Citat:
Ursprungligen postat av
haiguise
Hahaha nä tror jag betackar mig din eh... visdom.
Extremt gulligt att du gör en 180 och försöker projicera dina egna svagheter på mig - det var ju just du som hade "ett litet utbrott" med din snyftande tirad om hur hemska alla är online.
Är inte speciellt förvånad, det är ju en beprövad försvarsmekanism för svagbegåvade och bland dom tar du täten, verkar det som.
Ja gud förlåt hur kunde jag anta att du menade tinder och inte massa random patetiska dejtingsiter som ju har extreeeeemt mycket med denna trådens topic att göra.
Om du inte greppar klientelskillnaden mellan tinder och "traditionella" dejtingsiter är det ingen mening med att du fortsätter böla.
Gå ut och skruva på volvon eller kolla så att allt är som det ska ute i ladugården, du riktige man

Backa bandet så ser du vem som bölar här, och dessutom var tvungen att fejka citat i mitt ursprungliga inlägg
Detjting på internet är PRECIS vad denna tråd handlar om, och det enda jag konstaterade ( utan att böla, återigen så var det DU och ingen annan som stod för bölandet) var att dom tjejer( och män?) som letar partner på nätet är andrahandssorteringar, oavsett vilken app eller sida vi pratar om, så enkelt är det. Detta märkte jag för flera år sedan. Uppenbarligen förhåller det sig på det sättet fortfarande iom att somliga tar åt sig så förbannat vid mitt påpekande.
Återigen, grattis
Jag greppar precis vilka det är som dejtar och skaffar sig " partner " på internet. Det är andrahandssorteringarna, så enkelt är det med den saken.
Nä man måste inte kunna skruva i bilar för att vara en riktig man, dock kunna föra sig socialt UTAN att behöva häcka på internet bland andra desperata män, för att det ÄR desperata personer som letar sådant på nätet är ett faktum, varför jag själv för flera år sedan skippade den biten, och såg till att träffa kvinns på det normala sättet