2019-05-24, 15:41
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Tack för ditt svar!
Skönt att höra att åklagaren också har överklagat, då finns det förhoppningsvis en chans att hon får fängelse 👍
Något namn på nya åklagaren?
Vice chefsåklagare Axel Holmberg.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-24 kl. 15:49.
2019-05-24, 15:56
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Vice chefsåklagare Axel Holmberg.

Tackar!
Spännande att se att det är en erfaren åklagare med tunga fall bakom sig (både Elin Falk, Henrik Lugn och Hagamannen) som ska gå i närstrid med T, detta kommer att bli spännande!
2019-05-24, 16:15
Medlem
Frammes avatar
Fängelse är ju något många av oss tycker borde ha utdömts från början. Det här med bevisbördan är ju också lite som ett skämt. Sverige i ett nötskal.
Senast redigerad av Framme 2019-05-24 kl. 16:18.
2019-05-24, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jag kollade också, och T är inte med på hans vänlista längre, och inläggen är borta som du skrev, så jag tror inte att det är en bugg.
Jag tolkar hans inlägg som att han har insett vad hon går för och har gått vidare.
Jag hoppas verkligen det för hans skull, han känns som en bra kille som förtjänar så mycket bättre än henne.

Tessans svar på Ps status ligger kvar. Däremot är hennes väninnas svar borta.
Bara en observation.
2019-05-25, 19:02
Medlem
Malin har precis skrivit på Tessans gamla fb att Tessan är igång med nytt joelkonto. Antingen så är det Malin som jävlas eller så är Tessan rastlös utan pojkvän.

Även delat med sig av en bild på ett inlägg från joelkonto där det skrivs hemskheter på en delad bild från A*nika.
Senast redigerad av Ilyndra 2019-05-25 kl. 19:10. Anledning: Tillägg
2019-05-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Malin har precis skrivit på Tessans gamla fb att Tessan är igång med nytt joelkonto. Antingen så är det Malin som jävlas eller så är Tessan rastlös utan pojkvän.

Även delat med sig av en bild på ett inlägg från joelkonto där det skrivs hemskheter på en delad bild från A*nika.

då kommer det snart en sanvän till tråden.
2019-05-25, 19:26
Medlem
Tror inte att T ligger bakom denna gång!
Senast redigerad av Cajwar 2019-05-25 kl. 19:39.
2019-05-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Vill tillägga att jag starkt tror att det är Malin som ligger bakom detta "nya" Joelkonto.. Jag hittar inte ens detta konto, varken precis efter Malin la upp sina kommentarer med bild och sådant eller nu då bilden på A*nika är borttagen. Sen att bilden som hon la upp på "hoten" togs PRECIS efter den postades.. Sitter hon och bevakar facebook liksom..? Hm. Nä. Jag tror på Malin denna gången.
Jag skickade skärmdumpen till några då jag blev taggad så skyndade jag mej att göra det.. De var 5 saker till på min sida som hade taggat å skrivits kommentarer men när jag ska öppna dom står det att innehållet är låst såg till att J A fick information om detta å strax efter var de borta
2019-05-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurre69
Jag skickade skärmdumpen till några då jag blev taggad så skyndade jag mej att göra det.. De var 5 saker till på min sida som hade taggat å skrivits kommentarer men när jag ska öppna dom står det att innehållet är låst såg till att J A fick information om detta å strax efter var de borta

Ja, jag hade fel i det jag skrev. Förlåt. Men, kan fortfarande vara Malin som ligger bakom det nya kontot oavsett.
2019-05-28, 19:28
Medlem
Hur bor denna kvinna?
På Chipsbilden ser det inte direkt ut som hon befinner sig i en vanlig lägenhet?
2019-05-28, 20:21
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundiebu
Hur bor denna kvinna?
På Chipsbilden ser det inte direkt ut som hon befinner sig i en vanlig lägenhet?
Hon verkar vara "intagen" på Neurorehab i Sävar, troligen för sin "whipflach" och får kanhända sjukgymnastik.
Jag har en bekant som drabbades av stroke för några år sedan och hamnade där. Lyckades komma tillbaka till sitt yrke efteråt. Kanske de hittar Tereses "fel" och även hon blir en god medborgare... Önskade jag för mycket nu?
2019-05-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Hon verkar vara "intagen" på Neurorehab i Sävar, troligen för sin "whipflach" och får kanhända sjukgymnastik.
Jag har en bekant som drabbades av stroke för några år sedan och hamnade där. Lyckades komma tillbaka till sitt yrke efteråt. Kanske de hittar Tereses "fel" och även hon blir en god medborgare... Önskade jag för mycket nu?

Kan man verkligen bluffa sig in på såna ställen? Är inte så insatt i "whipflach" men är det lätt att fejka?. Att hon verkligen har " den elendiga whipflachen tvivlar jag på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in