2019-05-26, 14:31
Bannlyst
Håller med, användaren Jenny är arketypen av en NPC, hon är så sjukt kontrollerad utan att förstå det själv.
Citera
2019-05-26, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej du är en hatisk och hjärntvättad islamist. Vad du än har för kunskaper eller vilken intelligensnivå du än må ligga på så har du absolut inget att tillföra mig. Du stödjer utrensningen och slakten på kristna.

Ok troll. Jag kan vispa ihop ett skalskript på 15min som läser och svarar på omvärlden likt du gör. Din input här är helt överflödig. Du är överflödig.
Citera
2019-05-26, 15:10
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok troll. Jag kan vispa ihop ett skalskript på 15min som läser och svarar på omvärlden likt du gör. Din input här är helt överflödig. Du är överflödig.

Detsamma kan jag göra för dig.
Citera
2019-05-26, 15:12
Avslutad
Citat:
Detsamma kan jag göra för dig.

Jaså, du kan programmera ?

Intressant.
Citera
2019-05-26, 15:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospeech
Håller med, användaren Jenny är arketypen av en NPC, hon är så sjukt kontrollerad utan att förstå det själv.

Min största fiende är faktiskt jag själv, en trist kliché jag vet, men ack så sant.

Fast det blir kanske lite off topic att psykoanalysera mig.
Citera
2019-05-26, 15:20
Avslutad
Citat:
Min största fiende är faktiskt jag själv, en trist kliché jag vet, men ack så sant.

Fast det blir kanske lite off topic att psykoanalysera mig.

Bra svar. Ärligt. Kudos.

Jag personligen kunde ha varit en riktigt elak jäkel men jag valde att se mig själv och mina handlingar som en del i ett spel. Det blir lättare då att rannsaka (självkritik) sig själv då och se vilka förbättringar man kan göra.

Hård i tonen ibland men ett ärligt hjärta.
Citera
2019-05-26, 15:25
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Bra svar. Ärligt. Kudos.

Jag personligen kunde ha varit en riktigt elak jäkel men jag valde att se mig själv och mina handlingar som en del i ett spel. Det blir lättare då att rannsaka (självkritik) sig själv då och se vilka förbättringar man kan göra.

Hård i tonen ibland men ett ärligt hjärta.

Absolut här är tonen hård men hjärtlig, kan ju erkänna att jag får hålla tillbaka väldigt mycket själv.
Tänka sig, en islamist med självinsikt, gudars är det kallt i helvetet nu?
Citera
2019-05-26, 15:26
Avslutad
Citat:
Absolut här är tonen hård men hjärtlig, kan ju erkänna att jag får hålla tillbaka väldigt mycket själv.
Tänka sig, en islamist med självinsikt, gudars är det kallt i helvetet nu?

Hehe, vet att du skojsar.

Rymdkram!
Citera
2019-05-26, 15:30
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hehe, vet att du skojsar.

Rymdkram!

Whatever rocks your boat.
Citera
2019-05-26, 15:31
Avslutad
Citat:
Whatever rocks your boat.

Fegis.

Ja, jag gillar att bli gillad. Prova på nån gång vettja!
Citera
2019-05-26, 15:41
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Fegis.

Ja, jag gillar att bli gillad. Prova på nån gång vettja!

Jag har typ aspergers, jag har alltid känt väldigt lite behov av bekräftelse eller gillande utifrån.

Plus jag har oftast inte förmågan att linda in och jämka, trots att jag efterhärmat sociala "koder" sen barnsben. (kanske viktig information för en motdebattör?)
Citera
2019-05-26, 15:59
Avslutad
Citat:
Jag har typ aspergers, jag har alltid känt väldigt lite behov av bekräftelse eller gillande utifrån.

Plus jag har oftast inte förmågan att linda in och jämka, trots att jag efterhärmat sociala "koder" sen barnsben. (kanske viktig information för en motdebattör?)

Det förstod jag ganska snabbt av dina inlägg här. Jag dömer ingen utan är lika 'elak' mot alla. Bara så du vet. Säger någon något så hugger jag på det.

Jag själv har haft en 'ganska' grym barndom med barnhem, misshandel och sexuella övergrepp i den värsta av meningar. Jag lärde mig tidigt att distansera mig från känslor till förmån för 'sociala koder' så jag kunde överleva. Nu på äldre dar så ser jag ett värde i det därför att jag har ett 'bibliotek' av handgrepp jag kan använda när jag vill ha ett uttryck i affekt från någon. "Vi" (jag förutsätter här att du identifierar dig mot omvärlden som jag tror du gör) har förmånen att kunna objektivt se världen i tredjeperson vilket är få förunnat. De flesta äts upp av sina känslor och är förlorade i dess uttryck. Inte vi.

Du har en gåva men vårda den som labil. Skriv ner och bokför dina intryck. Rannsaka dig själv regelbundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in