Citat:
Ursprungligen postat av
Sagro
Det enda ni gjort är att ni pulveriserat sonder er själva.
Jag har gått igenom en hel del inlägg och det är samma osannolika smorja där det framfors att Tony är gärningsmannen, som är helt osannolikt.
Tony var ingen kvinnomordare utan helt oskyldig som är mycket lätt att bevisa,.
Lägg fram det som du anser är beviset att Tony var gärningsmannen, jag vet att du har absolut ingenting att komma med.
For att en person skall kunnas domas for mord skall det finnas säkra bevis, i det här fallet gällande Tony finns ingenting, absolut ingenting, det finns inte indicier heller.
Om Tony hade varit skyldig jag skulle inte skrivit en rad i fallet, men därfor han är oskyldig anser jag att det skall framforas.
Jag har lagt fram mycket klart varfor han är oskyldig, som är fakta och inget påhitt.
Det enda du lagt fram bevis för är att du är helt eljest i huvudet. Lägg därtill usel som mordutredare.
Misstänker att du försöker få tråden att spåra ur i upprepningar, enligt devisen "kan jag inte få en kvinnomördare frikänd ska iaf tråden om honom låsas". Det är inte bara när det gäller "lösningar" som du är en one-trick-pony.
Du har verkligen tyngd i din bevisning. Ett vittne som sett en 40-årig kvinna, med andra kläder än vad CS bar, som ej kan identifiera kvinnan som varandes CS, vid en tidpunkt då det var fullt med folk på parkeringen (men ingen annan sett "CS"), och som var betydligt senare än den tidpunkt CS beräknade anlända parkeringen.
Du påstår vidare att CS bil var borta från parkeringen och kom tillbaka, trots att ett flertal vittnen sett CS bil på parkeringen under tiden den i s f skulle vara borta.
En vittnesuppgift (från samme man som sett en bil liknande CS bil komma in på parkeringen) om en man som tittar på när bilen kör in räcker för att du ska veta att detta mina vänner, detta är en man som precis anstiftat ett mord! Han har anlitat ett utländskt mördarkommando!
Du är helt lost, Sagge-Fagge.
Men dra resten av "lösningen" nu. Vem är anstiftaren? Varför ville han mörda CS? Och hur kan det komma sig att Toni lånade ut bil och mordvapen, samt ville "ta på sig skulden"?