Citat:
Ursprungligen postat av
Lissiri
Hon får ju inget jobb bara för att hon har arbetslivserfarenhet om hon inte har ett förordnande. Då får man inte ens kalla sig som ordningsvakt. Har de då dragit in hennes förordnande så spelar det ingen roll om hon nu jobbar som ov i 3 år eller 30 år.
Hur slut i huvudet är du inte som inte kan läsa?

Eller förstår du så dåligt?
Att ha arbetat som ordningsvakt i krävande offentliga miljöer är definitivt en värdefull arbetslivserfarenhet. Jag skrev inget om att fortsätta som ordningsvakt, du är ju efterbliven!

Så jo, hon kan säkert få jobb på den erfarenheten. Hon skulle nog funka väldigt bra som tex eventbokare, hotellmanager eller liknande.