2019-05-31, 17:40
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Tjuvstartade han 10 sekunder eller 10 meter före dig?

Vilken marklig fraga.

Han tjuvstartade vilket resulterade i att Lukas var ca tio meter fore mig nar vi kom upp pa stranden.

/C
Citera
2019-05-31, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Nej han kom precis framfor mig nar jag dok i. Dvs om jag skulle ta mig forbi honom sa hade jag fatt odsla en enorm energi. Darav var han inte mer an ett par meter fore mig nar vi steg upp pa stranden.

Efter Emilio och Lukas?

Tveksamt da jag och Lukas kom upp pa stranden samtidigt och Emilio kom in flera minuter efter mig och Lukas.

Crawla? Ingen crawlade mer an 20-30 meter da flytvastarna var helt omojliga att crawla i. Och tog man av sig flytvasten blev man diskad.

Men tappert forsok!

/C
Fast handlade det inte om att ta flaggor? Spela nada roll om man va 1 eller 7 .. bara man inte va sist.. eller?
Du tog flagga efter Lukas och Emilo.. thats it!

”Ingen crawla mer än 30 m”😂
Clas blåste ju förbi dig när du körde ditt baby-sim..
Citera
2019-05-31, 17:45
Medlem
Citat:
Vilken marklig fraga.

Han tjuvstartade vilket resulterade i att Lukas var ca tio meter fore mig nar vi kom upp pa stranden.

/C

Ah.. du menar att han drygade ut avståndet imellan er för att han tjuvstarta🤔
Citera
2019-05-31, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Sött och Sött, nu är jag rädd att du är ute och far efter helt irrelevanta saker. Men svara mig på vem av övriga deltagare, under förutsättning att de också hade en juristutbildning och därefter avlagt advokatexamen, som du hellre haft att representera dig, säg om du var oskyldigt anklagad för ett mord och det hängde på din advokat och de framlagda bevisen (tänk då också på att en åklagare endast få ta föra ett åtal till rätten om han tror sig kunna vinna detta) om du skulle få spendera resten av ditt liv i fängelse eller ej.

Resten av ditt liv hänger alltså på rätt representation, vem av Robinsondeltagarna hade du valt?
Vem tycker du är tillräckligt stor vinnarskalle för att du skulle riskera att lägga ditt liv i deras händer?

Skall bli spännande att se ditt svar på dessa frågor!

Uhm.. du frågar på allvar vilken robinson deltagare jag vill ha som försvarare vid ett mord😂😂😂

Asså.. brilliant😂👍
Citera
2019-05-31, 18:07
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Ah.. du menar att han drygade ut avståndet imellan er för att han tjuvstarta🤔

Nej men om du tittar pa avsnittet sa bor du se att bojarna lag i olika riktningar.

Jag och Lukas simmade inte samma riktning.

Men med tanke pa att han tjuvstartade sa hade han inte vunnit utan den.

Med tanke pa att mastiff dessutom valde att klippa bort alla diskussioner om hans tjuvstart i samtliga avsnitt fast an de bedyrade att man blev diskad om man tjuvstartade. Ja det sager allt.

Sjalv da? Kan du springa milen under 45 och crawla 1km? Har du genomfort en juristutbildning i London? Genomfort uttagningen och GU i legionen?

Inte?

Kopte du din forsta bostadsratt vid 18 ars alder?

Bor du i ett penthouse i London?

Vem ar du?

Vad har du gjort i ditt karva liv? hahahah

Tappert forsok!

/C
Citera
2019-05-31, 18:27
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Uhm.. du frågar på allvar vilken robinson deltagare jag vill ha som försvarare vid ett mord😂😂😂

Asså.. brilliant😂👍

Precis, förutsatt att de hade utbildning och avlagt examen som Advokat. Vilket jag förtydligade. Men du kanske missade att läsa detta? Precis som du missat i stort sätt all annan fakta och information. Du verkar helt oförmögen att ta in och ta till dig händelser på det sätt det inträffat.

Din "debatt" med Hamilton är patetisk. Du gör utspel och antagande gång efter gång och sedan får du backa och erkänna att du haft fel alternativt likt strutsen sticka huvudet i sanden och låtsas som det inte hänt.

Kanske dags att sluta nu, dra dig tillbaka och slicka i stället dina sår.

Hamilton "äger dig" totalt!
Citera
2019-05-31, 20:53
Medlem
Citat:
Nja mina foraldrar som ar i 60 ars aldern brukar inte spendera sarskilt mycket tid pa facebook....

Min senaste post pa facebook bortsett fran Robinson ar fran 24 nov nar jag uppdaterade profilbild...

Vem hanger pa FB nufortiden? Nagon?

Ja Tom Ford kostym, ca 3,500 GBP (ca 42,000 SEK) i mitt Penthouse i Vastra London

Nej nej, det gor tjejerna. Du ska bara veta sa manga som hort av sig nu efter Robinson. Hade behovt ta ledigt for att hinna avverka alla.

Men tappert forsok!

/C

Whatever you say Troll- Flintskalle. Tappert försök med dina lögner. Ta nu hand om pubeshåret du fått inplanterat på skallen.
Senast redigerad av Liljor 2019-05-31 kl. 21:05.
Citera
2019-05-31, 21:33
Medlem
Citat:
Nej men om du tittar pa avsnittet sa bor du se att bojarna lag i olika riktningar.

Jag och Lukas simmade inte samma riktning.

Men med tanke pa att han tjuvstartade sa hade han inte vunnit utan den.

Med tanke pa att mastiff dessutom valde att klippa bort alla diskussioner om hans tjuvstart i samtliga avsnitt fast an de bedyrade att man blev diskad om man tjuvstartade. Ja det sager allt.

Sjalv da? Kan du springa milen under 45 och crawla 1km? Har du genomfort en juristutbildning i London? Genomfort uttagningen och GU i legionen?

Inte?

Kopte du din forsta bostadsratt vid 18 ars alder?

Bor du i ett penthouse i London?

Vem ar du?

Vad har du gjort i ditt karva liv? hahahah

Tappert forsok!

/C

Haha!
Japp, jag slogs mot Thanos! Förlorade, åkte tillbaks i tiden och vann..
Typ samma drömvärld som du lever i👍😂
Citera
2019-05-31, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Precis, förutsatt att de hade utbildning och avlagt examen som Advokat. Vilket jag förtydligade. Men du kanske missade att läsa detta? Precis som du missat i stort sätt all annan fakta och information. Du verkar helt oförmögen att ta in och ta till dig händelser på det sätt det inträffat.

Din "debatt" med Hamilton är patetisk. Du gör utspel och antagande gång efter gång och sedan får du backa och erkänna att du haft fel alternativt likt strutsen sticka huvudet i sanden och låtsas som det inte hänt.

Kanske dags att sluta nu, dra dig tillbaka och slicka i stället dina sår.

Hamilton "äger dig" totalt!

Världsklass😂
Jag är totalt ägd.
Jag borde nog kolla vilka robinson deltagare som är psykologer..
De borde kunna hjälpa mig komma över detta trauma😂
Citera
2019-05-31, 21:51
Medlem
Citat:
Frågan kvarstår, vilken immunitetstävling hade jag förlorat i? Och mot vem?

Nej produktionen hade gjort allt för att ge mig tävlingar jag kunde vinna i. Jacob var svinlack när jag åkte, ojjade sig om att min taktik är den enda unika genom samtliga säsonger av Robinson. Men faktum kvarstår att där och då var jag helt övertygad om att vinnaren skulle röstas fram. Därav kravet på att mina räkningar betalades för den månaden. Väldigt rimligt och helt övertygad att de skulle möta kravet.

/ C

Tävlingen är slut länge sedan och rätt man vann, men du har svårt att släppa taget? Du fick dina 5 minuter i TV och resten är bara fantasier. Vinner man inte på riktigt kan man ju skapa fantasier om ev. vinst???
Citera
2019-06-01, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Tävlingen är slut länge sedan och rätt man vann, men du har svårt att släppa taget? Du fick dina 5 minuter i TV och resten är bara fantasier. Vinner man inte på riktigt kan man ju skapa fantasier om ev. vinst???

Tupé ….jag menar Touché.
Citera
2019-06-01, 16:41
Medlem
Citat:
Frågan kvarstår, vilken immunitetstävling hade jag förlorat i? Och mot vem?

Nej produktionen hade gjort allt för att ge mig tävlingar jag kunde vinna i. Jacob var svinlack när jag åkte, ojjade sig om att min taktik är den enda unika genom samtliga säsonger av Robinson. Men faktum kvarstår att där och då var jag helt övertygad om att vinnaren skulle röstas fram. Därav kravet på att mina räkningar betalades för den månaden. Väldigt rimligt och helt övertygad att de skulle möta kravet.

/ C

Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina

Helt enig med dig!
Hamilton får leva vidare i hans fantasi värld
ett tag till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in