2019-05-28, 20:37
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Kan man verkligen bluffa sig in på såna ställen? Är inte så insatt i "whipflach" men är det lätt att fejka?. Att hon verkligen har " den elendiga whipflachen tvivlar jag på.
Bluffa om det är nog svårt. Hon har väl farit fram lite ovarsamt med moppen och ramlat omkull. Jag vet faktiskt inte mer än att hon själv säger på fejjan att det hände för sex år sedan. Hon har lite ofrivilliga ryckningar med ena axeln och slänger lite med huvudet samtidigt - något jag trott var enkla tics.
2019-05-28, 20:42
Medlem
undercoverninjas avatar
Hon har kommenterat på P:s status igen, så om han hade blockat henne så verkar han ha tagit bort den nu iaf.

P, om du läser här, blockera henne, svara inte på något kontaktförsök, håll dig borta! Det kommer aldrig att sluta bra om du släpper in henne i ditt liv igen!
Det är T som har anmält er till soc, det behöver man inte vara ett geni för att lista ut, hon har gjort så MÅNGA gånger tidigare.
2019-05-28, 20:45
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Hon har kommenterat på P:s status igen, så om han hade blockat henne så verkar han ha tagit bort den nu iaf.

P, om du läser här, blockera henne, svara inte på något kontaktförsök, håll dig borta! Det kommer aldrig att sluta bra om du släpper in henne i ditt liv igen!
Det är T som har anmält er till soc, det behöver man inte vara ett geni för att lista ut, hon har gjort så MÅNGA gånger tidigare.
Jag håller med! Han ska även inte yppa allt för mycket till hennes vänner, de sladdrar som den värsta syjunta!
2019-05-28, 20:48
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Jag håller med! Han ska även inte yppa allt för mycket till hennes vänner, de sladdrar som den värsta syjunta!

Precis.
Och av någon outgrundlig anledning så tror de på henne, och de skvallrar garanterat vidare till henne om allt.
Det bästa han kan göra är att blockera både henne och hennes vänner.
2019-05-28, 20:54
Medlem
Nja,wiplash är väl snarare en fysisk åkomma och inte en neurologisk.
Jag hoppas att hon är inlagd för en ordentlig utredning för sina ev.diagnoser som jag tror att hon har.Tror nog att det vore väldigt bra för Terese och även omgivningen att hon kan få ordentliga stödinsatser efter en utredning.
2019-05-28, 20:56
Medlem
Hehe, läste hennes kommentar som "Fniss, är förjävligt, nån jävlas med er."
Annars känns det som att hon som vanligt tror hon är smart när hon skriver "Finns är förjävligt nån jävlas med er".

Undra om hon fattar att alla fattar och om det var hon eller p som tog bort förra kommentaren hon skrev, som var nåt liknande.
2019-05-28, 20:58
Medlem
Om jag förstått rätt så finns även verksamhet inom habilitering på neurorehab, och det är troligtvis där hon har kontakt. Att habilitera innebär att ”göra duglig” och det önskar jag dem verkligen lycka till med. Skämt åsido, jag misstänker dock att hon inte är där för någon typ av behandling, men kanske en utredning av hennes kognitiva status inför kommande förhandling.
2019-05-28, 23:41
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flubro
Hehe, läste hennes kommentar som "Fniss, är förjävligt, nån jävlas med er."
Annars känns det som att hon som vanligt tror hon är smart när hon skriver "Finns är förjävligt nån jävlas med er".

Undra om hon fattar att alla fattar och om det var hon eller p som tog bort förra kommentaren hon skrev, som var nåt liknande.

Kommentaren är borta nu, bra P!
2019-05-28, 23:46
Medlem
Citat:

Starkt av honom!
2019-05-29, 10:26
Medlem
Citat:
Damen har kommenterat idag igen på Ps FB!

Tessan Terese STå på dig vännen me tiden blir du pappa

Tessan Terese Finns 💕
2019-05-29, 10:55
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tour2019

Tessan Terese Finns 💕

Jag såg det!
Wtf?!
P, nu MÅSTE du blocka henne! Hon kommer att driva dig till vansinne!
2019-05-29, 11:19
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tour2019

Tessan Terese Finns 💕
Typiskt kaninkokerskan Terese! Tyvärr kommer detta fortsätta för hon ger sig inte i första taget. Om hon är gravid finns det ju fler kandidater som kan vara "fadern". Det finns någon som sett henne i Jörn för inte så länge sedan. Hon har varit som en vandringspokal mellan sina ex. hon växlar kvickt och har svårt att hålla sig till en.

Att blocka henne och även hennes vänner på Facebook är väl det enda som går att göra. Spara och anmäla allt hon skriver. Säkert kommer dödshot och fejkkonton snart dyka upp. Det är hennes "vapen" hon ofta använder sig av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in