2019-06-01, 23:26
  #4453
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Frågan kvarstår, vilken immunitetstävling hade jag förlorat i? Och mot vem?
/ C

Du hade förlorat i kuben. Mot Linn Lund.
Citera
2019-06-02, 21:09
  #4454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Ahh nej du tror inte jag ar jurist... nu blev det riktigt jobbigt. Hade du nu haft en akademisk utbildning och ett professionellt yrke sa hade du kanske forstatt att det handlar om resultat. Inte om att vara omtyckt. Om du pa riktigt tror att du betalar rakningar med att vara omtyckt... tillat mig att skratta at din fattiga existens.

Jag ifrågasätter inte att du klarat av juristutbildningen. Men jag undrar om du verkligen jobbat som jurist? För du borde isf begripa att det inte bara handlar om att leverera resultat utan att man faktiskt också måste kunna hantera människor. Vilket du verkar oförmögen att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Ja Tom Ford kostym, ca 3,500 GBP (ca 42,000 SEK) i mitt Penthouse i Vastra London

Är en kostym och en etta i polska kvarteren så mycket att skryta om?
Citera
2019-06-02, 21:35
  #4455
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvspadet
Jag ifrågasätter inte att du klarat av juristutbildningen. Men jag undrar om du verkligen jobbat som jurist? För du borde isf begripa att det inte bara handlar om att leverera resultat utan att man faktiskt också måste kunna hantera människor. Vilket du verkar oförmögen att göra.



Är en kostym och en etta i polska kvarteren så mycket att skryta om?


Men gubben lilla, det ar sju stycken kostymer och min lagenhet ar en three bedroom med balkong. Vad kostar din brf i Sverige? hahahh ska vi jamfora?

/C
Citera
2019-06-02, 21:36
  #4456
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Fast handlade det inte om att ta flaggor? Spela nada roll om man va 1 eller 7 .. bara man inte va sist.. eller?
Du tog flagga efter Lukas och Emilo.. thats it!

”Ingen crawla mer än 30 m”😂
Clas blåste ju förbi dig när du körde ditt baby-sim..

Klas blaste forbi men man kom sist in med sin flagga? okej. Makes sense


/C
Citera
2019-06-03, 04:52
  #4457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Du hade förlorat i kuben. Mot Linn Lund.

Så det sjunger om det.
Citera
2019-06-03, 09:20
  #4458
Medlem
InnesIs avatar
Mannen som gav upp tävlingen och försökte få produktionsbolaget att betala hans räkningar sitter nu alltså och påstår att han var överlägset bäst i årets Robinson. Dessutom skryter han om att han köper jättedyra kostymer och har en jättedyr lägenhet. Ytliga saker är tydligen väldigt viktiga men när vi kommer till det som diskuteras här, Robinson, misslyckades han kapitalt eftersom han är socialt inkompetent. Allt annat är ursäkter. Tänk om han hade spelat spelet istället för att vilja bli en annan variant av Robinson-Robban. Då hade han naturligtvis gått längre. Men med en sådan personlighet var det dömt att misslyckas (oavsett om det är en karaktär han spelar eller någon han faktiskt är).
Citera
2019-06-03, 09:41
  #4459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Klas blaste forbi men man kom sist in med sin flagga? okej. Makes sense


/C
Fast nu va ju ordningen upp på stranden obetydlig om man tog en flagga!
Du fick däng, suck it up !
Citera
2019-06-03, 13:08
  #4460
Medlem
Nu när dammet har lagt sig återstår väl bara en fråga: hur fick Hamilton sin buff att sitta så bra på huvudet? Världen behöver ett svar! (möjligen är det något hemligt legionärstrick som lärs ut djupt i Guyanas djungler, isf lär vi få sväva i okunskap)
Citera
2019-06-03, 14:07
  #4461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Men gubben lilla, det ar sju stycken kostymer och min lagenhet ar en three bedroom med balkong. Vad kostar din brf i Sverige? hahahh ska vi jamfora?

/C

Så du hugger på det finansiella men inte det kompetensrelaterade? Är det kanske så att du inte fått/lyckats behålla något juristjobb, trots dina fina kostymer?
Citera
2019-06-03, 14:24
  #4462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Mannen som gav upp tävlingen och försökte få produktionsbolaget att betala hans räkningar sitter nu alltså och påstår att han var överlägset bäst i årets Robinson. Dessutom skryter han om att han köper jättedyra kostymer och har en jättedyr lägenhet. Ytliga saker är tydligen väldigt viktiga men när vi kommer till det som diskuteras här, Robinson, misslyckades han kapitalt eftersom han är socialt inkompetent. Allt annat är ursäkter. Tänk om han hade spelat spelet istället för att vilja bli en annan variant av Robinson-Robban. Då hade han naturligtvis gått längre. Men med en sådan personlighet var det dömt att misslyckas (oavsett om det är en karaktär han spelar eller någon han faktiskt är).

Han var säker på att vinna mot alla "korta, tjocka och lågutbildade." Och när han inte gjorde det försöker han vinna tävlingen i sina fantasier i stället. När han insåg att han kommer att röstas ut valde han att hoppa av i stället. Det hade varit för förnedrande att åka ut före alla andra som han föraktade. Men förlusten svider fortfarande, därför finns han här och skryter, patetiskt. Årets sämsta förlorare.
Citera
2019-06-03, 14:43
  #4463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Han var säker på att vinna mot alla "korta, tjocka och lågutbildade." Och när han inte gjorde det försöker han vinna tävlingen i sina fantasier i stället. När han insåg att han kommer att röstas ut valde han att hoppa av i stället. Det hade varit för förnedrande att åka ut före alla andra som han föraktade. Men förlusten svider fortfarande, därför finns han här och skryter, patetiskt. Årets sämsta förlorare.

5 utav 5 tupeer på den sammanfattningen. Alla andra robinson deltagare har gått vidare med sina liv men inte denna flintskallige loser. Trots att han var endast med i 1-2 veckor. Lol
Citera
2019-06-03, 15:44
  #4464
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Han var säker på att vinna mot alla "korta, tjocka och lågutbildade." Och när han inte gjorde det försöker han vinna tävlingen i sina fantasier i stället. När han insåg att han kommer att röstas ut valde han att hoppa av i stället. Det hade varit för förnedrande att åka ut före alla andra som han föraktade. Men förlusten svider fortfarande, därför finns han här och skryter, patetiskt. Årets sämsta förlorare.

Ja, det är det intrycket man får åtminstone. Han är nog väldigt glad att vi ens diskuterar honom fortfarande. Det göder egot fint skulle jag tro - även om han säkert säger det motsatta med sitt högbetalda jobb och "trea med balkong" i London :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in