2019-05-27, 22:04
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Menar du att det tjack jag har tagit är bomullstjack utbankat med skräp??

Vad per definition är sk bomullstjack då om jag får fråga?!

Bomullstjack är per definition utbankat med skräp som gör att det ser ut som bomull så fort lösningen svalnar.
Citera
2019-05-27, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Bomullstjack är per definition utbankat med skräp som gör att det ser ut som bomull så fort lösningen svalnar.

Ah ok tack då förstår jag
Ja då är det väl sk bomullstjack jag lyckats få tag på jämt och ständigt ☹️
Citera
2019-05-28, 01:09
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Menar du att det tjack jag har tagit är bomullstjack utbankat med skräp??

Vad per definition är sk bomullstjack då om jag får fråga?!
"Bomullen" är bindemedel från krossade koffeintabletter som blandats med tjacket.
Citera
2019-05-28, 07:47
Medlem
Någon som har koll på hur kroppen mår att ta tjack (som krymper blodådrorna), samt pump-kosttillskott t.ex AAKG eller pwo man får pump av? Men inte för att träna på utan möjligtvis ha sex med.

För att träna när man tagit tjack är väl inte och rekommendera?
Citera
2019-05-29, 12:20
Medlem
karlsson911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alelalen
Någon som har koll på hur kroppen mår att ta tjack (som krymper blodådrorna), samt pump-kosttillskott t.ex AAKG eller pwo man får pump av? Men inte för att träna på utan möjligtvis ha sex med.

För att träna när man tagit tjack är väl inte och rekommendera?

Ingen aning hur mycket stryk kroppen tar av den kombon men jag har inte märkt av några extra biverkningar de gånger jag har kört pwo o tjack för lite extra tryck under spelnätterna.
Citera
2019-05-30, 12:05
Medlem
darkaims avatar
Gjorde en liten upptäckt för en liten stund sen, som iofs är rätt så uppenbar men ändå, micronfilter filtrerar bort de bindemedel som orsakar bomulls-effekten. Igår natt gjorde jag iordning en panna bomullstjack, där jag lät det stelna helt i blandkoppen först, sen micrade jag några sekunder, mer eller mindre standardproceduren alltså. Vad som sker i pumpen x antal minuter efter att man filtrerat med vanligt bomull vet nog alla berörda.

Men istället för att filtrera med en bomullstuss som vanligt. Så lät jag ett micronfilter visa om det håller vad det lovar på ett sätt som är observbart för oss enklare människor, så jag filtrerade med ett sådant för att sedan gå och lägga mig. När jag vaknade en ~8 timmar senare så var lösningen fortfarande klar och fin i pumpen och redo att användas.
Senast redigerad av darkaim 2019-05-30 kl. 12:09.
Citera
2019-05-31, 14:51
Medlem
En.stens avatar
Kom över lite tjack såhär på fredagseftermiddagen. Grejen är att det är det har lite röd/brun-aktig färg. Hörde att det kan vara o-rent. Något att göra åt? Rena med aceton? Farligt att köra på?
Citera
2019-05-31, 18:05
Bannlyst
Tjo fan. Eller nej vi börjar om det där säger man till Mehmet med laddet.

Hej, allesammans!
Detta frågas åt en polare. Eller mig. Ni vet inte.
Iallafall så är det dags för Balen för studenter och frågan kommer va kort.
Bruden är fixad och en tillräckligt fin bil.
Kan man ta tjack om man har en del erfarenhet sedan innan, syftet är att hålla än stabil tills man gått klart röda mattan med alla foton som tas för att sedan börja festa och börja på "riktigt".
Det får absolut INTE bli att det märks väl där bland alla hundratals kinesliknande folk.
Citera
2019-05-31, 18:05
Bannlyst
Amfetaminet som isåfall ska intas har testats och är av potent slag, men då det testats så har man (såklart) tagit större mängder.
Negativa effekterna blev enbart pupillerna och slickandet runt munnen. Detta kan jag kontrollera bara jag inte tar för mycket som i fest sammanhang isch.
Ingen stiss upplevdes eller anmärktes av vänner. Men inte säkert dem hade anmärkt oavsett.
Hoppas på råd och fråga gärna om ni undrar
Allt gott
Med vänlig hälsning, självmedicinering
Citera
2019-05-31, 19:05
Bannlyst
Finns det någon som kan ge mig en tumregel på hur man väger amfetamin utan våg? Typ hur mkt motsvarar 200mg exempelvis, jag har slarvat bort min våg

Tjacket är finpulveriserat, helt torrt och väldigt rent.
Citera
2019-05-31, 19:08
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkaim
Gjorde en liten upptäckt för en liten stund sen, som iofs är rätt så uppenbar men ändå, micronfilter filtrerar bort de bindemedel som orsakar bomulls-effekten. Igår natt gjorde jag iordning en panna bomullstjack, där jag lät det stelna helt i blandkoppen först, sen micrade jag några sekunder, mer eller mindre standardproceduren alltså. Vad som sker i pumpen x antal minuter efter att man filtrerat med vanligt bomull vet nog alla berörda.

Men istället för att filtrera med en bomullstuss som vanligt. Så lät jag ett micronfilter visa om det håller vad det lovar på ett sätt som är observbart för oss enklare människor, så jag filtrerade med ett sådant för att sedan gå och lägga mig. När jag vaknade en ~8 timmar senare så var lösningen fortfarande klar och fin i pumpen och redo att användas.

Fint att det fungerar bra, har också tänkt på micronfilter. Slippa man rena med aceton då eller?

Har själv ett tjo som gav en ganska frisk ökning på pulsen innan jag renade det nu, men efteråt blev kicken sämre, så antar att det var bankat med koffein också. Käkspänningar deluxe fick jag också som jag nu inte har efter reningen.

Är ju allt annat skit än tjoet som ger dom här biverkningarna känns det som. Jag vill åt dopaminet och inte något koffein/koffazon eller vad det nu är bankat med.
Citera
2019-05-31, 19:10
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.sten
Kom över lite tjack såhär på fredagseftermiddagen. Grejen är att det är det har lite röd/brun-aktig färg. Hörde att det kan vara o-rent. Något att göra åt? Rena med aceton? Farligt att köra på?

Farligt är det väl inte. Mitt var lite klumpigt och doftade blomster och var bankat med ngt för kicken när man jämfört efter och före går inte att förklara.

Om du inte ska köra IV så behöver du inte rena det direkt, dock hade jag kört en rening iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in