Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Vad är det som inte går in i din tröga skalle?
DET ÄR OCKSÅ MÄN SOM RÖSTAR PÅ PARTIER SOM HAR BIDRAGIT TILL INVANDRINGEN OCH FORTFARANDE GÖR.
Moment din dumma åsna, ser det ut som att jag är vänligare mot män som har dessa galna åsikter? Jag är om möjligt ännu värre mot dom, din idiot.
Faktum är dock att det är FLER kvinnor som röstar för vansinnet, inte bara det, men kvinnor är fullt omöjliga att resonera med. Män har i regel en liten del sunt förnuft där inne i alla fall, även om dom röstar för vansinnet nu så går det att diskutera med dom.
Kvinnor dock? NOPE, DU ÄR RASIIIST NAZIIIST HITLEER!!!, dom får hybris, ballar ur och när de inser att det inte har några argument att komma med så blir de ännu mer hysteriska.
Om du vill ha något gott att göra för svenskar så rekommenderar jag att du präntar in i skallen på dina medsystrar att de borde skärpa till sig och sluta rösta för deras egna undergång och frihet. För tro mig, det är inte "onda sverigedemokrater!!" som kommer ta ifrån er rösträtten och all er frihet om de får makten, men galna mussar som inget annat vill än att sätta svenska "otrogna" kvinnor i källaren som sexslavar.
Må låta hyperbole just nu, men ge det 15-20 år till så ska vi se var vi står.
Jag skulle också rekommendera att du börjar heja på män och maskulinitet, för det är dessa vita pojkar som kommer behöva stå upp emot de galna mussarna när det kommer till kritan och om dom då är feminsthjärntvättade soja-pojkar så är slaget över innan det ens börjat.