2013-05-02, 22:59
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oculus
Logiskt eller inte, allt finns i fup!

Nej det är det som inte är fallet.
Citera
2013-05-04, 01:43
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Borde det inte finnas något som kan liknas vid en sammanställning? Det är +15k poster i tråden och lite mastigt att ta sig igenom eller fritextsöka i.

Har någon en sammanfattning eller ett inlägg som man kan börja med att läsa? :unsure.

Carolin skulle på anställningsintervju.
Toni sköt henne.
Han fälldes i två instanser.
"Sverigegrabben" klev in i tråden med en annan uppfattning.
Namnet till trots är svenska inte hans starka sida.

Ungefär så...
Citera
2013-05-04, 11:38
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
Carolin skulle på anställningsintervju.
Toni sköt henne.
Han fälldes i två instanser.
"Sverigegrabben" klev in i tråden med en annan uppfattning.
Namnet till trots är svenska inte hans starka sida.

Ungefär så...

Haha det var en kul sammanfattning! Men svenska fick jag ju MVG i så det är nog en av mina starka sidor
Citera
2013-05-04, 21:35
Medlem
Zabina66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Haha det var en kul sammanfattning! Men svenska fick jag ju MVG i så det är nog en av mina starka sidor
Kan du inte bara lägga ned nu!
FB är full av trådar som behöver lite "Wake-up", men inte den här!

Lägg din energi på något annat ställe, tror att både CS och TA skulle uppskatta det.
Citera
2013-05-05, 11:12
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabina66
Kan du inte bara lägga ned nu!
FB är full av trådar som behöver lite "Wake-up", men inte den här!

Lägg din energi på något annat ställe, tror att både CS och TA skulle uppskatta det.

Jag vill bara försöka få folk att förstå att Toni ej är mördaren. Sedan har ni väl rätt i att han får skylla sig själv om han medvetet erkänner någonting som han ej är skyldig till. Men vill vi verkligen visa Carolin respekt så hittar vi personen som verkligen gjorde det! För mig är det rätt klart att Toni kom dit och hjälpte till men absolut inte var där så länge hon levde.
Citera
2013-05-14, 22:56
Medlem
Malmbergsbos avatar
Citat:
Jag vill bara försöka få folk att förstå att Toni ej är mördaren. Sedan har ni väl rätt i att han får skylla sig själv om han medvetet erkänner någonting som han ej är skyldig till. Men vill vi verkligen visa Carolin respekt så hittar vi personen som verkligen gjorde det! För mig är det rätt klart att Toni kom dit och hjälpte till men absolut inte var där så länge hon levde.

Känner du sonen eller? Lite nyfiken på varför du så gärna vill ha det till att han gjorde det, känns lite vagt att anklaga någon för mord endast för att man är speciell.

Kanske du har rätt i att det var någon annan än TA som gjorde det men jag är fullständigt övertygad om att sonen inte har någon som helst inblandning i det hela...
Citera
2013-05-15, 11:56
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmbergsbo
Känner du sonen eller? Lite nyfiken på varför du så gärna vill ha det till att han gjorde det, känns lite vagt att anklaga någon för mord endast för att man är speciell.

Kanske du har rätt i att det var någon annan än TA som gjorde det men jag är fullständigt övertygad om att sonen inte har någon som helst inblandning i det hela...

Alltså jag tror det men är helt övertygad om att Toni ej begick själva mordet utan bara deltog i att försöka städa bort kroppen. Men kan ej helt säkert säga att det är sonen. En nära vän kan det ju vara eller tom hustrun som har varit på tapeten i detta forum tidigare.
Citera
2013-05-15, 17:47
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Alltså jag tror det men är helt övertygad om att Toni ej begick själva mordet utan bara deltog i att försöka städa bort kroppen. Men kan ej helt säkert säga att det är sonen. En nära vän kan det ju vara eller tom hustrun som har varit på tapeten i detta forum tidigare.
hon var väl i Kina när mordet begicks, om jag inte minns fel..
Citera
2013-05-15, 21:42
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59

Utesluter henn då
Citera
2013-05-16, 11:01
Medlem
F.Zappas avatar
Citat:
Utesluter henn då

Din utredning går framåt ser jag...
Citera
2013-05-16, 12:24
Medlem
Oculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Zappa
Din utredning går framåt ser jag...

Han är högst underhållande trådens egen lilla foliehattstomte. Ständigt yrande och utan bevis.
Citera
2013-05-19, 15:14
Medlem
Poyrojts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Btw.Jaktledaren sade i TV-intervjun att han trodde frun åkt till Kina måndagen 080915, men
https://www.flashback.org/sp15418968
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in