Citat:
Ursprungligen postat av
Fire666
Jag tror faktiskt att du är ensam här nu med uppfattningen med huruvida vem som gjort vad, och var utgångspunkt är Ed ja eller hur...
För att stilla din nyfikenhet så laser Polis I detta nu är jag övertygad om.
Om jag sagt vad jag vet till polis? Näe dom vet redan om detta.
Hmmm vet inte om du är dum på riktigt, dyslektiker eller bara dålig på svenska.
”Jag tror faktiskt att du är ensam här nu med uppfattningen med huruvida vem som gjort vad”
Den här meningen är ju oläslig. Om jag fattar det som att du vill påstå att jag är ensam om en åsikt - vilken? Jag har inte sagt något om vem som gjort vad. (Huruvida betyder: ifall)
”och var utgångspunkt är Ed ja eller hur” ???? Vad betyder den meningen?
M O kom från Ed. Den allmänna uppfattningen är att kompisarna i den röda bilen kom från Ed. Men du har svamlat om att bilen ”fortfarande var i Härryda” efter flera försäljningar!! Jag frågar: vaddå fortfarande ägd i Härryda!? Du är den som svamlar, inte jag!
”För att stilla din nyfikenhet så laser Polis I detta nu är jag övertygad om.
Om jag sagt vad jag vet till polis? Näe dom vet redan om detta.”
Vad betyder det här? På vilket sätt ska min nyfikenhet (?) stillas av att polisen läser på fb? Jag har inte frågat om du sagt vad du vet till polisen - jag uppmanar dig att säga vad du vet eftersom du skriver att andra ska göra det och samtidigt gärna antyder att du vet mer än du vill säga.
Vilket jag inte tror på alls. Du är en fånig besserwisser som vill göra dig intressant men inte ens kan uttrycka dig ordentligt i skrift. En sådan där självhävdande typ som ger sig på småflickor när de inte klarar att få en normal vuxenrelation?