Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny.Haniver
Pretty please… Starta den tråden och berätta mer…
Det verkar inte som att finns ett intresse för skvaller om Hyndans Hörna. Se bara i den här tråden där bara en enda person nämnt Hyndans Hörna. Om du är är jävligt nyfiken så kan du alltid fråga i PM.
För att hålla oss till ämnet så är jag än idag ett stort fan av sunkhak som jag skrivit tidigare i tråden. Som förortsmänniska så älskar jag små kvartershak med stamgäster med egna förmåner,jag gillar när personalen hälsar på mig med mitt förnamn och serverar mig min favoritöl utan att jag ens behöver öppna truten.
Jag antar att det är likadant i varenda ort i hela landet. Alla har en sunkpub där människor trivs.
Mitt favorithak sedan ett par år ligger mitt i ett bostadsområde med lägenheter i dess absoluta närhet. Killen som driver puben har gjort det sedan 1996 då han köpte den från de som startade puben 1986.
Där finns allt man behöver,Jack Vegasmaskiner,stammisar,folk som dricker på krita,helt okej käk och jag får en kall pilsner så fort jag kliver innanför dörren.
Nej,jag tänker inte berätta var den ligger. Vem fan vill träffa en massa Flashback-hipsters på min hemmaplan...
Vid närmare eftertanke så kan jag tänka mig att dela en öl eller sju med BigFatCone och CarlSerung. Inga andra.