Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Det ska genom dom bakre hålen inte i snorkuskammaren. ( Eller naasus flematius cavea "den av snor skrovliga grottan" Vilket är det vetenskapliga namnet. )
Det ska ju inte fastna i näsgången utan bakom .
Haha.
Gillar att du stått o glott rakt in i näsan för att researcha anatomin bakom att snorta tjack!
Men man får väl typ ha röret uppåt som man tänker det ska peka inåt uppåt mot hjärnan liksom inte rakt in om du fattar. Helst ska väl smaken börja rinna först efter ett tag. Börjar man känna den vidriga smaken rinna ner i halsen direkt ska satsa visst vara fel vinkel
Hahaha ja jävlar vad sjukt det måste ha sett ut.
Lyckligtvis kunde jag examinera näsborrarna i fred och analysera alla kammarna noggrant.
Jag kände nämligen att jag fick olika resultat varje gång jag snortade så jag tänkte att det kanske vore på sin plats att fråga er lite mer erfarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
en sann piggelin-konnäsör. Well...efter 20 år i branschen...känner du smaken i gommen...är det bra, då kommer det slå. Fastnar skiten i näshåren tar det längre tid, samt så har du risken för att det kan trilla ur näsan när du böjer dig fram. Så dra så in i helvete tills du känner smaken i halsen.
Har faktiskt en relativt standardformad näsa, kanske lite åt det spetsigare hållet fast långt ifrån en judesnok. Men som jag skrev lite längre upp så brukar jag kunna få riktigt dåliga rus ibland och vissa gånger kickar det in utav helvete.
Vissa säger att man ta det lugnt och snorta med lite svagt sug men det ger typ inget effekt för mig. Får bästa effekten när jag suger upp skiten hårt så in i helvete och då det smakar satan i svalget likt du säger. Då händer det grejer minsann