2019-06-06, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Mm, kanske i Prag...

Eller i Sverige så länge du köper live istället för nätet...? Prag är det nog billigare.
Citera
2019-06-06, 17:12
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Eller i Sverige så länge du köper live istället för nätet...? Prag är det nog billigare.

mannen fåru tag i riktigt crystal meth för 300kr grammet så kan du ju höra av dig inte i sverige inte en chans. priserna ligger på om kring 100 dollar i USA per gram 300 kr så snackar vi vanligt fult levo amfetamin från svenska gatan går knappt att få tag på riktig "ICE" i sverige.

meta finns i sverige men inte i kristall formen som dom har i överflöd av i USA
Citera
2019-06-27, 23:40
Medlem
g0dspirits avatar
Är det lugnt att landa ett crystal meth rus på ksalol? Kan det vara farligt?
Citera
2019-06-29, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
mannen fåru tag i riktigt crystal meth för 300kr grammet så kan du ju höra av dig inte i sverige inte en chans. priserna ligger på om kring 100 dollar i USA per gram 300 kr så snackar vi vanligt fult levo amfetamin från svenska gatan går knappt att få tag på riktig "ICE" i sverige.

meta finns i sverige men inte i kristall formen som dom har i överflöd av i USA

Har man kontakter så går det att få tag på ibland, men annars ligger ju priserna på 1k/g svar ja.
Men känner man leverantörer och dylikt kan man få riktigt schyssta priser på det mesta!
Citera
2019-06-29, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Är det lugnt att landa ett crystal meth rus på ksalol? Kan det vara farligt?

Alltid en risk att blanda uppåt med nedåt, dock är det väl vanligt att landa på röka eller benz!
Citera
2019-07-11, 21:47
Medlem
Lite metaamfetamin

Hej!
Jag ville köpa lite tjack men fick reda på att det var lite metaamfetamin. Det är mörkgult och kladdigt.

Om jag bara tar lite metaamfetamin kommer jag då få liknande effekter som ifall jag bara tar lite amfetamin?

Säg att jag tar t.ex. 50 mg meta
Citera
2019-07-11, 22:18
Medlem
GubbenmedGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fadalen
Hej!
Jag ville köpa lite tjack men fick reda på att det var lite metaamfetamin. Det är mörkgult och kladdigt.

Om jag bara tar lite metaamfetamin kommer jag då få liknande effekter som ifall jag bara tar lite amfetamin?

Om det nu är meta, så får du tjackrus deluxe.
Men det är troligen bara blött vanligt tjo.
Peta i dig en 0,3a så kan du väl rapportera vad du tyckte?
Citera
2019-07-12, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadalen
Hej!

Ja ta lite att börja med. Ta inte för mycket då blir man mongo i huvet om det är meta.
Citera
2019-07-13, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GubbenmedG
Om det nu är meta, så får du tjackrus deluxe.
Men det är troligen bara blött vanligt tjo.
Peta i dig en 0,3a så kan du väl rapportera vad du tyckte?
Tycker du gav mig ett dåligt råd och är glad över att jag inte följde det.

"Normal dosering är 10-30 mg, stark dos är 30-60 mg och väldigt stark dos är 40-150 mg." https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=2714

Igår tog jag en mängd motsvarande storleken på två opoppade popcorn. Jag uppskattar det till ca. 100mg, men jag har ingen aning. Detta tog jag klockan 10 på morgonen. Kunde nästan inte sova på hela natten, fick kanske två - två och en halv timmar sömn totalt.

"Normal dosering är 10-30 mg, stark dos är 30-60 mg och väldigt stark dos är 40-150 mg." https://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=2714

Ruset i sig var lagom intog dosen oralt. Något svettigt ca. 2 timmar efter intag, men det gick över. Återdoserade inte, vilket var tur.

Idag tog jag lika mycket. Tyvärr känner mig trött till följd av den ringa sömnen, men hoppas att jag ska orka med idag och förhoppningsvis sova ut mer imorgon.

Mitt spontana intryck av meta är att ruset är mycket likt konventionellt amfetamin, om än något intensivare påslag och att det varar längre. Vilket jag inte tycker är något positivt, det förra tror jag ökar risken för beroende och det senare påverkar sömnen i för stor utsträckning.
Citera
2019-08-01, 00:10
Medlem
Bertil85s avatar
Går det att lösa CM kristall i vatten och koka lösningen så att vattnet försvinner och få kristall CM igen ?
Citera
2019-08-01, 01:13
Medlem
sketcells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Går det att lösa CM kristall i vatten och koka lösningen så att vattnet försvinner och få kristall CM igen ?
Ja typ, men för mycket värme kan förstöra, så är det med vanligt tjack också, därför man aldrig värmer sina lösningar förutom i nödfall då med t.ex bomullstjack.

Hade hellre lagt det någonstans med ventilation och väntat eller liknande och vänta på att vattnet dunstar. Om du nu inte måste snorta eller röka det kan du ju fortfarande ta lösningen antingen oralt, rektalt eller IV om du ändå vill få i dig det.
Senast redigerad av sketcell 2019-08-01 kl. 01:23.
Citera
2019-08-01, 01:43
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Ja typ, men för mycket värme kan förstöra, så är det med vanligt tjack också, därför man aldrig värmer sina lösningar förutom i nödfall då med t.ex bomullstjack.

Hade hellre lagt det någonstans med ventilation och väntat eller liknande och vänta på att vattnet dunstar. Om du nu inte måste snorta eller röka det kan du ju fortfarande ta lösningen antingen oralt, rektalt eller IV om du ändå vill få i dig det.

Hur tror du en sådan CM kristall ser ut om man låter lösningen torka ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in