Citat:
Ursprungligen postat av
Diabeteskoma
Gansko omoget och onödigt att vara inne och posta sånt..
Klart att det är omoget, och min "cred-poäng" avsåg att hon visade "stake" genom att vad det verkade inte bry sig. Hon har gissningsvis fått mindre snälla grejor som hon städat bort!
Jag är emot näthat, och vad som är okej eller inte råder det tyvärr delade meningar om på nätet!
Linnéa Claeson är en sån person som får 30 "cred-poäng" av mig gällande hantering av näthat!