Citat:
Ursprungligen postat av
darkaim
Gjorde en liten upptäckt för en liten stund sen, som iofs är rätt så uppenbar men ändå, micronfilter filtrerar bort de bindemedel som orsakar bomulls-effekten. Igår natt gjorde jag iordning en panna bomullstjack, där jag lät det stelna helt i blandkoppen först, sen micrade jag några sekunder, mer eller mindre standardproceduren alltså. Vad som sker i pumpen x antal minuter efter att man filtrerat med vanligt bomull vet nog alla berörda.
Men istället för att filtrera med en bomullstuss som vanligt. Så lät jag ett micronfilter visa om det håller vad det lovar på ett sätt som är observbart för oss enklare människor, så jag filtrerade med ett sådant för att sedan gå och lägga mig. När jag vaknade en ~8 timmar senare så var lösningen fortfarande klar och fin i pumpen och redo att användas.
Fint att det fungerar bra, har också tänkt på micronfilter. Slippa man rena med aceton då eller?
Har själv ett tjo som gav en ganska frisk ökning på pulsen innan jag renade det nu, men efteråt blev kicken sämre, så antar att det var bankat med koffein också. Käkspänningar deluxe fick jag också som jag nu inte har efter reningen.
Är ju allt annat skit än tjoet som ger dom här biverkningarna känns det som. Jag vill åt dopaminet och inte något koffein/koffazon eller vad det nu är bankat med.