Citat:
Ursprungligen postat av
SonyaStolt
Har du då två misstänkta gärningsmän?
En som är misstänkt för att han gjorde ett "märkligt inlägg" på en dag när han enligt dig måste ha vetat att L var mördad.
Den andra kanske du har som misstänkt för att det är han som är misstänkt?
Har du fler som du misstänker och om så är fallet; på vilka grunder?
?
Märkligt inlägg, har jag skrivit det?
Då måste jag skrivit fel (tänkt fel).
Jag misstänker att SD är den som är skyldig till mordet, ingen annan.
Be*hold*rX som inte skriver något om att LW hittats, borde vetat det.
Att han inte kommenterar det, utan skriver om de positiva upplevelserna från resan, behöver väl inte betyda att jag har honom som misstänkt alls.
Att han inte skriver om LWs försvinnande i loggen kan bero på att han vill vika den sidan åt själva resan och att han väljer att skriva om LW på en särskild sida, det är inget jag vet något om. Jag tror ändå att han visste om att det hade hittats en kvinna strax utanför hemmet och att han borde ha fått vetskap om det när han skrev loggen. Men även här kan jag ha fel.
Även om man under början av resan inte bekymrar sig enormt (för hur ofta blir någon mördad), så borde de ha efter hand både hört av sig till andra för att kolla utvecklingen, läst tidningar osv. Efter att flera dagar har gått, borde det väl stått klart att för dom som var med på Norgeresan att LW inte frivilligt lämnat sitt hus, att hon inte låg på sjukhus och att inget normalt skett.