Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-18, 16:49
Bannlyst
En sak jag märkte, för flera år sedan då jag var i singelträsket och provade på det där med att träffa tjejer på nätet , var att det var mest andrahanssorteringarna som höll till där.

Bilderna som oftast lades ut var ofta tagna för 5 år, och 20 kilo sedan.

Det är nog inte utav en slump det är just andrahandssorteringarna som dras sig till att lägga ut annonser till nätet, vi med lite social kompetens ser till att träffa personer av motsatt kön på normalt sätt. På gymmet, jobbet, via någon hobby....etcetc
Citera
2019-05-18, 19:41
Medlem
Pudersockers avatar
Jo det har hänt mig också, tjejen var en kärring. Men så är det inte alltid. Har dock slutat på sådana appar men tänkte försöka med tinder igen, har inga bra hobbisar, får inte ragga på jobbet, gymmar inte, inte jättelysande på social kompetens, är man lite andrasortering så får man nöja sig med det.
Citera
2019-05-18, 19:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Jaha, 3 månader borta från den här skiten men det verkar ha fungerat bra. Mot alla odds kilar man nu på distans stadigt med ett betydligt äldre fruntimmer med två tyglade barn varannan vecka. Det trodde man aldrig efter ens äventyr på den här sjuka applikationen. Jag kan sammanfatta mina äventyr i många ord, och med många dejter. Jag tror jag träffade närmare 30 tjejer från den här applikationen och jag bor på landsbygden, riktig landsbygd. Tyvärr gick man på bildernas utseende och inget annat när det begav sig. För mig innebar det halvdålig sex med en bra kropp med en personer du med högsta sannolikhet inte träffar igen. Jag vill fortfarande minnas de många gångerna man själv var en "one-night-stand".

Nu har man ofrivilligt blivit någon form av "cuck" här varannan vecka, men jag hoppas vända på det. Tyvärr är det ju så i längden att det inte är av intresse då ens egen reproduktionsförmåga går i mach-fart de närmsta 10 åren.
Presenterar hon dig för barnen? Om inte vill hon bara knulla så stanna tills hon tröttnar och töm pungen några ggr.
Citera
2019-05-18, 19:49
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Det gick inte så bra för mig på tinder, antingen beror det på sättet jag skriver eller mitt utseende, eller i bästa fall, dåliga bilder.
Tyvärr saknar jag självinsikt och har därför valt att rationalisera det till att människorna där är fula och socialt inkompetenta, det känns som mindre av ett misslyckande och det sticker mindre i ögonen när jag läser om andras, mera lyckade erfarenheter av appen

Fixade din post till vad du egentligen menade
Citera
2019-05-18, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Fixade din post till vad du egentligen menade

Ok, En socialt inkompetent andra handsortering, kärring eller kärring utav hankön .

Tack för bekräftelsen.

Har förresten sambo, sen många år tillbaka, vi har en dotter på 4 månader.

Träffade henne på jobbet och INTE på internet.

Frågor på det?
Citera
2019-05-19, 15:31
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Skrämmande att ni sitter här och uppmanar catfishing, stackars de jävlar som blir utlurade av er på dejt.

Visst förskönar alla, det gör även jag där jag ser en gnutta fräschare på bild ut än vad jag oftast inte är men att ta bilder som inte är ett jävla dugg likt är ju bara sorgligt, ta något mittemellan istället.

Såg detta och tänkte på dig haha…snart kanske det finns avatars som man kan skicka på själva dejten också

"Snapchat recently released new augmented-reality lenses that let users add traditionally female or male features to their visual appearances.
Some men have created Tinder profiles for women using their female-appearing filtered faces and have started to realize the type of messages women often receive on dating apps."

https://www.businessinsider.com/snapchat-gender-changing-filter-tinder-catfish-2019-5?r=US&IR=T
Citera
2019-05-19, 15:34
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Jaha, 3 månader borta från den här skiten men det verkar ha fungerat bra. Mot alla odds kilar man nu på distans stadigt med ett betydligt äldre fruntimmer med två tyglade barn varannan vecka. Det trodde man aldrig efter ens äventyr på den här sjuka applikationen. Jag kan sammanfatta mina äventyr i många ord, och med många dejter. Jag tror jag träffade närmare 30 tjejer från den här applikationen och jag bor på landsbygden, riktig landsbygd. Tyvärr gick man på bildernas utseende och inget annat när det begav sig. För mig innebar det halvdålig sex med en bra kropp med en personer du med högsta sannolikhet inte träffar igen. Jag vill fortfarande minnas de många gångerna man själv var en "one-night-stand".

Nu har man ofrivilligt blivit någon form av "cuck" här varannan vecka, men jag hoppas vända på det. Tyvärr är det ju så i längden att det inte är av intresse då ens egen reproduktionsförmåga går i mach-fart de närmsta 10 åren.

Träffade du henne via Tinder?
Citera
2019-05-19, 17:03
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ok, En socialt inkompetent andra handsortering, kärring eller kärring utav hankön .

Tack för bekräftelsen.

Har förresten sambo, sen många år tillbaka, vi har en dotter på 4 månader.

Träffade henne på jobbet och INTE på internet.

Frågor på det?
Nä varför skulle jag ha några frågor, du skriver ju inget som strider mot min teori om varför du sitter och lipar i tindertråden om hur stygga alla på tinder är som rejectade dig.

Det blir ju inte mindre av ett misslyckande för att du haffade någon blendrökande småbarnsmorsa från samhall eller var man nu kan hitta individer av din kaliber.
Som bevisat av din bitterhet nu, flera år senare.

Citera
2019-05-19, 18:00
Bannlyst
Citat:
Nä varför skulle jag ha några frågor,

Tänkte att du kanske ville veta lite om hur man träffar kvinnor irl, som inte är andrahandssorteringar med fejkade bilder på nätet. Men slipp då.

Det är nämligen väldigt tydligt( efter ditt lilla utbrott här) att både du och jag vet att blendrökande, halv/helfeta trebarnsmorsor är sådana som häckar på dejtsiter på internet

Grattis

EDIT: Det var ingen som var taskig mot mig på tinder, eller någon annanstans på nätet. Tinder appen fanns ej på den tiden jag" testade lyckan" på nätet.

Visserligen ingen som var snäll mot mig heller, förutom att jag var snäll mot mig själv och min egen värdighet och insåg att riktiga män fiskar inte efter andrahandssorteringar på nätet. Vi ser till att träffa kvinnor IRL istället.
Senast redigerad av aFvRenOndskA 2019-05-19 kl. 18:04.
Citera
2019-05-19, 18:31
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Tänkte att du kanske ville veta lite om hur man träffar kvinnor irl, som inte är andrahandssorteringar med fejkade bilder på nätet. Men slipp då.
Hahaha nä tror jag betackar mig din eh... visdom.
Citat:
Det är nämligen väldigt tydligt( efter ditt lilla utbrott här) att både du och jag vet att blendrökande, halv/helfeta trebarnsmorsor är sådana som häckar på dejtsiter på internet

Grattis
Extremt gulligt att du gör en 180 och försöker projicera dina egna svagheter på mig - det var ju just du som hade "ett litet utbrott" med din snyftande tirad om hur hemska alla är online.
Är inte speciellt förvånad, det är ju en beprövad försvarsmekanism för svagbegåvade och bland dom tar du täten, verkar det som.

Citat:
EDIT: Det var ingen som var taskig mot mig på tinder, eller någon annanstans på nätet. Tinder appen fanns ej på den tiden jag" testade lyckan" på nätet.

Visserligen ingen som var snäll mot mig heller, förutom att jag var snäll mot mig själv och min egen värdighet och insåg att riktiga män fiskar inte efter andrahandssorteringar på nätet. Vi ser till att träffa kvinnor IRL istället.

Ja gud förlåt hur kunde jag anta att du menade tinder och inte massa random patetiska dejtingsiter som ju har extreeeeemt mycket med denna trådens topic att göra.
Om du inte greppar klientelskillnaden mellan tinder och "traditionella" dejtingsiter är det ingen mening med att du fortsätter böla.

Gå ut och skruva på volvon eller kolla så att allt är som det ska ute i ladugården, du riktige man
Citera
2019-05-19, 18:58
Bannlyst
Citat:
Hahaha nä tror jag betackar mig din eh... visdom.

Extremt gulligt att du gör en 180 och försöker projicera dina egna svagheter på mig - det var ju just du som hade "ett litet utbrott" med din snyftande tirad om hur hemska alla är online.
Är inte speciellt förvånad, det är ju en beprövad försvarsmekanism för svagbegåvade och bland dom tar du täten, verkar det som.

Ja gud förlåt hur kunde jag anta att du menade tinder och inte massa random patetiska dejtingsiter som ju har extreeeeemt mycket med denna trådens topic att göra.
Om du inte greppar klientelskillnaden mellan tinder och "traditionella" dejtingsiter är det ingen mening med att du fortsätter böla.

Gå ut och skruva på volvon eller kolla så att allt är som det ska ute i ladugården, du riktige man

Backa bandet så ser du vem som bölar här, och dessutom var tvungen att fejka citat i mitt ursprungliga inlägg

Detjting på internet är PRECIS vad denna tråd handlar om, och det enda jag konstaterade ( utan att böla, återigen så var det DU och ingen annan som stod för bölandet) var att dom tjejer( och män?) som letar partner på nätet är andrahandssorteringar, oavsett vilken app eller sida vi pratar om, så enkelt är det. Detta märkte jag för flera år sedan. Uppenbarligen förhåller det sig på det sättet fortfarande iom att somliga tar åt sig så förbannat vid mitt påpekande.

Återigen, grattis

Jag greppar precis vilka det är som dejtar och skaffar sig " partner " på internet. Det är andrahandssorteringarna, så enkelt är det med den saken.

Nä man måste inte kunna skruva i bilar för att vara en riktig man, dock kunna föra sig socialt UTAN att behöva häcka på internet bland andra desperata män, för att det ÄR desperata personer som letar sådant på nätet är ett faktum, varför jag själv för flera år sedan skippade den biten, och såg till att träffa kvinns på det normala sättet
Citera
2019-05-20, 22:37
Medlem
Är det lönlöst att vänta in en tjej som inte svarar på första meddelandet inom en vecka? Kan det vara så att hon abrupt slutat använda appen? (Skickade dock meddelandet några timmar efter matchningen så hon borde sett det).

I normala fall raderar jag men hade gärna kommit i kontakt med denna....

Ibland undrar jag hur många som bara använder appen som egobekräftelse när sådant här uppstår...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in