringens äldre bror till döds.
”Din mamma är en hora. Du kommer begravas med henne din horunge. Din dag kommer.” Det meddelandet fick 25-åringen på Facebook den 20 april 2016. Han fick också andra meddelanden med hot mot sin familj.

Dagen före hoten hade en rättegång inletts i Malmö tingsrätt där 25-åringen var målsägande. Han hade för polisen berättat hur han kidnappats vid Bellevuegårdens centrum och misshandlats i en källare av fem män.

Varnades för att vittna
25-åringen fick motta ännu ett hot under den första rättegångsdagen. En bror till den man som pekats ut och åtalats för olaga frihetsberövande, misshandel och försök till utpressning, gick fram till 25-åringen vid en rökpaus och varnade honom för att vittna.

Polisen tog allvarligt på hoten och 25-åringen fick skyddat boende.

Båda bröderna dömdes till fängelsestraff efter 25-åringens vittnesmål, den ene för kidnappningen och misshandeln, den andre för övergrepp i rättssak.Svt
Citera
2019-06-11, 21:45
Medlem
En 20-årig man åtalas vid Malmö tingsrätt för två fall av våldtäktsförsök. Båda våldtäktsförsöken ska ha skett den tredje februari i år. Vid det första fallet ska mannen ha följt efter en kvinna som gick in i Folkets Park. Därefter ska han ha överfallit henne bakifrån och misshandlat henne genom att slå henne flera gånger i ansiktet. Mannen ska ha dragit kvinnan mot en mörk och undanskymd plats men hon lyckades slita sig loss och fly från platsen.
Bara några timmar senare ska mannen ha gett sig på en annan kvinna på en annan plats i Malmö. Mannen ska då ha kastat ner den utsatta kvinnan på ett golv, tagit strypgrepp på henne samt lagt en handduk över hennes mun. Han ska också ha misshandlat henne och sedan försökt att våldta henne. I samband med våldtäksförsöket ska mannen dessutom ha uttalat dödshot mot kvinnan.
Citera
2019-06-11, 21:45
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Mördad 25-åring levde under hot – vittnade mot gängkriminella

Den 25-årige man som sköts till döds i Malmö på måndagen hade tidigare vittnat mot två bröder och mottagit hot mot sin familj. Två år efter hoten sköts också 25-åringens äldre bror till döds.

Malmös polis hälsar:

Citat:
Inte farligt att vittna

Han uppmanar personer som vet något om morden att träda fram och berätta det för polisen. Han vet att många är rädda, men säger att det är en myt om att det är farligt att vittna.

Det är i stort sett ofarligt att tala om vad man sett och hört. Skulle det vara så att man är ett vittne som är så pass betydelsefullt, ett så kallat kronvittne, finns det åtgärder inom svensk polis för att stötta ett sådant vittne, säger Stefan Sintéus.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/trendbrott-for-polisen-i-malmo-ingen-skjutning-i-april

Det är en myt att det är farligt att vittna. Ingenting händer. Oroa er inte.
Citera
2019-06-11, 22:18
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Två skottlossningar, en död 25-åring, en hotfull man som sköts av polis och två nattliga sprängdåd. Måndagen den 10 juni blev en av de mest händelsefulla dagarna i Malmöpolisens historia.

Och det verkar visst inte ta slut för den hårt prövade Malmöpolisen......

Citera
2019-06-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Och det verkar visst inte ta slut för den hårt prövade Malmöpolisen......

Och dagen efter 11/6 var helikoptern uppe igen och hopplöst off. Om de hade svävat ovanför Möllevångstorget, Seved eller Rosengård hade man tagit massor med fifflare, knarkhandare och stört kriminella men jag antar att polisklownerna är mer intresserade av att kunna visa upp en vit för ovanligheternas skull som snattat eller gått på röd gubbe istället för att ta en muslimsk knarkhandlare som drar bidrag och kör en luxmercedes ellelr tvättar svarta pengar.

Malmöpolisen Honk Honk, honk honk.
Citera
2019-06-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Malmös polis hälsar:

Det är en myt att det är farligt att vittna. Ingenting händer. Oroa er inte.

Går malmöpolisen ut och säger att det är ofarligt att vittna känns det som att man inte ska vittna. Malmöpolisen klarar ju inte ens av att lösa brott och skydda sig själva, och skriver av ärende blixtsnabbt och skäller ut folk som ringer in eller granskar dem för att hitta något som man vill ta dem på. Varför ska man lita på lögnare som malmöpolisen som går ut öppet och säger att det skjuts inte längre och det bombas inte längre och nästa dag brinner det av bomber för de kriminella muslimerna kände sig provocerade.
Citera
2019-06-11, 23:18
Medlem
På ställen man ska undvika. emporia är ett sådant ställe. Idag stod jag i kön för att betala så kommer det en äcklig asiat (kommunist?) som går förbi alla i kön och ställer sig först. jag talar om för muslimen ikassan att det är inte kinesiska regler som gäller. Att han får ställa sig sist i kön som alla andra. Muslimen kommer med argumentet att han har bråttom. Ja, det har jag också. Och så tar det en evighet för det asiatiska äcklet ska betala med kort. Det var sista gången jag handlade på skitstället Wilys på emporia. Stöllet som verkasr anställa musimer med ultralåg intellingens. Jag trr knappast att en vit skulle kunna smita före i kön i kommunistiska Kina. Hade man gjort det hade de kallat till sig en polis och man hade varit i trubbel. Muslimer och asiater äcklar mig speciellt de som tror att de är smarta.
Citera
2019-06-11, 23:24
Medlem
Jag tycker att det är verkligen positivt att det ska installeras ljudsensorer som känner igen skottlossning i Malmö så att polisen snabbt kan bilda sig en uppfattning om vilka områden de ska undvika. Sedan kan polisen dyka upp upp när all fara är över. Under tiden kan de ägna sig åt det sedvanliga, jaga cyklister som cyklar utan lyse eller utan hjälm. Alternativt frihetsberöva folk som sjunger för högt i krogkön
Citera
2019-06-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Jag tycker att det är verkligen positivt att det ska installeras ljudsensorer som känner igen skottlossning i Malmö så att polisen snabbt kan bilda sig en uppfattning om vilka områden de ska undvika. Sedan kan polisen dyka upp upp när all fara är över. Under tiden kan de ägna sig åt det sedvanliga, jaga cyklister som cyklar utan lyse eller utan hjälm. Alternativt frihetsberöva folk som sjunger för högt i krogkön

de är inte ens ute om nätterna för det kastas sten på bilarna. de är som rädda harar, och det är enklare att följa efter en vit med keps och solglasögon med helikopter i förhoppning att han gör något korkat än att jaga muslimer som hela tiden hetsar upp sig och begår brott och säljer knark eller att man tar en zigenare för att det stjäl en kundvagn och snattar i butiken eller att det skickar sina zigenarvänner till att följa efter en gamling för att bryta sig in i deras hem och ta det lilla de har eller at man trakasserar en vit svensk för att han ringer in ett brott för han måste ju vara en kriminell när han ringer in till polisen.

malmöpolisen är en grupp med donutätande klowner, honk honk honk.

män är inte ute på krogen natte-tid för det finns ligor som väntar på fulla utanför och blåser dem på pengar. brott som skrivs av på en gång.
Senast redigerad av analslugger 2019-06-12 kl. 00:01.
Citera
2019-06-12, 02:14
Medlem
rex144s avatar
Ny explosion på Rosengård, värmen gör araber galna

PS

Det har blivit vanligt att folk bajsar i toastolar som säljs på Bauhaus, Hornbach, etc, dessa toastolar är visningsexemplar ej uppkopplade till avloppet ,
skulle de bli tagna på bar gärning kan de säga att de inte visste...

även på IKEA bajsas det på badrumsavdelningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in