2019-05-21, 07:29
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskeln655
Hon la precis upp en ny bild på instagram. Hon ligger i sängen och tagit en selfie. Med texten ”efter regn kommer solsken”
Bild?
Citera
2019-05-21, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Bild?
Hennes insta är öppen och offentlig.
Citera
2019-05-21, 07:34
Medlem
Citat:
Hon la precis upp en ny bild på instagram. Hon ligger i sängen och tagit en selfie. Med texten ”efter regn kommer solsken”
En mer passande text hade varit "efter brott kommer straff".
Citera
2019-05-21, 08:17
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
En mer passande text hade varit "efter brott kommer straff".
Hon kommer säkert undan för att hon är en söt liten tjej
Citera
2019-05-21, 09:20
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
En mer passande text hade varit *) "efter brott kommer straff".
Exakt den text som du skrivit *) här, har någon skrivit in i kommentarer på hennes Insta.
Flera äldre "syrliga" kommentarer är postade utan att hon tagit bort dem, precis som med "efter brott kommer straff" (d.v.s. f.n.)!
För det får jag väl ändå ge henne "cred-poäng" 1 på en skala ifrån 0-30! 😎
Citera
2019-05-21, 11:30
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyingby
Dejtade hon inte en polis också innan? Känns rätt skumt att hon från att umgås med blåljus personal till att skydda en gängmedlem?
Var säkert en Schwein-polis, de finns ju också och det kåtar upp småbrudar.

Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Exakt den text som du skrivit *) här, har någon skrivit in i kommentarer på hennes Insta.
Flera äldre "syrliga" kommentarer är postade utan att hon tagit bort dem, precis som med "efter brott kommer straff" (d.v.s. f.n.)!
För det får jag väl ändå ge henne "cred-poäng" 1 på en skala ifrån 0-30! 😎
Gansko omoget och onödigt att vara inne och posta sånt..
Citera
2019-05-21, 11:53
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabeteskoma
Gansko omoget och onödigt att vara inne och posta sånt..
Klart att det är omoget, och min "cred-poäng" avsåg att hon visade "stake" genom att vad det verkade inte bry sig. Hon har gissningsvis fått mindre snälla grejor som hon städat bort!

Jag är emot näthat, och vad som är okej eller inte råder det tyvärr delade meningar om på nätet!
Linnéa Claeson är en sån person som får 30 "cred-poäng" av mig gällande hantering av näthat!
Citera
2019-05-21, 12:48
Medlem
Citat:
Klart att det är omoget, och min "cred-poäng" avsåg att hon visade "stake" genom att vad det verkade inte bry sig. Hon har gissningsvis fått mindre snälla grejor som hon städat bort!

Jag är emot näthat, och vad som är okej eller inte råder det tyvärr delade meningar om på nätet!
Linnéa Claeson är en sån person som får 30 "cred-poäng" av mig gällande hantering av näthat!

Så kan det ju också vara att hon inte får svara för att tex hennes offentliga försvarare sagt det. Hon får kanske inte skriva vad hon vill osv...
Citera
2019-05-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Länsstyrelsen har INGENTING med förordnandet att göra överhuvudtaget! Polisen tar hennes förordnande och det beslutet får hon överklaga och då kommer ärendet till förvaltningsrätten!! Länsstyrelsen har endast hand om godkännande av auktorisation på bevakningsföretaget där en eventuellt anställning är! Dvs säger länsstyrelsen nej så får hon fortfarande jobba som ordningsvakt men inte för ett auktoriserat bolag dvs hon kan enbart jobba för klubbägare direkt , tingsrätt osv!

Kort och gott så har länsstyrelsen inte ett skit med den inplastade lappen att göra. Att det ska vara sååå jävla svårt att skilja på det .......
Dessutom så börjar det bli länge sedan som hon arbetade som OV så det är knappast aktuellt oavsett.
Citera
2019-05-21, 14:55
Medlem
farbrorstuarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Dessutom så börjar det bli länge sedan som hon arbetade som OV så det är knappast aktuellt oavsett.

Vad är inte aktuellt längre?
Citera
2019-05-21, 15:01
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissiri
Så kan det ju också vara att hon inte får svara för att tex hennes offentliga försvarare sagt det. Hon får kanske inte skriva vad hon vill osv...
Advokaten har säkert sagt åt henne att avstå ifrån att kommentera allt som har en koppling till det inträffade.

Jag menade inte att hon skulle ge några svar. Men hon kunde ju själv t.ex. ha valt en modell att "tokrensa" spydiga kommentarer. Jag tycker att det var tufft av henne att skita i vissa inlägg istället för att totalstäda!
Citera
2019-05-21, 15:04
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:

Var eg inte direkt riktat mot dig. Ondgjorde mig över folk som är inne och pissar på henne, det är jävligt lågt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in