2019-06-09, 04:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
"Jag har 18 moderatorer"

Är han 12 år gammal?
Det står något om att han har identiteten på 18 andra moderator.
Citera
2019-06-09, 04:59
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Jag ser det, men det hela framkommer så löjligt formulerat - och?

Han ska besöka dom i hemmet för "delgivning" - för vad exakt? Är detta nivån på en grupp som hållit på i ett årtionde? Jag vet inte, men något mer kanske jag hade förväntat mig.
Citera
2019-06-09, 05:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag ser det, men det hela framkommer så löjligt formulerat - och?

Han ska besöka dom i hemmet för "delgivning" - för vad exakt? Är detta nivån på en grupp som hållit på i ett årtionde? Jag vet inte, men något mer kanske jag hade förväntat mig.
Det är ingen som har sökt mig hemma, trots att dom har min adress. Vet inte vad min arbetsgivare säger men jag tror att dom skiter i vad jag gör på fritiden.

Däremot är det ju störande att min mamma blir inblandad.
Citera
2019-06-09, 05:11
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Det är ingen som har sökt mig hemma, trots att dom har min adress. Vet inte vad min arbetsgivare säger men jag tror att dom skiter i vad jag gör på fritiden.

Äsch det hela blir ju... det är så fånigt. De vet inte ens vad de ska delge dig. Likskändargänget kanske borde tänka sig vad de vill uppnå med det hela.

Citat:
Däremot är det ju störande att min mamma blir inblandad.

Jag är säker på att din mor kommer att se en pöjk som kan äta en hel julfindustallrik heeeelt själv.
Citera
2019-06-09, 05:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Äsch det hela blir ju... det är så fånigt. De vet inte ens vad de ska delge dig. Likskändargänget kanske borde tänka sig vad de vill uppnå med det hela.
Jag undrar om dom tänker berätta för mig att jag har tveksamma åsikter och dessutom är en sån där hemsk knarkare...

Citat:
Jag är säker på att din mor kommer att se en pöjk som kan äta en hel julfindustallrik heeeelt själv.
Min mamma vet till och med vad jag heter här, hon tar det med ro.
Citera
2019-06-09, 05:26
Medlem
codetracers avatar
Vad har hänt i A12 sen den här tråden kom till, har många försökt gömma sig? Lämnat? Låtsas som de regnar?
Citera
2019-06-09, 05:30
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codetracer
Vad har hänt i A12 sen den här tråden kom till, har många försökt gömma sig? Lämnat? Låtsas som de regnar?

Av att döma av tråden så kanske de ska vässa upp på sin lagliga strategi?
Citera
2019-06-09, 05:45
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneDoesNotSimply
Nej. Det man är van vid tar man för givet och lägger inte märke till så mycket. Den som accepterar hat kommer inte märka att det finns hat på Flashback.

Vad är det för fel med att hata det som är avskyvärt? Får man hata när IS bränner ihjäl oskyldiga?
Citera
2019-06-09, 08:02
Administrator
admins avatar
Citat:

Det bör i sammanhanget även påpekas att ett flertal uppgifter är felaktiga.
Det har redan i denna tråd uppmärksammat hur en oskyldig person blivit angripen för att vara en av forumets moderatorer. Detta är långtifrån den enda gången som någon person, som saknar anknytning till Flashback, blivit uthängd av A12/IFI/SIG.

A12 anser att medlemmarna på Flashback är drägg, samtidigt som mer eller mindre alla som är medlemmar i A12 är, eller har varit, medlemmar på Flashback. Så de borde isf också drägg, knarkare och äckliga rasister. Bara för att ta några exempel på de epitet som man tilldelat forumets medlemmar.

Gruppen anser samtidigt att de som blir medlemmar på Flashback får skylla sig själva. De ska inte tro att de kan vara anonyma. Med undantag för om du är medlem i A12. Dessa konton får inte röjas. Detta är en av få åsikter där A12 och Flashback är av samma åsikt.

Gruppen skrattar åt personer som blir uthängda, och när de inser att de hängt ut fel person så försvinner allt utan minsta kommentar. Det är ju inte direkt någon engångsföreteelse att något gick fel. Hur många som hängts ut felaktigt? Jag vet inte, men det är betydligt fler än något enstaka fall.

De påstår sig vilja "stoppa näthatet", och gör detta genom att bl.a. angripa föräldrar och anhöriga. Hur känner sig dessa personer när de kontaktar en 70-årig kvinna, och anklagar hennes son för att vara en vidrig person som stödjer pedofiler, när de inser att personen är någon helt annan.

admin
Citera
2019-06-09, 08:27
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det bör i sammanhanget även påpekas att ett flertal uppgifter är felaktiga.
Det har redan i denna tråd uppmärksammat hur en oskyldig person blivit angripen för att vara en av forumets moderatorer. Detta är långtifrån den enda gången som någon person, som saknar anknytning till Flashback, blivit uthängd av A12/IFI/SIG.

A12 anser att medlemmarna på Flashback är drägg, samtidigt som mer eller mindre alla som är medlemmar i A12 är, eller har varit, medlemmar på Flashback. Så de borde isf också drägg, knarkare och äckliga rasister. Bara för att ta några exempel på de epitet som man tilldelat forumets medlemmar.

Gruppen anser samtidigt att de som blir medlemmar på Flashback får skylla sig själva. De ska inte tro att de kan vara anonyma. Med undantag för om du är medlem i A12. Dessa konton får inte röjas. Detta är en av få åsikter där A12 och Flashback är av samma åsikt.

Gruppen skrattar åt personer som blir uthängda, och när de inser att de hängt ut fel person så försvinner allt utan minsta kommentar. Det är ju inte direkt någon engångsföreteelse att något gick fel. Hur många som hängts ut felaktigt? Jag vet inte, men det är betydligt fler än något enstaka fall.

De påstår sig vilja "stoppa näthatet", och gör detta genom att bl.a. angripa föräldrar och anhöriga. Hur känner sig dessa personer när de kontaktar en 70-årig kvinna, och anklagar hennes son för att vara en vidrig person som stödjer pedofiler, när de inser att personen är någon helt annan.

admin
Det är så det kan se ut bland psykopater. De döljer sitt egna skit genom att ljuga om andra människor.
Jag har mött två psykopater under mitt liv. De kan gå över lik ( äta lik) för att få det de vill.
I de här fallen försöker de gnaga på yttrandefriheten genom att använda " näthat" som en anledning att bete sig som svin. Det som är mest farligt är att de har etablissemanget i ryggen, både politiker, media och övriga yttrandefrihetsgoda.
Etablissemanget tror antagligen att den här gruppen gör bra saker eftersom " näthatarjakt"
är inne. Eller också använder etablissemanget " näthat" för att kunna inskränka ytterligare på yttrandefriheten utan att det skall synas för allmänheten. Allmänheten tror att det är den goda viljan.
Den här gruppen och andra "goda ondingar" är ett perfekt verktyg att använda och flashback är ett perfekt verktyg att använda även det i och med att ämnen som är tabu i samhället lyfts här inne.
Bra att klippa och klistra i om man vill för att använda någon att hänga offentligt och i ett avskräckande syfte som i sig är ytterligare ett sätt att inskränka på yttrandefriheten utan att det märks.
Så ser jag på allt.
Senast redigerad av gabrielle2 2019-06-09 kl. 08:41.
Citera
2019-06-09, 09:04
Medlem
bergsdals avatar
Om de menar folk är drägg på flashback. Menar man då alla stackars satarna på psyk delen av forumet också? Är inte det liiiite elakt menat då, eller är det bara rasist knarkare användarna?

Viktig att urskilja dessa två känner jag om man ska ha en högmoralisk mark över andra. Sedan definiera den procent som är rasist och knarkare för att inte dra alla över en kam...

Vänliga hälsningar,
Dödsknarkar-rasist
Senast redigerad av bergsdal 2019-06-09 kl. 09:26.
Citera
2019-06-09, 09:27
Medlem
Sitter på ett tåg med urkass förbindelse. Är A12 / Kentastrof en Facebook grupp? Ska läsa hela tråden när jag är framme i civilisationen igen så tar 5 min att ladda varje sida ;(

Förmodligen frågat i tråden. Men hur / var har han fått namnen på mod? För jag ser det vanvettigt osannolikt att mod skulle skvallrat ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in