2019-06-05, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Admin tillåter ju att folks personuppgifter, inklusive personnummer, postas publikt på forumet. Har han då inget ansvar enligt dig?
Fast då drabbar det inte flashback. Detta drabbar Flashbacks ekonomi. Ekonomi går före ansvar tror jag dom tycker.
Citera
2019-06-05, 12:20
Bannlyst
Tar även jag bort adblock i fortsättningen.

Väljer även att fundera extra om annonsörerna har något av personlig vikt, värt att köpa i samband med detta.
Citera
2019-06-05, 12:30
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Intressant tråd..

Är den nämnda Helena den s.k. "Skelettkvinnan" som det talades om för några år sen...?
Citera
2019-06-05, 12:37
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Genomarbetad för att vara en konspirationsteori av det mer fluffiga slaget. Från inte mindre än Admin själv.

Återkom när du kan visa att Runar har förmågan att hålla käften om något som skulle ge honom ytterligare femton sekunder i rampljuset.
Citera
2019-06-05, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Intressant tråd..

Är den nämnda Helena den s.k. "Skelettkvinnan" som det talades om för några år sen...?

Ja.
Citera
2019-06-05, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Tar även jag bort adblock i fortsättningen.

Väljer även att fundera extra om annonsörerna har något av personlig vikt, värt att köpa i samband med detta.
Tjänar FB pengar på att jag tar bort adblock (ser annonserna) eller endast om jag klickar på annonserna?
Citera
2019-06-05, 12:46
Medlem
Antivalents avatar
Så vad handlar detta egentligen om? Någon slags hämndaktion mot en terroristgrupp a la USA?

Även jag tog bort adblock. Krig ska löna sig.
Citera
2019-06-05, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Tjänar FB pengar på att jag tar bort adblock (ser annonserna) eller endast om jag klickar på annonserna?

Det räcker att du ser annonserna.
Citera
2019-06-05, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Spännande och läskigt samtidigt.

Flashback kan inte tystas ner hur mycket de än försöker.

Jag har nu också tagit bort Adblock för att stötta Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Hoppas fler gör som du

Glöm inte att ni inte behöver ta bort adblock utan endast tillåta annonser på Flashback på inställningar i addonet. Jag skulle tipsa om Ublock origin.. Stängde just av den för Flashback
Citera
2019-06-05, 13:30
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Det där är ju helt enkelt en lögn.

https://www.lawline.se/answers/vem-f...ir-polisanmald
Ingen polisanmälan hittills som jag inte fått ut. Visst är mycket maskat, men en polisanmälan, även nedlagda, kan man ta del av.
Citera
2019-06-05, 13:32
Medlem
wwrs avatar
Runar sluggar och Bonniersbunkern går till DEFCON ONE. Det här är kan bli minnesvärt. Men jag är rädd det blir tungt för Runar.
Citera
2019-06-05, 13:50
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Runar sluggar och Bonniersbunkern går till DEFCON ONE. Det här är kan bli minnesvärt. Men jag är rädd det blir tungt för Runar.
Har Runar kommenterat? Var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in