Citat:
Tja Carola verkar vara i desperat behov av pengar:
Hur gör man om man är som jag ensamstående har många barn, och hyran bara blir högre. Inte vill betala så sjuka summor för att bo. Man vill ju kunna leva också. Jag har liksom inte lust att betala ca 2000€ på hyra. Sen har barn som går i St Julian's. Vill heller inte flytta på dom.
Hyr nu för 1000€ men ska höjas med 700€ till. Funkar ju inte för mig som ensam. — känner sig bekymrad.
Carola bodde på Malta, varför flyttade hon dit ?
Carola måste inneha rekordet för att vara med i flest köp o säljgrupper på facebook. Hon försöker kränga sexleksaker, skor och kläder.
Hur gör man om man är som jag ensamstående har många barn, och hyran bara blir högre. Inte vill betala så sjuka summor för att bo. Man vill ju kunna leva också. Jag har liksom inte lust att betala ca 2000€ på hyra. Sen har barn som går i St Julian's. Vill heller inte flytta på dom.
Hyr nu för 1000€ men ska höjas med 700€ till. Funkar ju inte för mig som ensam. — känner sig bekymrad.
Carola bodde på Malta, varför flyttade hon dit ?
Carola måste inneha rekordet för att vara med i flest köp o säljgrupper på facebook. Hon försöker kränga sexleksaker, skor och kläder.
Carola flyttade ner till Malta end 2016 då hon fick ett jobb som telefonförsäljare för FXGM. Hon var helt bergsäker på att bli en toppsäljare och tjäna 50k+ som vissa gör. Nu var hon inte den som gjorde de utan fick sparken efter bara drygt 2 månader då hon var helt värdelös.
Efter detta så körde hon på några andra Forex bolag som säljare och började sedan som live dealer på Evolution gaming där hon också fick sparken efter bara någon månad då hon inte kan behålla ett jobb.
Efter Evolution började man inse att denna dam är helt rubbad. Hon började hyra lägenheter i andra hand för att försöka hyra ut dem till svenskar dyrare. Något som funkade i några månader tills dem kom på henne. Med ingen inkomst nu så fick hon den briljanta idén att börja sälja sig och detta gjorde hon i säkert ett år tills hon flyttade till Spanien. Mitt i detta så fick hon ett erbjudande av johan Vilde som gav henne 10K för 3 inspelningar.
Jag har alltid vart farshinerad av hennes driv, här på Malta så kände jag henne i 2 år och hon har gjort mer än vad en normal människa gör i en livstid.
Jobbar, 5 barn, starta sex grupper, hora, spela in p-rullar, dansa på strippklubbar och mycket mer.
Sist när jag pratade med henne så bodde hon i Spanien där hon tydligen hade träffat någon som hon tjänade stora pengar med, de skulle köpas hus och annat men det sket ju sig såklart också lika snabbt haha....
Någon som har ett hum på hur många år hon kommer få sitta?
Senast redigerad av Zeltso 2019-05-25 kl. 17:58.
Senast redigerad av Zeltso 2019-05-25 kl. 17:58.