Citat:
Ursprungligen postat av
Plaguetongue
Jag vet inte om det är en bugg eller vad det är, men när jag klickar in i en tråd så hamnar jag på helt random ställe i tråden? längst ner på sidan och på sida 2 av 3? jag fattar inte varför, borde inte det mest aktuella när man går in i en tråd vara att se första inlägget? Vet som sagt inte om det här är en bugg men vi prövar i den här tråden. <3
Hur ser länken du klickar på ut?
På sidan
(FB) Flashback har den här tråden en egen rad, där ser jag tre olika länkar till själva tråden.
Trådrubriken har länken
(FB) Den officiella forumbuggtråden som tar mig till trådens första sida.
Efter trådrubriken finns (nu, med mina inställningar) länken
(FB) Den officiella forumbuggtråden som tar mig till trådens 65, och sista, sida.
Till vänster om trådrubriken finns en symbol som har länken
(FB) Den officiella forumbuggtråden vilket, antar jag, betyder "första nya (olästa) inlägget.
Sedan finns det andra sätt att länka till trådar, en länk som
(FB) Den officiella forumbuggtråden är olämplig då det inlägg man vill länka till kan flyttas på grund av inläggsradering eller sammanslagning av trådar. Klickar man på inläggets nummer högst upp till höger i inlägget (i det här fallet, just nu, 774) så får man upp länken
(FB) Den officiella forumbuggtråden som bara går till just det inlägget.
Om man i det fönstret klickar på rubriken med länken
(FB) Den officiella forumbuggtråden så hamnar man i tråden igen, med det aktuella inlägget framrullat så att det ligger högst upp på sidan.
OBS, jämför de olika länkarna i inlägget.