Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-22, 08:45
  #1441
Medlem
secretcinemas avatar
Varför tar du ens på brösten? Själv skulle jag aldrig komma på tanken hur dygnrakt full jag ens var.

Nej, det är bara MENA-Lundgren och hans gelikar som sysslar med sådant äckelbeteende.
Citera
2019-05-22, 08:48
  #1442
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Varför tar du ens på brösten? Själv skulle jag aldrig komma på tanken hur dygnrakt full jag ens var.

Nej, det är bara MENA-Lundgren och hans gelikar som sysslar med sådant äckelbeteende.

Helt enig med detta, och blir man så efterbliven att "normalt beteende", suddas ut, bör man ge fan i att dricka alls om man ska bli så dräggig.

Ska man tvunget tafsa, får man räkna med en smäll, minst.
Citera
2019-05-22, 08:49
  #1443
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Räds lite om det kan gå till så här. Jag är på en fest med bekanta. Dricker alkohol. Dansar och förflyttar händerna över hennes kropp. Hon tar bort händerna. Två år senare står jag åtalad.

Tror detta moralbeteende kommer slå tillbaka på kvinnorna tyvärr. Överdrifter slår alltid tillbaka.

Hade du tafsat på kvinnan i nyktert tillstånd?
En välriktad kick på paketet kan vara ett bra sätt att "betala tillbaka" på
Citera
2019-05-22, 08:49
  #1444
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtimating
Vad som står i tidningen eller vad som sägs på bandet är ointressant. Det är vad hon säger under en förhandling som räknas.

Vad som är intressant är vad som faktiskt hände, och i det här fallet har både BO och MGM uttalat sig offentligt. Det kan hända att de ljugit, men jag tror inte det.
Citera
2019-05-22, 08:52
  #1445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Varför tar du ens på brösten? Själv skulle jag aldrig komma på tanken hur dygnrakt full jag ens var.

Nej, det är bara MENA-Lundgren och hans gelikar som sysslar med sådant äckelbeteende.

Var är du uppvuxen, i ett kloster? Påminner om sossen som sprang runt i riksdagshuset och skrek och bankade på damernas dörrar. "Knulla för fan knulla" där damerna låste in sig och inte tordes gå ut från rummen. Ett av hundratals fall där politiker av alla sorter är inblandade.
Citera
2019-05-22, 08:55
  #1446
Medlem
simba_rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Hade du tafsat på kvinnan i nyktert tillstånd?
En välriktad kick på paketet kan vara ett bra sätt att "betala tillbaka" på

Herredjävlar vad många PK-människor det verkar finnas.
Har man inte smekt en kvinna över kroppen utan att ha frågat först så har man haft ett väldigt trist liv. Om det sen är i nyktert eller onykter tillstånd är sekundärt.

Inte underligt att nativiteten går ned !!
Citera
2019-05-22, 08:59
  #1447
Medlem
Macke85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Men när det bara är kärringar och hen-cuckar kvar i riksdagen så blir det lättare för muslimerna att ta över.

Fast de allra mest lättkränkta verkar ju dom vanligt va SD-folk..
Citera
2019-05-22, 09:00
  #1448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad som är intressant är vad som faktiskt hände, och i det här fallet har både BO och MGM uttalat sig offentligt. Det kan hända att de ljugit, men jag tror inte det.
Det är ointressant, det är vad BO säger under huvudförhandlingen som avgör.
Citera
2019-05-22, 09:00
  #1449
Medlem
Macke85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Räds lite om det kan gå till så här. Jag är på en fest med bekanta. Dricker alkohol. Dansar och förflyttar händerna över hennes kropp. Hon tar bort händerna. Två år senare står jag åtalad.

Ja om det är så du beter dig när du dricker kanske det är lika bra...
Citera
2019-05-22, 09:06
  #1450
Medlem
Macke85s avatar
Det roligaste med den här knäppa historien är ju att mannen till BO åker med på nån resa fast P L är med. Utan att bry sig..?

Hade någon tafsat på min fru på en fest hade jag nog inte åkt på en resa tillsammans med henne och honom..

Men politik är ju det omöjligas konst så..
Citera
2019-05-22, 09:07
  #1451
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad som är intressant är vad som faktiskt hände,..

Nej, det intressanta är under vilka omständigheter Lundgren rörde kvinnan på brösten.
Fanns det någon form av samtycke inblandat?
Eftersom kvinnan anser saken utagerad så kommer fallet aldrig att leda till åtal.
Citera
2019-05-22, 09:09
  #1452
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Herredjävlar vad många PK-människor det verkar finnas.
Har man inte smekt en kvinna över kroppen utan att ha frågat först så har man haft ett väldigt trist liv. Om det sen är i nyktert eller onykter tillstånd är sekundärt.

Inte underligt att nativiteten går ned !!
Jag upplever det som att du känner dig kränkt av att du får mothugg, och att märker att den allmänna uppfattningen står fast vid att man ska ge fan i att tafsa med eller utan sprit inblandat. Kanhända är du ett troll men om inte så tror jag bestämt att du får ta och komma till insikt att det är ett jävligt sunkigt beteende som i allra högsta grad är åtalbart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback