2019-05-21, 15:14
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabeteskoma
Var eg inte direkt riktat mot dig. Ondgjorde mig över folk som är inne och pissar på henne, det är jävligt lågt.
Det är lugnt! Jag tog inte åt mig av det övre citatet, utan ville bara förtydliga vad jag menade med min egen del av dialogen.👍
Citera
2019-05-21, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Vad är inte aktuellt längre?
Att hon efter att ha slutat för ganska länge sedan skulle börja få funderingar på att bli OV nu efter detta helt plötsligt, knappast troligt och därför spelar det inte så stor roll om de drar in förordnandet eller inte.
Citera
2019-05-21, 17:05
Medlem
farbrorstuarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Att hon efter att ha slutat för ganska länge sedan skulle börja få funderingar på att bli OV nu efter detta helt plötsligt, knappast troligt och därför spelar det inte så stor roll om de drar in förordnandet eller inte.

Snudd på omöjligt att förstå vad du skriver. Men antyder du att hon slutat för länge sen är du ute och seglar lika djupt som du gör dig förstådd.

Hon var alltså OV när detta hände , hon jobbade då på Stockholms tingsrätt i säkerhetssalen som hyr in folk ifrån Tempest.

Hennes liv kretsade kring detta jobb och polisen. Det var hennes mecka även om hon sög gangsterkuk på fritiden!
Citera
2019-05-21, 19:57
Medlem
Robert.Arslebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton

Hon må ha slutat på tunnelbanan för länge sedan, men hon är anställd på Tempest som OV (om jag inte misstar så ska hon även vara GL på företaget).
Citera
2019-05-21, 21:14
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert.Arsleberg
Hon må ha slutat på tunnelbanan för länge sedan, men hon är anställd på Tempest som OV (om jag inte misstar så ska hon även vara GL på företaget).
Enl. skribenten till inlägg #829 har hennes anställning vid Tempest upphört genom uppsägning.
Citera
2019-05-21, 23:45
Medlem
Robert.Arslebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Enl. skribenten till inlägg #829 har hennes anställning vid Tempest upphört genom uppsägning.

Se där.

Det verkar som om det var hennes enda alternativ.
Citera
2019-05-22, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Snudd på omöjligt att förstå vad du skriver. Men antyder du att hon slutat för länge sen är du ute och seglar lika djupt som du gör dig förstådd.

Hon var alltså OV när detta hände , hon jobbade då på Stockholms tingsrätt i säkerhetssalen som hyr in folk ifrån Tempest.

Hennes liv kretsade kring detta jobb och polisen. Det var hennes mecka även om hon sög gangsterkuk på fritiden!
Jaha då ljög hon väl då när hon skrev om detta då.. Oj vad häftig du är förresten.
Citera
2019-05-22, 03:10
Medlem
Det mest "komiska" i detta är att i hennes senaste story på Instagram hänger hon med B*vel R*shid (*=a) och Mouf*d *shak (*=i) båda kriminella pojkar.
Hon verkar gilla att hänga med avskum som dessa, tycker inte ett dugg synd om henne, hoppas hon åker dit ordentligt, men troligen inte i detta landet mellanmjölk.
Citera
2019-05-22, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Det mest "komiska" i detta är att i hennes senaste story på Instagram hänger hon med B*vel R*shid (*=a) och Mouf*d *shak (*=i) båda kriminella pojkar.
Hon verkar gilla att hänga med avskum som dessa, tycker inte ett dugg synd om henne, hoppas hon åker dit ordentligt, men troligen inte i detta landet mellanmjölk.
Haha, två kriminella blattar. Roligt umgänge.
Citera
2019-05-22, 07:31
Medlem
Citat:
Det finns väl ingen anledning för henne att ens låtsas längre. När fasaden nu rämnat på den här sidan lagen så kan det kanske finnas ett värde i att etablera sig fullt ut på den andra. Om gängen tar emot henne med öppna armar och vad hon isf får ut av det vet jag inte. Men äta måste hon ju. Ett vanligt hederligt kneg tilltalar henne nog inte.
Citera
2019-05-22, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det finns väl ingen anledning för henne att ens låtsas längre. När fasaden nu rämnat på den här sidan lagen så kan det kanske finnas ett värde i att etablera sig fullt ut på den andra. Om gängen tar emot henne med öppna armar och vad hon isf får ut av det vet jag inte. Men äta måste hon ju. Ett vanligt hederligt kneg tilltalar henne nog inte.

För henne kanske det är så. Arbetsgivaren (Tempest) vill självklart inte bli förknippad med kriminella. Det skulle även kunna skapa oro bland grannarna kring vilka som rör sig i fastigheten. För att inte tala om värdetappet på föreningsmedlemmarnas bostadsrätter (Brf Laboratoriet).
Senast redigerad av Qamishli 2019-05-22 kl. 08:00.
Citera
2019-05-22, 08:26
Avslutad
Citat:

Vad innebär kriminella?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in