2019-05-29, 11:22
Medlem
SmygarBerits avatar
Verkar som han tagit bort Therese som vän på fb också.
2019-05-29, 12:24
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Typiskt kaninkokerskan Terese! Tyvärr kommer detta fortsätta för hon ger sig inte i första taget. Om hon är gravid finns det ju fler kandidater som kan vara "fadern". Det finns någon som sett henne i Jörn för inte så länge sedan. Hon har varit som en vandringspokal mellan sina ex. hon växlar kvickt och har svårt att hålla sig till en.

Att blocka henne och även hennes vänner på Facebook är väl det enda som går att göra. Spara och anmäla allt hon skriver. Säkert kommer dödshot och fejkkonton snart dyka upp. Det är hennes "vapen" hon ofta använder sig av.

Hon ger inte upp.
Hon har skrivit tre kommentarer på hans inlägg idag, och han plockar bort, men hon skriver nytt.

P, du måste blockera henne och hennes vänner, du kommer aldrig att få sinnesro om du inte gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Verkar som han tagit bort Therese som vän på fb också.

Det gjorde han för någon vecka sen, men han verkar inte ha blockat henne tyvärr
2019-05-29, 12:29
Medlem
GonerStoners avatar
Nu ska Rödskägg bli pappa enligt urinerskans senaste inlägg.
2019-05-29, 12:37
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Nu ska Rödskägg bli pappa enligt urinerskans senaste inlägg.

Det gick hon ut med för ca 1 vecka sedan, men detta är första gången hon skriver det på hans sida.
Stackars P
2019-05-29, 12:42
Medlem
undercoverninjas avatar
Från P:s status:
S*muel Lindgren Mkom* Vad nu? 😕

Tessan Terese S*muel Lindgren Mkom* folk jävlas med dom någon jävel har gjort aonyma anmälan på hans ex

Nej, Terese, någon har inte gjort det, det är DU som har gjort det! Du anmäler alla till soc, du är hemsk och missunnsam!
Om inte du får ha dina barn hemma så ska ingen få ha sina barn.
Fy fan för dig.
2019-05-29, 13:08
Medlem
Hoppas inte hon är gravid. Håller tummarna stenhårt.
2019-05-29, 13:08
Medlem
hum.by.666s avatar
Ska bli pappa till vårt gemenskap barn vi väntar Lite märkligt att hon inte nämner att hon väntar hans barn på P:s status, bara på sin egen. Samt att hon sin vana trogen skyller på andra:

"Folk jävlas med oss nån idiot gjorde anonym anmälan på honom ex vad Patrik sa så är för jävligt. Folk ska jävlas med mig och andra
Jag finns som stöd för Patrik och lider me dom att nån jävlas me dem
Hoppas folk sluta jävlas med oss
Pernilla Malin är mkt på en och jävlas på olika sätt 😥
Tur man ha bevis mot Pernilla o de fanny gjort "

Så nu är det dessa tre som har skrivit orosanmälan? Tror att det syns tydligt vem som skrev den anmälan, sättet att skriva är avslöjande.

"Tyvärr ha visa folk inte tillräckligt innanför pannbenet och är avensjuka
Bara dumt att de jävlas
Bättre göra som jag va snäll och vill alla människor väl
Såå less att folk ska hålla på😥"

Alltså utmålar hon sig som "offer" nu igen. Hon som snäll och vill alla väl stalkar fan allt och alla! Försöker få det till att det är andra som jävlas med henne, när hon själv gör allt för att skada andra. Det är att "inte tillräckligt innanför pannbenet och är avensjuka"!
2019-05-29, 13:20
Medlem
En snabb bildgoogling med sökordet "graviditetstest" avslöjade ganska snabbt att bilden på graviditetstestet hon nyss lagt upp på sin fb som vanligt är "lånad". Så jag tror vi alla (och fram för allt P) kan andas ut. Han kommer med största sannolikhet inte bli pappa åt Ts barn.
2019-05-29, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmyra
En snabb bildgoogling med sökordet "graviditetstest" avslöjade ganska snabbt att bilden på graviditetstestet hon nyss lagt upp på sin fb som vanligt är "lånad". Så jag tror vi alla (och fram för allt P) kan andas ut. Han kommer med största sannolikhet inte bli pappa åt Ts barn.

Haha underbart!. Att toktessan aldrig ger sig.
2019-05-29, 13:30
Medlem
Citat:

Haha, tänkte precis bildgoogla. Men nu slipper jag det.
2019-05-29, 13:35
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Väldigt likt denna bild:
https://www.blimamma.se/galleri?id=10306

hennes, något skalad, bild:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=167505250951757&set=a.1040739272948 90&type=3&theater

Samma teater som med resan till Galtis.
2019-05-29, 15:51
Medlem
SmygarBerits avatar
Nej, men hon har ju tagit bilden från google. Ngn användare där har lagt ut bilden som den ser ut utan att Therese zoomat in.
Det är lika skuggor och allt mellan Therese bild och google.

Therese den lilla lögnerskan. Desperata försök att få tillbaka Patrik, vojne vojne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in