2019-05-26, 20:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospeech
Så först röstar kvinnorna in packet.
Sen blir män irriterad på detta fullkomligt idiotiska beteende och påstår att kvinnor röstar som rena åsnor, ditt svar? "MÄN MÅSTE TA ANSVAR!!"

Inget är NÅGONSIN kvinnors fel, ALDRIG, ni KAN INTE GÖRA FEL, ni ERKÄNNER ALDRIG FEL, ni är som barn, ett enormt (men svagt) ego som ni skyddar med alla medel. Ni är så sjukt jävla svaga att ni inte ens klarar av att erkänna när ni haft fel, ni har ingen själ.

Vad är det som inte går in i din tröga skalle?
DET ÄR OCKSÅ MÄN SOM RÖSTAR PÅ PARTIER SOM HAR BIDRAGIT TILL INVANDRINGEN OCH FORTFARANDE GÖR.
Citera
2019-05-26, 20:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Håller med, användaren Jenny är arketypen av en NPC, hon är så sjukt kontrollerad utan att förstå det själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok troll. Jag kan vispa ihop ett skalskript på 15min som läser och svarar på omvärlden likt du gör. Din input här är helt överflödig. Du är överflödig.

Jenny9 är en jävla vettig skribent här. Den som har något som helst innanför pannbenet förstår detta. Varför sysslar ni med näthat/mobbing av användare som inte råkar ha exakt samma åsikter som er? Hur dåligt mår ni egentligen? Det är seriöst det absolut mest fega skit man kan sysselsätta sig med.
Citera
2019-05-26, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jenny9 är en jävla vettig skribent här. Den som har något som helst innanför pannbenet förstår detta. Varför sysslar ni med näthat/mobbing av användare som inte råkar ha exakt samma åsikter som er? Hur dåligt mår ni egentligen? Det är seriöst det absolut mest fega skit man kan sysselsätta sig med.

Ja, hon har potential.

Nej, hon är inte undantaget kritik.

..
Citera
2019-05-26, 21:43
Bannlyst
Citat:
Vad är det som inte går in i din tröga skalle?
DET ÄR OCKSÅ MÄN SOM RÖSTAR PÅ PARTIER SOM HAR BIDRAGIT TILL INVANDRINGEN OCH FORTFARANDE GÖR.

Moment din dumma åsna, ser det ut som att jag är vänligare mot män som har dessa galna åsikter? Jag är om möjligt ännu värre mot dom, din idiot.

Faktum är dock att det är FLER kvinnor som röstar för vansinnet, inte bara det, men kvinnor är fullt omöjliga att resonera med. Män har i regel en liten del sunt förnuft där inne i alla fall, även om dom röstar för vansinnet nu så går det att diskutera med dom.

Kvinnor dock? NOPE, DU ÄR RASIIIST NAZIIIST HITLEER!!!, dom får hybris, ballar ur och när de inser att det inte har några argument att komma med så blir de ännu mer hysteriska.

Om du vill ha något gott att göra för svenskar så rekommenderar jag att du präntar in i skallen på dina medsystrar att de borde skärpa till sig och sluta rösta för deras egna undergång och frihet. För tro mig, det är inte "onda sverigedemokrater!!" som kommer ta ifrån er rösträtten och all er frihet om de får makten, men galna mussar som inget annat vill än att sätta svenska "otrogna" kvinnor i källaren som sexslavar.

Må låta hyperbole just nu, men ge det 15-20 år till så ska vi se var vi står.

Jag skulle också rekommendera att du börjar heja på män och maskulinitet, för det är dessa vita pojkar som kommer behöva stå upp emot de galna mussarna när det kommer till kritan och om dom då är feminsthjärntvättade soja-pojkar så är slaget över innan det ens börjat.
Citera
2019-05-26, 22:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Moment din dumma åsna, ser det ut som att jag är vänligare mot män som har dessa galna åsikter? Jag är om möjligt ännu värre mot dom, din idiot.

Faktum är dock att det är FLER kvinnor som röstar för vansinnet, inte bara det, men kvinnor är fullt omöjliga att resonera med. Män har i regel en liten del sunt förnuft där inne i alla fall, även om dom röstar för vansinnet nu så går det att diskutera med dom.

Kvinnor dock? NOPE, DU ÄR RASIIIST NAZIIIST HITLEER!!!, dom får hybris, ballar ur och när de inser att det inte har några argument att komma med så blir de ännu mer hysteriska.

Om du vill ha något gott att göra för svenskar så rekommenderar jag att du präntar in i skallen på dina medsystrar att de borde skärpa till sig och sluta rösta för deras egna undergång och frihet. För tro mig, det är inte "onda sverigedemokrater!!" som kommer ta ifrån er rösträtten och all er frihet om de får makten, men galna mussar som inget annat vill än att sätta svenska "otrogna" kvinnor i källaren som sexslavar.

Må låta hyperbole just nu, men ge det 15-20 år till så ska vi se var vi står.

Jag skulle också rekommendera att du börjar heja på män och maskulinitet, för det är dessa vita pojkar som kommer behöva stå upp emot de galna mussarna när det kommer till kritan och om dom då är feminsthjärntvättade soja-pojkar så är slaget över innan det ens börjat.

Jag hejar på män och maskulinitet, det behöver du inte bekymra dig om. Jag attraheras nämligen bara av maskulina män, så det är vad jag premierar.
Det är dock skillnad på maskulina män och fullkomliga idioter.
Senast redigerad av Moment22x22 2019-05-26 kl. 22:15.
Citera
2019-05-26, 22:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja, hon har potential.

Nej, hon är inte undantaget kritik.

..

Det är inte kritik du sysslar med. Det är mycket värre än så.
Citera
2019-05-27, 00:49
Medlem
Bara svenska tjejer ser bra ut.

Du pratar om andra raser, jag tycker dom ser feta och fula ut som fan.
Citera
2019-05-27, 05:32
Avslutad
Citat:
Det är inte kritik du sysslar med. Det är mycket värre än så.

'Systerskapet' in full play..

Du är en slav under det. Fram tills ganska nyligen har det varit en tillgång, nu är det ett verktyg för onda krafter.
Citera
2019-05-27, 06:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swedenplus
Bara svenska tjejer ser bra ut.

Du pratar om andra raser, jag tycker dom ser feta och fula ut som fan.

Håller inte med. Min fru är Indonesiska och galet snygg. Samtidigt som hon är mor till mina två barn så kan hon spela Lolita kortet på alla tänkbara vis. Finns inte en chans i världen att jag sneglar på någon Svensk landval med överstekt McCheese mellan bena. Min fru är dessutom grym i köket och världsmästare i att vara mamma till mina barn (och andra).
Citera
2019-05-27, 06:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
'Systerskapet' in full play..

Du är en slav under det. Fram tills ganska nyligen har det varit en tillgång, nu är det ett verktyg för onda krafter.

Och nu gör du precis samma sak igen som du nyligen fick kritik för. Det var ingen långvarig lärdom.

Systerskpet existerar bland ett fåtal mediafeminister, vänster och miljöpartister samt i paranoida mäns hjärnor. Du, pansar, wordwarrior, nospeech med flera lider av ungefär samma problematik.
Det finns hjälp att få, sök den.
Citera
2019-05-27, 08:44
Medlem
Citat:
Fast nej, detta stämmer mest troligt inte. Det sitter inte fler kvinnor på beslutspositioner än vad det gör män i Sverige. Vi har för övrigt en manlig statsminister.
Du får nog hiva fram något belägg (källa) för att kvinnor sitter på majoriteten av beslutsfattande organ i samhället, så kan vi ta diskussionen därifrån.

Könsfördelningen bland chefer i offentlig sektor såg ut så här 2017:

42% i Staten
67 % i Kommunerna
73 % i Landstingen

Då är handläggare som är beslutsfattare inte medräknade. Vet inte hur andelen ser ut bland lärare, de är ju också myndighetsutövare.

Det är ju dessa som styr över mäns och pojkars levnadsvillkor.

Det är ju lite hyckleri, aggressiva män (minoriteten) primeras av kvinnor, medan män som indoktrineras efter feminismens teorier blir kastade på skräphögen. Dryga 70 % av cheferna i den position som kan göra något åt saken verkar ignorera problemet. Det är dags att de tar tag i saken.

https://www.ekonomifakta.se/Fakta/Arbetsmarknad/Jamstalldhet/Kvinnor-i-chefsposition/
Senast redigerad av Dolche 2019-05-27 kl. 08:49.
Citera
2019-05-27, 08:44
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Avleda fokus genom att kommentera mitt språk på i en debatt på flaskback...tror du att någon går på den?

Jag vet att du vet att jag är både bildad och mycket duktig på svenska. Du är nämligen själv duktig på svenska, du fattar ordspråk och ironi och du använder språket som ett vapen. Det kräver viss skicklighet.
Så, du känner nog igen någon som inte kan svenska ordentligt! Ellerhur?
Just därför angriper du det hos mig. Bra försök, men jag genomskådar det mesta
Jag låter övriga läsare bedöma det för sig själva.
Du skriver återigen "du angriper mig" och tror på fullt allvar att det är upp till dig att vara grindvakt, men i och med att vi är på ett öppet forum, så står det helt fritt för vem som helst att göra sin egen tolkning.

En del kommer se det jag pekar ut och hålla med. Vare sig du vill eller inte.
Men jag får väl tacka för komplimangen. Hade jag varit riktigt petig hade jag kunnat peka ut att det stavas flashback och att "eller hur" är två ord.
Saker jag inte hade påpekat för t.ex Merapi som överhuvudtaget inte behärskar språket för att hon fastnat i sin egen lilla dystopi där hon måste försvara sig mot det påhittade patriarkatet och därför kommer bränna ut sig själv. Hennes koppling slirar betänkligt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in