Rami Malek kommer vara en av de onda i nya filmen. Kanske blir bra, men jag tycker han ser mycket yngre ut än vad han är. Han är 37 år gammal. Tycker han ser ut att vara 28 år, vilket ser lite konstigt ut bredvid Daniel Craig som är 51 år. Dock har väl många Bondskurkar varit udda på ett studerat sätt.
"Även en superagent kan snubbla. Och det hände nyligen Daniel Craig vid inspelningen av nästa Bond film. Han måste operera fotleden, och kommer att vara ur aktion i två veckor till, meddelas via James Bonds officiella Twitterkonto."
"Även en superagent kan snubbla. Och det hände nyligen Daniel Craig vid inspelningen av nästa Bond film. Han måste operera fotleden, och kommer att vara ur aktion i två veckor till, meddelas via James Bonds officiella Twitterkonto."
Kan dom inte bara rangera ut honom. Sämste bond någonsin. Får lazenby att framstå som perfekt.
"Nu avslöjas att Daniel Craig har en sexcoach för den kommande James Bond-filmen.
Skådespelaren och hans kvinnliga motpart får hjälp med de ömma scenerna."
Ja, jo, SW är bättre... om du är 9 år gammal. James Bond-serien håller åtminstone upp till 17-18-årsåldern.
James Bond riktar sig ju till samma publik som Steven Seagals och Jean Claude Van Dammes rullar. Omogna fjortisar som inte kan nåt om film alltså. Bond är filmens motsvarighet till vad som inom litteraturen kallas pulp. Originaltrilogin av SW däremot är stilbildande klassiker men även prequeltrilogin är exempel på bra och välgjorda filmer. Vill du sitta och kolla på ytliga filmer för en ytlig publik så är det upp till dig.
"En filmarbetare har skadats vid en explosion under inspelningen av den kommande Bondfilmen vid Pinewood Studios utanför London.
Explosionen genomfördes under kontrollerade former men trots det uppstod vissa materiella skador och en filmarbetare skadades lindrigt, enligt ett uttalande från filmens producenter."
Gällande Bond som överskattad filmserie och vem den vänder sig till. Det är klart James Bond egentligen är till för en yngre publik (barn eller ungdom). Är inte nästan alla stora succé filmer som blir serier det egentligen? Star Wars, Lord of the Rings, John Wick, Back to the Future, Karate Kid, Die Hard, Dödligt Vapen, Indiana Jones, Twilight, Pirates of the Carribean, Bourne eller Harry Potter det?
Nu tycker jag t.ex. Vissa av dessa serier mer vänder sig till 17-åringar än 10-åringar, men att dessa produceras för 45-åringar? Nja. Sedan har det blivit så att många är uppvuxna med Bond eller Star Wars och gillar det för nostalgiska skäl.
Bond är en buffé av välgjorda actionscener, löjliga tjuvar, överkomplicerade handlingar (eller väldigt simpla), snygga brudar, snygga bilar spänning och humor. Man får ta filmerna för vad dom är. I en rankning av "världens bästa filmer" hur många Bond-filmer skulle nämnas? Ändå anses åtminstone Sean Connery, Roger Moore, Pierce Brosnan och Daniel Craig som stora stjärnor (Timothy Dalton och George Lazenby har väl inte rikigt samma tyngd).
Jag ser kommande Bond-filmer som något smått kul. Kul att en klassisk tradition fortsätter. Sedan skulle jag aldrig hypa upp filmen som "årets bästa" även om jag tycker några Bond-filmer är rätt bra!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!