2019-05-07, 20:50
Medlem
Fan vad jag blir less varje gång det är Marc Strömberg på p3 då jag hatar musiken han spelar, men jag diggar honom som talare, sen fan går det inte att sticka under stolen med att jag absolut äger i multiplayer spel när han är live, det är så bitter sweet.
Citera
2019-05-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Går det att hitta en mer degenererad person och urtyp för dagens samhälle? Människan största intressen verkar vara Paradise hotel, Kardashians och annat löst kändisskvaller. Hon blandar engelska ord och uttryck i svenskan i var och varannan mening, pratar snabbare än någon som går på tjack, samt slänger ur sig internetslang till höger och vänster. Skulle hon berätta för nån random tjomme på stan att hon jobbar på P3 skulle polletten trilla ner för vederbörande och personen skulle omedelbart förstå "wHaT ThE FuSs IS All AbOuT" och varför Åkesson vill lägga ner skiten.

Jo,precis.Jag har ingen aning var hon kommer ifrån eller vad hennes tidigare meriter är(i den mån de ens behövs i P3 idag..)men ordförrådet är pinsamt tunt och hon framstår som rent korkad.

Känns som typen som faller för den lokala förorts-gangstern och slänger sig med uttryck som "Svenne-fitta" privat.

Det som stör mest är att de vill framhäva sig som fronten i godhetssverige men ofta misslyckas med att tygla sig och hivar ur sig icke politiskt korrekta saker likt ovan,men hoppas väl ingen ska orka reagera..
Citera
2019-05-10, 20:58
Medlem
Vilken åldersgrupp inriktar dom sig på?
Lyssnade idag av ren nyfikenhet på juvenilt ytligt dravel, konstant rap musik mellan inslagen.
Anpassning till dagens samhälle möjligtvis?
Citera
2019-05-26, 11:13
Medlem
Politiskt korrekta morgonpasset i P3 trodde idag att Sherpa betyder guide/bärare....
Citera
2019-05-26, 13:37
Medlem
Asens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Vilken åldersgrupp inriktar dom sig på?
Lyssnade idag av ren nyfikenhet på juvenilt ytligt dravel, konstant rap musik mellan inslagen.
Anpassning till dagens samhälle möjligtvis?

"Kanalens huvudinriktning är på åldersgruppen 15-35 år" står det på deras hemsida.
Citera
2019-05-26, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asen
"Kanalens huvudinriktning är på åldersgruppen 15-35 år" står det på deras hemsida.
Hahaha . Ja! Låt dom inbilla sig det .
Vem lyssnar på p3 idag? Av dem 15-35 år då menar jag lyssnar dagligen . Inte 30 min under en bilfärd eller liknande . Ja, det är nog inte överdrivet många skulle jag säga . Deras patetiska försök att vara ungdomskanalen fortfarande är ju skrattretande .
Citera
2019-05-26, 13:43
Medlem
Belavias avatar
Svart rapmusik tillsammans med mellansnack om kuk, fitta, röv och degenererat sex och levene - Det är P3 idag!
Citera
2019-06-18, 23:37
Medlem
Fick precis på P3 av misstag och kunde inte sluta lyssna. Programmet handlade om plast och nån Ellen Palm var gäst.

Isabelle och Ahmed hette programledarna och det var Ahmed som pratade svenska...

Isabelle var totalt obegriplig. Det var helt magiskt.

https://sverigesradio.se/morgonpassetip3gasten
Citera
2019-08-05, 20:45
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Som numera tvångsbetalande huvudsponsor av SR så funderar man ju lite på "vad fan får man för pengarna"?
Är hela P3 utlokaliserad till nån fritidsgård i Rosengård?? Sicket trams.. kommer på mig själv med att lyssna på P1 och P2 allt oftare.. Hjälp!!
Citera
2019-08-06, 15:37
Varför byter in P3 Nyheter namn till "HBTQ-nytt"?

Det var bättre förr...
https://www.youtube.com/watch?v=qn84aexv4L4
Citera
2019-08-12, 12:15
Medlem
Ratads avatar
P3 verkar ha någon fixering vid den usla "Bråkmakargatan" (ska sjungas "Pråkmakargatans problemBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARN!"). Den här är alltså svensk hiphops framtid?

Nu kan det kanske vara så att Ozzy är en spelevink och medvetet gjort en kackig låt där jag falskt tar i och får fram ett läte som indikerar att han får bajs i byxorna utan att ens ta en speciellt hög ton. Hur fan Timbuktu blev involverad vette fan? Han kanske låg efter med betalningen på sina senaste gram eller liknande.

I alla fall så har jag haft oturen att cringevakna till den här några gånger. Senaste dagarna har jag börjat uppskatta den för sin naivt romantiska bild av Urten (med text som skriven av en åttaåring). Är det så att P3 spelar den här som någon form av mobbningskampanj av Ozzy?

PS. Efter att läst credits verkar Ozzy inte vara mer än en sorts Taylor Swift. En massa vitingar har komponerat och gjort texten. Så ghetto.
Senast redigerad av Ratad 2019-08-12 kl. 12:18.
Citera
2020-12-22, 11:45
Medlem
Vad har hänt med p3? På tio år har kanalen gått från att vara någorlunda bra till en total katastrof. Hela tiden spelas det dålig löjlig svensk gangsta rap. Man försöker romantisera orten och mångkultur som att det är något bra. Det är hbtq inslag varannan timme. Det är pinsamt låg nivå på samtliga radiopratare. Man blandar läten och oljud som om det vore ett gäng dagisbarn som pratade. Det är en identitetspolitisk pk- sörja som någon kulturvetare kokat ihop och hela det här paketet tror dom att jag skall svälja? Krystat och tillgjort. Man måste vara lågbegåvad om man tycker det är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in