Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsvatte
Kvinnan definieras utifrån sin förmåga att bära och föda barn. Ändå har västerländska kvinnor i allmänhet och svenska kvinnor i synnerhet själviskt underlåtit att utnyttja denna gåva till fördel för att låtsas vara män, till alla andras förtret. Socialdemokratin och kulturmarxismen måste ju rimligen anses medskyldiga i att avfeminisera kvinnan, men att kvinnor faktiskt tillåter sig själv att utnyttjas i feminismens krig mot kvinnan är anmärkningsvärt.
Mer eller mindre alla studier som någonsin gjorts på ämnet visar att kvinnor i allmänhet är lyckligare än män, och de lyckligaste kvinnorna är de som gifter sig och skaffar barn unga. Korrelationen mellan depression och självmord bland kvinnor, och utbildningsnivå, är tydlig, och det råder en kraftig negativ korrelation mellan utbildningsnivå och fertilitet.
Konsekvenserna av högintelligenta kvinnors inträde på arbetsmarknaden och i utbildningsväsendet har varit katastrofala. Istället för att föda friska och intelligenta barn så läser unga kvinnor värdelösa utbildningar och tar värdelösa examina på universitet. I kombination med invandring av lågintelligenta apmänniskor har feminismen slagit stenhårt mot vår kollektiva intelligensnivå. Svensk IQ har rasat de senaste decennierna, och kvinnor är till stor del ansvariga. Lågintelligenta kvinnor föder barn, och högintelligenta kvinnor strosar runt på kontor och förstör arbetsmiljön för män. Kvinnors yrkesmässiga oförmåga och politiskt motiverade inkvotering på arbetsmarknaden och i viktiga nyckelroller i samhället har vidare bidragit till den gradvisa samhällskollapsen. Intelligenta kvinnor vars arbetsuppgifter annars hade kunnat uppfyllas bättre av svenska män, har tillåtits styra över myndigheter och kontorslandskap istället för att vara hemma och föda svenska barn och ta hand om hemmet, som både naturen och Bibeln avkräver.
Förstår svenska kvinnor att deras rådande ställning i samhället är nästan helt och hållet artificiell, att den vid minsta civilisationsrubbande händelse kommer att rämna? Att samhället inte har något behov av era värdelösa åsikter och värdelösa utbildningar och värdelösa examina? Att vi inte har något behov av kostymbeklädda ursäkter till kvinnor som spenderar sina dagar på kontor och hivar ur sig sin konstlade auktoritet och inkompetens?
Jag har varit gift större delen av mitt liv, och visst var kvinnan på väg utför även på vår tid, men det absoluta mardrömsscenario som unga män idag står inför, i sken av den svenska kvinnans nuvarande tillstånd, är civilisationshämmande.
Med facit i hand, såhär 60-70 år senare i tiden, måste det ju erkännas att feminismens inverkan på mänsklig civilisation varit rent ut sagt djävulsk. För de av oss som faktiskt värnar om liv, glädje, frihet och Gud, kan inte feminismens framfart ses som något annat än avgrundsdjup, människohatande ondska.
Bra text, men väldigt mycket som jag inte orkar eller har tid bemöta, utan tar det i några onliners.
Det här med bibeln och kristendomen köper jag inte. Jag känner till kvinnor från Polen, Balkan, Baltikum, Ryssland, Italien etc, som lever minst lika dekadent här i Sverige och tar olika kukar i sig av olika kulörer varje helg; kvinnor som redan har barn, skiljt sig och är 20-40 plus, samtidigt som de går i kyrkan och bör krucifix och menar att de är troende kristna katoliker och ortodoxa. Deras fritidssyssla är att supa och knulla runt under helgerna. Om vardagarna jobbar de och som du skriver, gör livet surt för män.
Givetvis är dessa kvinnor inte lyckliga, men intalar sig själva att de är lyckliga, höga på alkohol och andra preparat när de får nya penisar i hålen varje helg.
Alla våra nutida problem där kvinnor används som spelbrickor, beror på
judisk makt över våra samhällen, utan att jag har tid att utveckla hur och varför det är så. Men jag vet att du känner till detta sett till dina tidigare inlägg här. Alltså, detta problem rör inte bara svenska luder utan samtliga vita nationer världen runt har detta problem, med vita luder; kristna och troende eller inte. Luder från katolska och ortodoxa länder är i många gånger värre luder som tar negerkuk och super ner sig med vinkvällar.