2019-05-20, 02:55
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karrrma
Hennes offentliga Instagram ligger uppe nu igen för den som undrar.. Den har ju varit nerstängd.
LÄNK?
Citera
2019-05-20, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Har hon stängt den igen? Kommer inte åt den?

Det verkar så! Fortfarande 77000 följare dock...
Citera
2019-05-20, 07:18
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
LÄNK?

https://www.instagram.com/isabelbuffa/?hl=sv

Men den är privat, så man måste följa henne för att kunna se inlägg.
Har ej instagram så kan ej dela med mej av något inlägg från henne, tyvär.
Citera
2019-05-20, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karrrma
Hennes offentliga Instagram ligger uppe nu igen för den som undrar.. Den har ju varit nerstängd.

För den som undrar kan man scrolla tillbaka ett par sidor då den var tillbaka för över en vecka sedan...

Hon har tappat några hundra följare dock.
Hon har inte lagt upp några nya inlägg.
Citera
2019-05-20, 15:00
Medlem
irishrages avatar
Är hon ute och jobbar som OV nu?
Citera
2019-05-20, 15:25
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Är hon ute och jobbar som OV nu?
Enl inlägg #829 på föreg. sida så har hon fått sparken ifrån Tempest.
Förordnanden och annat hanteras av länsstyrelsen separerat ifrån polisens prövning. Högst sannolikt kommer hon inte att kunna arbeta som OV något mer. Hennes ärende (skyddande av brottsling, ev. grovt brott) är inte rättsligt prövat ännu.
Har hon väldigt bra kontakter så kanske entrévärd (utan OV-förordnande) på någon krog kan komma ifråga.
Citera
2019-05-20, 17:16
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Förordnanden och annat hanteras av länsstyrelsen separerat ifrån polisens prövning. Högst sannolikt kommer hon inte att kunna arbeta som OV något mer. Hennes ärende (skyddande av brottsling, ev. grovt brott) är inte rättsligt prövat ännu.
Har hon väldigt bra kontakter så kanske entrévärd (utan OV-förordnande) på någon krog kan komma ifråga.
Tack, har åtal väckts eller inte?
Citera
2019-05-20, 18:57
Medlem
farbrorstuarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman

Länsstyrelsen har INGENTING med förordnandet att göra överhuvudtaget! Polisen tar hennes förordnande och det beslutet får hon överklaga och då kommer ärendet till förvaltningsrätten!! Länsstyrelsen har endast hand om godkännande av auktorisation på bevakningsföretaget där en eventuellt anställning är! Dvs säger länsstyrelsen nej så får hon fortfarande jobba som ordningsvakt men inte för ett auktoriserat bolag dvs hon kan enbart jobba för klubbägare direkt , tingsrätt osv!

Kort och gott så har länsstyrelsen inte ett skit med den inplastade lappen att göra. Att det ska vara sååå jävla svårt att skilja på det .......
Citera
2019-05-20, 19:26
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbrorstuart
Länsstyrelsen har INGENTING med förordnandet att göra överhuvudtaget! Polisen tar hennes förordnande och det beslutet får hon överklaga och då kommer ärendet till förvaltningsrätten!! Länsstyrelsen har endast hand om godkännande av auktorisation på bevakningsföretaget där en eventuellt anställning är! Dvs säger länsstyrelsen nej så får hon fortfarande jobba som ordningsvakt men inte för ett auktoriserat bolag dvs hon kan enbart jobba för klubbägare direkt , tingsrätt osv!

Kort och gott så har länsstyrelsen inte ett skit med den inplastade lappen att göra. Att det ska vara sååå jävla svårt att skilja på det .......
Du tar i ifrån tårna och jag ser nu att "ursprunglig text" tyvärr har ramlat bort i mitt inlägg!
Din beskrivning är korrekt och fylligare än vad jag hade för avsikt att posta.

Att jag enbart nämnde klubb beror på att jag t.ex. aldrig skulle kunna tänka mig att någon rättsvårdande instans som t.ex. tingsrätt skulle anställa henne.
Osvuret är bäst men jag poängterar att det sistnämnda är en spekulation, så att ingen "farbror" drabbas av hjärnblödning i tråden! 😉
Citera
2019-05-20, 23:00
Medlem
Hon la precis upp en ny bild på instagram. Hon ligger i sängen och tagit en selfie. Med texten ”efter regn kommer solsken”
Citera
2019-05-20, 23:38
Medlem
flyingbys avatar
Dejtade hon inte en polis också innan? Känns rätt skumt att hon från att umgås med blåljus personal till att skydda en gängmedlem?
Citera
2019-05-21, 05:56
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyingby
Dejtade hon inte en polis också innan? Känns rätt skumt att hon från att umgås med blåljus personal till att skydda en gängmedlem?
Det påstås att hon känt den gängkriminelle Ali B sedan yngre år, men jag vet inte om det är rykten eller fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in