2019-05-19, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
T bedyrar sin oskuld än en gång. Enda gången hon gjort något olagligt är när K*mpa tvingade henne att snatta

Inte HELT omöjligt då kimpa är koko hon me. mdn hur ska detta gått till? Och enda gången, det tror nog ingen på.
2019-05-19, 11:39
Medlem
Nu tog hon bort statusen/ gjorde den privat. 180 kommentarer senare...
2019-05-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Fast om hon nu huggit ihjäl den där griskultingen i unga år kan det ju signalera lite psykopati. Men då källan är Kimpa så kan man inte lita på det.

Gick rykten om det. Både ang falsk anmälan på läraren och om vad hon gjort med en kulting men inget jag sett utan fick bara veta att det var bäst passa sig för henne.
2019-05-19, 12:21
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kletigklisterlapp
Gick rykten om det. Både ang falsk anmälan på läraren och om vad hon gjort med en kulting men inget jag sett utan fick bara veta att det var bäst passa sig för henne.

Det med läraren har jag hört förut, men det var första gången igår jag hörde om kultingen.
Hur gick ryktena ang det?
2019-05-19, 12:25
Medlem
Terese lider nog av emotionell personlighetsstörning. Vore bra för alla om hon kunde börja medicinera mot den. Är inte normalt att älta så här och inte kunna släppa saker. Tydligen har hon en ”KP”, vilket betyder kontaktperson. En bra KP ska kunna ta tag i sånt också och påverka sin ”klient” i rätt riktning.
2019-05-19, 12:27
Medlem
Igång igen 🤦

http://forumbilder.se/I5DC8/screenshot-20190519-122231
2019-05-19, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Terese lider nog av emotionell personlighetsstörning. Vore bra för alla om hon kunde börja medicinera mot den. Är inte normalt att älta så här och inte kunna släppa saker. Tydligen har hon en ”KP”, vilket betyder kontaktperson. En bra KP ska kunna ta tag i sånt också och påverka sin ”klient” i rätt riktning.

Finns ingen medicin som botar borderline. Ksk lindrar symptomen. Så hon får gott leva med sin sinnesslöhet och sin borderline tyvärr. Men miljön ksk kan minska skadan av störningen
Senast redigerad av Dengummangickinte 2019-05-19 kl. 12:47.
2019-05-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appl3cake
Igång igen 🤦

http://forumbilder.se/I5DC8/screenshot-20190519-122231

Vad menar du med igång igen? Hon ska ju bara åka å vara med en kompis..?
2019-05-19, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Vad menar du med igång igen? Hon ska ju bara åka å vara med en kompis..?

Det kan tolkas som att personen är "en fara" och inte bara "att åka". Iallafall när T skriver
2019-05-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det med läraren har jag hört förut, men det var första gången igår jag hörde om kultingen.
Hur gick ryktena ang det?

Var länge sen nu så minns inte alla detaljer och vet ju faktiskt inte till 100% om ryktet var/är sant. Tror dock inte kimpan ljuger helt om det eftersom ryktet spred sig snabbt något år att Tessan hade gjort något i "grishuset" som fick henne avstängd därifrån och kring den tidpunkten uppstod iaf mycket ilska mot Tessan från elever i olika klasser på Forslunda och som egentligen inte hade större bekantskap med henne.
2019-05-19, 12:52
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kletigklisterlapp
Var länge sen nu så minns inte alla detaljer och vet ju faktiskt inte till 100% om ryktet var/är sant. Tror dock inte kimpan ljuger helt om det eftersom ryktet spred sig snabbt något år att Tessan hade gjort något i "grishuset" som fick henne avstängd därifrån och kring den tidpunkten uppstod iaf mycket ilska mot Tessan från elever i olika klasser på Forslunda och som egentligen inte hade större bekantskap med henne.

Tack för svaret.
Det känns ju som att något borde ligga bakom det ryktet, men det kan lika gärna vara som visk-leken, att historien har ändrat sig från varje gång.
2019-05-19, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Tack för svaret.
Det känns ju som att något borde ligga bakom det ryktet, men det kan lika gärna vara som visk-leken, att historien har ändrat sig från varje gång.

Jag jobbade på Forslunda i både ladugården och grishuset och kan bekräfta att en elev blev avstängd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in