2019-06-09, 09:29
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Om dem menar folk är dräg på flashback. Menar man då alla stackars saten på psyk delen av forumet också? Är inte det liiiite elakt menat då, eller är det bara rasist knarkare användarna?

Viktig att urskilja dessa två känner jag om man ska ha en högmoralisk mark över andra. Sedan definiera den procent som är racist och knarkare för att inte dra alla över en kam...

Vänliga hälsningar,
Dödsknarkar-rasist
Vill man få alla att se ut som rassar, pedofiler samt knarkare så är det ju lättare att ta bort det nästet. Vill man få Flashback att framstå som ett närhatarnäste så ser man också till att det blir så( ändamålet helgar medlet) Men medlet kan ju vara allt annat än godhet, ändamålet likaså.
Jag förstår inte ens hur man kan vilja hänga ut folk genom hot när man egentligen förstör för sig själv.
Hotar man folk till tystnad så kommer det ju tillbaka på en själv.
Hur man ens fått reda på allt om den här hatgruppen förstår jag inte heller.
Allt i samhället känns lite som, du är anonym så länge du sköter dig, om inte hänger vi dig offentligt i avskräckande syfte och i slutänden är det yttrandefriheten man vill klämma åt genom hot på ett eller annat sätt.
Jag litar inte på något/ någon. Diktatur?
Senast redigerad av gabrielle2 2019-06-09 kl. 09:49.
Citera
2019-06-09, 10:05
Medlem
Det här är tröttsamma kriminella rättshaverister som inte har någon moral öht. Enda anledningen till att de startat sitt korståg mot Flashback mfl är eftersom de inte vill kännas vid sina tidigare pinsamheter.

För mer än 10 år sedan reggade vi ett konto här jag och några kompisar från skolan.
Vi gjorde en hotmail-adress i samband med ett projekt vi hade i skolan och flera av oss tyckte sen att den kan man ju använda när man måste regga sig på sidor där det är mkt spam osv så vi var fem st som använde den då,
vi hade alltså också ett Flashback-konto med den adressen, användarnamnet var samma som mailens ”namn”.hotmail.xx eller liknande.. sen gick tiden och vi splittrades och tappade kontakten. Vet inte hur många som fortsatte använda kontot efter projektet. Minst 3 iaf.

I samband med skeletthistorien skrev jag något i tråden, från det kontot, inget som jag inte kan stå för och delvis saker som H borde känt var bra saker. Givetvis också en förskräckelse/visst äckel över det åtalet avsåg, men minns inte exakt vad det var som triggade H att genast inboxa mig med förklaringar, pappa K började sedan hota mig via pm och tala om att de minsann hade en fantastisk algoritm vad det nu var, en superkraftsgrej som kunde hacka, identifiera och så vidare.
De skulle hänga ut kamelfittan med fler och även mig om jag skrev något mer de upplevde som negativt.
Då det blev värre hot skrev jag om hoten i tråden och rätt snart dog den där tråden ut ett tag.
Tills H själv väckte den till liv och sedermera fortsatte dra uppmärksamhet till sig med media, skickade ”julkort” till åklagaren, anmälde häktet mm.

Där någon gång hackades mailen och sedan kunde jag inte logga in på användaren här heller eftersom lösenordet ändrats. Detta kändes relaterat till tråden om skelett..
Kan ju vara någon av de andra som ändrat lösen och så, men timingen känns lite.. nej. Kan vara någon annan som listat ut det enkla lösenordet. Vem vet?

Vad jag tänker om detta är att personerna drivs ju av en mani, ett oresonligt hat, att de ger sig på alla lite hur som helst i hopp om att skrämma någon.
Om H nu slutat i gruppen finns ju K kvar och resten av gruppen består av individer som verkar leva som skojare, kriminella, är djupt störda eller har någon psykisk ohälsa.
Jag är mest illa berörd över att dessa människor haft folk på Flashback som måltavlor under tio års tid.
Det tyder ju på en grav tvångstanke, stalking, total kockoibollen osv, medan vi andra gick vidare i livet fortsatte de älta.
Undrar ju, hur har dessa hittat varann ens?
Senast redigerad av Yanii 2019-06-09 kl. 10:26. Anledning: Stavfel
Citera
2019-06-09, 10:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Om de menar folk är drägg på flashback. Menar man då alla stackars satarna på psyk delen av forumet också? Är inte det liiiite elakt menat då, eller är det bara rasist knarkare användarna?

Viktig att urskilja dessa två känner jag om man ska ha en högmoralisk mark över andra. Sedan definiera den procent som är rasist och knarkare för att inte dra alla över en kam...

Vänliga hälsningar,
Dödsknarkar-rasist
a12 buntar ihop alla, skitsamma om det är nån deprimerad som akut söker hjälp för självmordstankar, någon som frågar om diabetes, flickvän som frågar i drogakuten, bästa romen för rom o cola, sy egna gardiner, hur byter man däck på en bil, stöldsäkra utombordsmotor, vad heter krukväxten, hur bäst koka ägg.....ALLA buntas ihop och kallas drägg.

Finns inga forum på flashback som är acceptabla att skriva i och det är en farlig attityd.
Senast redigerad av Arne.Anka 2019-06-09 kl. 10:17.
Citera
2019-06-09, 10:32
Medlem
DarkwingdDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Undrar ju, hur har dessa hittat varann ens?
kentastrof har bjudit in över 300 till a12 han letar aktivt efter fler
Citera
2019-06-09, 10:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ingen som har sökt mig hemma, trots att dom har min adress. Vet inte vad min arbetsgivare säger men jag tror att dom skiter i vad jag gör på fritiden.

Däremot är det ju störande att min mamma blir inblandad.
Riktigt äckligt att dom blandar in din mamma.
Jag vet uppriktigt inte hur jag hade hanterat något sådant. Antagligen inte med samma lugn som du.
Citera
2019-06-09, 10:51
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Riktigt äckligt att dom blandar in din mamma.
Jag vet uppriktigt inte hur jag hade hanterat något sådant. Antagligen inte med samma lugn som du.

Man hade letat rätt på personen och tryckt upp en pipa i munnen på den personen och frågat "You've got to ask yourself a question: 'do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"
Citera
2019-06-09, 10:55
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Hmm. Tittar man på din posthistorik så ser man att du skriver 90% av dina inlägg på forumavdelningarna 'Flashback' och 'Viktiga meddelanden'.

Intressant att du skapat ett konto bara för att spamma inlägg i just dessa två avdelningar. Nästan som om du vore besatt av Flashback..

Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Mitt konto skapades februari, admin skapade trådarna för några dagar sen. Intressant hur du ljuger och förvränger allt i dina vägar.

Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Vadå ljuger och förvränger, 48 av dina inlägg är i flashback och 12 st i viktiga meddelanden. Utöver dom har du endast 7 kommentarer i 3 andra forumdelar. 89.55% av dina inlägg skrivs i "Flashback/Viktiga meddelanden"

Bumpar detta då jag vill höra din respons. Rufos har ju helt rätt i det han säger, att du skriver 90% (nåja, 89,55%) av dina inlägg i flashback/viktiga meddelanden. Nästan uteslutande i trådarna angående Hatgruppen som vill tysta flashback.
Citera
2019-06-09, 11:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Kallar man någon för "svarting" är man rasist. Punkt.
Jag fattar inte riktigt relevansen med trådens ämne. Eller menar du att du tycker det är en bra idé att hänga ut medlemmar på Flashback, med namn & adress, för att dom skriver saker som du ogillar?
Citera
2019-06-09, 11:44
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Ja, jag fattar att du är rasist och gör skillnad på människor beroende på var de föds och hur de ser ut.

Nej, jag gör skillnad på människor beroende på om de är dumma i huvudet eller inte.
Känner folk från hela världen, vissa mer dumma i huvudet, vissa mindre, sparkar hellre ut dig från landet än min Irakiska granne som säkert bidrar med mer än du gör. Du verkar helt enkelt vara dum i huvudet du med, som många andra.
Citera
2019-06-09, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Nej, jag gör skillnad på människor beroende på om de är dumma i huvudet eller inte.
Känner folk från hela världen, vissa mer dumma i huvudet, vissa mindre, sparkar hellre ut dig från landet än min Irakiska granne som säkert bidrar med mer än du gör. Du verkar helt enkelt vara dum i huvudet du med, som många andra.

Håller fullständigt med. Kunde inte sagt bättre själv.
Citera
2019-06-09, 11:55
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag fattar inte riktigt relevansen med trådens ämne. Eller menar du att du tycker det är en bra idé att hänga ut medlemmar på Flashback, med namn & adress, för att dom skriver saker som du ogillar?

Självklart skall alla vara beredda på granskning, du, jag eller SD-mobben på flashback. Å andra sidan får även "granskarna" räkna med att bli nagelfarna.
Visst är det härligt med ett öppet och fritt debattklimat?
Citera
2019-06-09, 11:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Självklart skall alla vara beredda på granskning, du, jag eller SD-mobben på flashback. Å andra sidan får även "granskarna" räkna med att bli nagelfarna.
Visst är det härligt med ett öppet och fritt debattklimat?
Jag reagerar mest på att den pajasen sitter & förespråkar uthängningar av personer på Flashback, vilket är ett klart regelbrott. Det har ju inget med "debattklimatet" att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in