Citat:
Det är drama, det är förfasan, det är överdrifter - det är offerroller. Ryggdunkande från ankflocken.
Vilket OT svammel, sök in på dramaten istället.
Tråden är helt nerskitad av ditt förtal och dina kränkningar. Hycklare.
Zilvereko begriper inte ens att det inte är min sanning:
Det är förundersökning.
Zilvereko begriper inte att Hanna är en barnmördare.
Zilvereko tror att det är att håna anhöriga.
Zilvereko tror att det bara är ett mantra som upprepas - dvs gemensamt och i samförstånd.
Det är medgärningsmannaskap.
Zilvereko har uppenbarligen missat att det är identiskt samma förfarande, samma mordutredning som andra rättsfall. Det är samma rutiner.
Det är samma som som ligger till grund som inför ett väckt åtal - och det är lika utrett gällande skuldfrågan, enda skillnaden är att de är stendöda och hamnar inte inför rätta.
Att du sen gapar om en ME-lobby, rädda Hanna med NOLL insyn, NOLL kunskap och NOLL profession.
Imponerar inte.
Så ligger det till.
Vad det beträffar Selfie Höglund påstår hon att anhöriga och polis döljer nåt. Hon inbillar sig att det finns ME-läkare som fått paret att döda barnen.
.... och hon försöker tjäna pengar på de döda barnen. Säger sig ha prestationsångest, vill vara i rampljuset, suktar efter scoop i sann narcissistisk anda.
Imponerar inte.
Vilket OT svammel, sök in på dramaten istället.
Tråden är helt nerskitad av ditt förtal och dina kränkningar. Hycklare.
Zilvereko begriper inte ens att det inte är min sanning:
Det är förundersökning.
Zilvereko begriper inte att Hanna är en barnmördare.
Zilvereko tror att det är att håna anhöriga.
Zilvereko tror att det bara är ett mantra som upprepas - dvs gemensamt och i samförstånd.
Det är medgärningsmannaskap.
Zilvereko har uppenbarligen missat att det är identiskt samma förfarande, samma mordutredning som andra rättsfall. Det är samma rutiner.
Det är samma som som ligger till grund som inför ett väckt åtal - och det är lika utrett gällande skuldfrågan, enda skillnaden är att de är stendöda och hamnar inte inför rätta.
Att du sen gapar om en ME-lobby, rädda Hanna med NOLL insyn, NOLL kunskap och NOLL profession.
Imponerar inte.
Så ligger det till.
Vad det beträffar Selfie Höglund påstår hon att anhöriga och polis döljer nåt. Hon inbillar sig att det finns ME-läkare som fått paret att döda barnen.
.... och hon försöker tjäna pengar på de döda barnen. Säger sig ha prestationsångest, vill vara i rampljuset, suktar efter scoop i sann narcissistisk anda.
Imponerar inte.
Nu är du helt ute och cyklar. Du reflekterar inte ens över varifrån och till vad jag delvis har reviderat min uppfattning om bärredfallet. Du är mer ute för att hugga vilt. Det är inte friskt.
Dessutom antar du en massa saker för att du inte kan skilja på vem som har skrivit vad.