2019-05-30, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Haha asså Bimman, kan du välja om du ska ge mig cred eller hata mig? Du verkar ha svårt att förstå vad du själv vill och även hur verkligheten ser ut.

För bara några sidor sedan verkade du inte ens förstå hur det funkar när en klubb äger en spelare eller hur lån funkar.

Sedan kallar du Dortmund nasse klubb som mobbat ut honom osv.

Du ska nog självrannsaka innan du försöker attackera andra.

nej men man undrar ju om du vill isaks bästa eller ej?? varför skulle han stanna hos bvb ge mig en enda anledning
Citera
2019-05-30, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
nej men man undrar ju om du vill isaks bästa eller ej?? varför skulle han stanna hos bvb ge mig en enda anledning
Varför i helvete tror du han skulle ha bättre chans i Everton eller alla andra 200 klubbar du nämnt?

I BVB har vi en Paco som har problem med att hålla sig fit och Götze som falsk 9a. Götze är inte 100% att han förlänger men de lutar åt det. Phillip är påväg ut och både Zorc & Watzke har sagt att vi inte jagar strikers om inte något perfekt dyker upp.

Han har helt ok chans att slå sig in där om han håller form och kör vidare på Willem2 formen.

Sluta va så löjlig och tro att någon av oss kan påverka Isaks framtid och "vill X bästa".
Citera
2019-05-31, 01:51
Bannlyst
Citat:
Varför i helvete tror du han skulle ha bättre chans i Everton eller alla andra 200 klubbar du nämnt?

I BVB har vi en Paco som har problem med att hålla sig fit och Götze som falsk 9a. Götze är inte 100% att han förlänger men de lutar åt det. Phillip är påväg ut och både Zorc & Watzke har sagt att vi inte jagar strikers om inte något perfekt dyker upp.

Han har helt ok chans att slå sig in där om han håller form och kör vidare på Willem2 formen.

Sluta va så löjlig och tro att någon av oss kan påverka Isaks framtid och "vill X bästa".
Ja men sluta svartmåla isak då. Han behövef allt stöd. Bort från bvb är ett måste det vet alla
Citera
2019-06-02, 15:09
Medlem
Hoppas han drar till Ajax han kan utvecklas enormt där.
Citera
2019-06-02, 15:22
Medlem
foool13s avatar
Eintracht Frankfurt i ett byte med Sebastian Haller var det senaste ryktet jag hörde.. hade varit intressant med han i Frankfurt, ett övre mittenlag i Bundesliga hade nog varit ett bra steg kanske.. om inte Ajax. Tror iaf det är hyfsat klart att Dortmund dumpar Isak.

http://www.soccernews.nl/news/587320/isak-gaat-mogelijk-deel-uitmaken-van-fraaie-ruiltransfer
Citera
2019-06-04, 16:46
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
Nu uppges Real Sociedad vara på jakt efter Alexander Isak. Är det en klubb han skulle kunna passa in i?

https://www.fotbollskanalen.se/spanien/uppgifter-la-liga-klubb-jagar-alexander-isak/
Citera
2019-06-04, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmsExtremisten
Nu uppges Real Sociedad vara på jakt efter Alexander Isak. Är det en klubb han skulle kunna passa in i?

https://www.fotbollskanalen.se/spanien/uppgifter-la-liga-klubb-jagar-alexander-isak/
spanska ligan vore perfekt men barca dller real madrid passar isaks spelstil bättre
Citera
2019-06-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2019/06/05/uppgifter-isak-narmar-sig-sociedad---flytten-pa-vag-att-bli-klar/

Spännande!
Både Sociedad och Betis är bra destinationer så kul att de verkar bli en av dem med tanke på att vi(BVB) inte verkar vilja chansa på honom kommande säsong. Betis var ju intresserade tidigare och Sociedad ville ju faktiskt låna Isak redan innan Willem2 sejouren så det är rätt logiskt att de känner sig säkra nog att köra på honom nu när han gjorde så bra ifrån sig.
Citera
2019-06-06, 09:29
Bannlyst
Citat:
Både Sociedad och Betis är bra destinationer så kul att de verkar bli en av dem med tanke på att vi(BVB) inte verkar vilja chansa på honom kommande säsong. Betis var ju intresserade tidigare och Sociedad ville ju faktiskt låna Isak redan innan Willem2 sejouren så det är rätt logiskt att de känner sig säkra nog att köra på honom nu när han gjorde så bra ifrån sig.
Jag var först med sociedad spåret. Ge mig cred för det tack 😊
Citera
2019-06-06, 13:55
Medlem
Citat:
Du har nämt varenda klubb i hela europa utan minsta lilla koll så du får nog mindre cred för att Sociedad kan ha råkat vara en av dem.
Citera
2019-06-06, 14:39
Medlem
Citat:

Att citera en annan användare som säger att Sociedad är intresserade och hävda att Barcelona eller Real Madrid är bättre destinationer är knappast att vara först..
Citera
2019-06-06, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av phazio
Att citera en annan användare som säger att Sociedad är intresserade och hävda att Barcelona eller Real Madrid är bättre destinationer är knappast att vara först..
du får läsa långt back i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in