2019-05-17, 01:24
Medlem
Besökte en salong i en stad norr om huvudstaden. Ringde och kollade, så att det fanns tid. Vill inte bli stående utanför en låst dörr medan folk kastar blickar...

Massösen såg ut som 30, men va nog närmare 40. Stora bröst och utmanande klänning. Tog en snabb dusch innan och la mig i position. En dålig ryggmassage och en nästan obehaglig stjärtmassage utfördes. När hon masserade stjärten, så "halkade" hon och "ramlade" på min rygg. Låg kvar, viskade i mitt öra, "it can happen", varpå hon juckade rätt ordentligt...

Fick vibbar av att det va en LB och försökte lista ut om det verkligen va det. Hen kände iaf på de rätta ställena, så jag hade ribba vid vändningen. Bestämde mig för att avstå extra och hen fick en ledsen min. "Dont you want these?" Sa hon och visade upp ett stort bröst... Jag drog till med "not today, maybe next time"

Hon masserade sen lite oinspirerat tills timmen va slut.

Finns det något bra sätt att ta reda på om det är en LB?
Citera
2019-05-17, 06:49
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym-kompis
Besökte en salong i en stad norr om huvudstaden. Ringde och kollade, så att det fanns tid. Vill inte bli stående utanför en låst dörr medan folk kastar blickar...

Massösen såg ut som 30, men va nog närmare 40. Stora bröst och utmanande klänning. Tog en snabb dusch innan och la mig i position. En dålig ryggmassage och en nästan obehaglig stjärtmassage utfördes. När hon masserade stjärten, så "halkade" hon och "ramlade" på min rygg. Låg kvar, viskade i mitt öra, "it can happen", varpå hon juckade rätt ordentligt...

Fick vibbar av att det va en LB och försökte lista ut om det verkligen va det. Hen kände iaf på de rätta ställena, så jag hade ribba vid vändningen. Bestämde mig för att avstå extra och hen fick en ledsen min. "Dont you want these?" Sa hon och visade upp ett stort bröst... Jag drog till med "not today, maybe next time"

Hon masserade sen lite oinspirerat tills timmen va slut.

Adamsäpple, stora händer för att vara tjej, hårda sillisar.
Citera
2019-05-17, 09:55
Medlem
Fötterna
Citera
2019-05-17, 10:21
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Fötterna
hemmagjord fitta, ett runt hål som inte påminner om någon fitta över huvud taget
Citera
2019-05-20, 08:45
Medlem
Ny upplevelse, iaf för mig.

Det har blivit lite av en grej att försöka hitta en thaimassage som inte erbjuder extra. Om det sedan blir en bra massage, lär det bli en 5:a i Thaimassageguiden.

Var på ett ställe som verkade nytt och fått bra omdöme. Var där tidigt. Betalade för två timmar. Blev visad till ett rum, la mig med kallingarna på. När massösen kom in, ville hon att jag skulle ta av dem, sedan handuk på.

Efter detta började en massage som var över förväntan. Eftersom kallingarna åkte av tänkte jag att det blir som vanligt, men icke sa Nicke. Kanske lite mycket olja, men ändå väldigt bra massage. Noga med att hålla handduken på plats. Kom åt paketet några gånger, men inte speciellt utstuderat.
Mot slutet frågade hon om jag ville ha extra. Det var jag inte beredd på men iofs inte förvånad. Ingen svenska eller engelska, men till slut förstod hon att jag inte betalade extra med swish. Hon godtog mina 200 jag hade i fickan. Hade inte planerat HE. Hon gjorde ett HJ ganska bra, började till och med suga på mina bröstvårtor. Inget jag gick igång på, men hon engagerade sig i alla fall lite extra. Jag fick till och med ta lite på henne under trosorna.

Det blev en bra upplevelse. Jag kommer säkert att återvända någon dag. Har fortfarande en del salonger på min "quest" att hitta salong som är seriös och förhoppningsvis en riktigt bra massage.

By the way, är det någon som nyligen varit i Åbo och besökt thaimassage där? Något ställe som kan rekommenderas? Har försökt söka info, men inte hittat någon bra 😕
Citera
2019-05-20, 10:05
Medlem
Var på en salong igår kväll söder om Stockholm, allt var bra trevlig massös och stället rent och snyggt, nu är det så att jag undrar, om man ber om soft massage så håller det i en halv minut sedan är dom tillbaka till hård igen får säga till igen och igen och igen,
Citera
2019-05-20, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Var på en salong igår kväll söder om Stockholm, allt var bra trevlig massös och stället rent och snyggt, nu är det så att jag undrar, om man ber om soft massage så håller det i en halv minut sedan är dom tillbaka till hård igen får säga till igen och igen och igen,
Enda ställena jag får hård massage på är, i mina ögon, de seriösa. Förhoppningsvis har de då också utbildning och agerar efter de problem de känner att du har. Ju större problem du har, desto mer ont kommer det att göra. Med rätt behandling kommer det självklart bli bättre för dig.

Prova använda annat ord än massage, ta t.ex. relax. Det blir ju en annan betydelse, iaf i mina öron. Det funkar för mig där de ibland kan vara så hårda att man vill krypa ur skinnet, köra en "tap-out" 😖
Citera
2019-05-20, 19:11
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym-kompis

Har du kollat där nere?
Citera
2019-05-20, 21:23
Medlem
Finns ett par ställen i stockholm city med Ladyboy.Fått fs av dem.
Citera
2019-05-20, 23:03
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amazon1967

Lyckos dig!
Lust att skriva en recension?
Citera
2019-05-21, 06:39
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amazon1967

Välkommen ut ur garderoben.
Citera
2019-05-21, 06:55
Medlem
Tillbaka efter lång frånvaro i denna tråd! Det var ett tag sedan jag besökte thaisalongerna o jag kände att det var dags för återbesök..

Kommer fram till salongen i norrort utan bokning, och möts av tre damer, varav den ena av de är den som tog hand om mig senast. "Massage?" frågar den äldsta damen till mig med lite knackig svenska. Ja tack svarar jag och genast ställer sig min massör upp och leder mig in mot rummet.

Efter några minuter kom massören in och påbörjar oljemassagen vid ryggen. Sakta men säkert närmar hon sig ljumskarna och några fingrar som pillar lite lätt retandes mot pungen. Bossen blir genast glad och stenhård. Därefter fortsatte hon den rörelsen i kanske 15 min och jag bara njuter. Hon viskar då försiktigt i mitt öra "Vill du ha någonting annat?", visar sig att allt finns på menyn.

Tar FS, kommer överens om ett rimligt pris, sedan låser hon dörren och börjar klä av sig riktigt sexigt. Sedan ligger hon vänd mot min soldat så jag har hela baken vänd mot mig, börja jobba direkt och vi båda njuter av varandra. Sedan näckor hon helt och hoppar på mig sedan är gunget igång. Håller på olika positioner och vi kör på i nästan 20 min tills jag till slut kommer och är helt uttömd. Lätt en av de bästa upplevelserna jag någonsin varit med om. Återbesök snarast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in