Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Gobble gobble, tjatter tjatter.
Jag är alfa. Jag pratar inte ert språk.
Som ett barn går det fram och tillbaks. Det är hela tiden allt eller inget, kvinnor mot män.
Här försöker vi säga t.ex. att det finns ett statligt organiserat förtryck mot pojkar och män i Sverige som gör att pojkar halkar allt mer efter och bevisar detta, så kommer hon som kvinna in och påstår att "allt inte är kvinnans fel".
Vems fel är det annars? Det är ju ni som krävt att pojkar ska hållas tillbaka, så att ni kan klättra över dem till samhällets topp. Det är fortfarande ingen som vågat ifrågasätta utredningar som denna:
https://weburn.kb.se/metadata/030/SOU_8351030.htm
Se dig om!
Vart har alla bra män tagit vägen?
Du har bara korkskallar och självhatande "soyboys" att välja på.
Och troligen, om du vårdar ditt utseende det minsta, ett gäng betaorbiters i din "friend zone".
Männen checkar ut och vill inte längre ha med dig att göra. Du är inte värd besväret.
Jag övertygas dagligen av den allmänna diskussionen att detta är den enda rätta vägen, om man nu inte råkar ha en riktigt osannolik tur att hitta sin tjej redan som hyggligt ung, med utvecklade naturligt kvinnliga egenskaper som kan konsten att vårda ett ömsesidigt förhållande MER än att bejaka sin ständiga egotripp och strävan efter totalt världsherravälde för kvinnor.
Dessa sociopater och narcissister kostar samhället tiotals eller hundratals miljarder varje år.