2019-05-24, 15:15
Medlem
Sheen999s avatar
Haft lite i frysen ca en månad nu och undrar lite om man måste tina upp det först eller bara tuta och köra som det är? Har ju inte fryst liksom
Citera
2019-05-24, 22:58
Medlem
Får man mindre bieffekter om man är vältränad eller ha god kondition?
Citera
2019-05-25, 10:48
Medlem
Svårt att svara på men hur farligt är amf. för hjärtat om man tar det några ggr/månad?
Citera
2019-05-25, 11:28
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Svårt att svara på men hur farligt är amf. för hjärtat om man tar det några ggr/månad?

Fungerar hjärtat som det ska så är det ingen fara med ett par gånger i månaden
Citera
2019-05-25, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Fungerar hjärtat som det ska så är det ingen fara med ett par gånger i månaden
TACK!
Citera
2019-05-25, 21:29
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsson911
Skyll nu inte på tjacket för ditt misstag

Haft precis samma tanke, men visste att jag tog tjacket vid dålig tillfälle och därav inte kunde somna.
För mig så kan jag somna ca 8 timmar efter intag vid låg dos.

Haha fast det var ju tjacket som var orsaken till sömnlösheten men jag visste vad effekterna var så jag skyller på mig själv men iom 100mg diazepam plus på kvällen 30mg mirtazapin så var jag säker på att jag skulle kunna sova men icke så det var nog bra tjack då helt enkelt.
Citera
2019-05-25, 23:24
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Jobbar heltid inom finansbranschen, men blir mycket övertid och dylikt. Det gäller att vara skarpt länge och ofta kort sagt.
När jag inte jobbar tränar jag på gym, ca 4-5 dagar i veckan, så min hälsa är bra. Sköter kost och sömn, men ibland kan det bli lite sömn.

Nej, har aldrig använt förut, men tack för tipsen.

Tack för ett utförligt svar!

Jag tror att du har goda förutsättningar för att bruka drogen på lagom nivå. Ett passande schema kan förslagsvis vara tjack max 2-3 dagar i veckan, träning efter förmåga + avhållsamhet från tjack 4-5 dagar i veckan
Citera
2019-05-26, 20:50
Medlem
Lucky-Mans avatar
Ni missbrukare som får en påse att hålla en jättelång tid kan ni beskriva hur ni gör för att inte återdosera ifall ni får det tråkigt eller att man känner att det är bra men kan bli bättre?

Återdoserar själv väldigt mycket då jag alltid måste jaga drake efter den där första gången eufori. Jag snortar, bombar, gör gorilla juice (smälter ned tjacket i en flaska coca-cola) har t.o.m köpt kola att boosta tjacket med, samt knarkkaffe med 4 bitar socker men jag når aldrig draken.

Jag vet att det är helt onödigt men klarar ändå inte av att låta bli återdoseringen. Hur gör ni andra?
Senast redigerad av Lucky-Man 2019-05-26 kl. 20:53.
Citera
2019-05-27, 05:38
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Ni missbrukare som får en påse att hålla en jättelång tid kan ni beskriva hur ni gör för att inte återdosera ifall ni får det tråkigt eller att man känner att det är bra men kan bli bättre?

Återdoserar själv väldigt mycket då jag alltid måste jaga drake efter den där första gången eufori. Jag snortar, bombar, gör gorilla juice (smälter ned tjacket i en flaska coca-cola) har t.o.m köpt kola att boosta tjacket med, samt knarkkaffe med 4 bitar socker men jag når aldrig draken.

Jag vet att det är helt onödigt men klarar ändå inte av att låta bli återdoseringen. Hur gör ni andra?

Personligen så avstår jag från att återdosera då jag vet jag måste kunna somna på kvällen så jag får tillräckligt med sömn för att inte försova mig.

Så det blir oftast en sista dosering runt lunch.

Sen är det bara acceptera att man sakta men säkert kommer att landa och må skit. Tills man vaknar nästa morgon och tar morgonbomben dvs
Citera
2019-05-27, 13:58
Medlem
Tjacket blir som tapetklister

Hej
När jag gjort en lösning på tjack och vatten som jag löser upp i micron så måste jag verkligen tokskynda mig att dra upp det i pumpen o skjuta in det fort som fan.

Råkar det gå nån sekund för länge blir lösningen som tapetklister och måste värmas upp med hett vatten eller köras i micron snabbt igen.

Varför blir det tapetklister?? Beror det på att det är utbankat med massa blä eller värmer jag det för hårt i micron??

Vad kan jag / ska jag göra för att slippa det där jäkla tapetklistret??

Tack för tips på förhand.
Citera
2019-05-27, 14:02
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Bomullstjack, utbankat med skräp.
Citera
2019-05-27, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Bomullstjack, utbankat med skräp.

Menar du att det tjack jag har tagit är bomullstjack utbankat med skräp??

Vad per definition är sk bomullstjack då om jag får fråga?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in