Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Ett problem nu är jag lagt upp en bild där jag ser ut som en fitnessmodell och då likar 30 tjejer mig om dagen, minst. Men jag ser egentligen inte riktigt ut så. Tog bilden på gymmet och posade bara. Bilden ljuger får jag säga. Har jag en bild som visar mig i realtid utan krusiduller så är dom inte intresserade.

Vad ska jag göra åt saken?

Well, du får ha internetrelationer. Är det inte helt jävla uppenbart för dig när du till och med ser det svart på vitt. Får jag fråga om du har en IQ-siffra, för förlåt men du framstår som rätt korkad.
Citera
2019-05-06, 19:14
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Well, du får ha internetrelationer. Är det inte helt jävla uppenbart för dig när du till och med ser det svart på vitt. Får jag fråga om du har en IQ-siffra, för förlåt men du framstår som rätt korkad.

Jo, men många gör så där, att dom tar förskönade bilder av sig själv. Sedan tittar tjejerna fram och då dejtar dom massor. Jag är faktiskt förvånad över utseendet på vissa i verkligheten kontra på bilderna. Men det är samma med tjejerna.

Dom verkar inte så pryda av sig får jag säga, utifrån inledande konversationerna.
Jag vet inte vad jag har för IQ. På högskoleprovet skrev jag mera än medel iaf.
Senast redigerad av Hegamon 2019-05-06 kl. 19:32.
Citera
2019-05-06, 22:27
Medlem
Wueterichs avatar
Citat:
Jo, men många gör så där, att dom tar förskönade bilder av sig själv. Sedan tittar tjejerna fram och då dejtar dom massor. Jag är faktiskt förvånad över utseendet på vissa i verkligheten kontra på bilderna. Men det är samma med tjejerna.

Dom verkar inte så pryda av sig får jag säga, utifrån inledande konversationerna.
Jag vet inte vad jag har för IQ. På högskoleprovet skrev jag mera än medel iaf.

Därför ska man ljuga ljuga ljuga, inget fel med det, alla gör det på de här dejtingsidorna.
Citera
2019-05-06, 22:40
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Citat:
Ett problem nu är jag lagt upp en bild där jag ser ut som en fitnessmodell och då likar 30 tjejer mig om dagen, minst. Men jag ser egentligen inte riktigt ut så. Tog bilden på gymmet och posade bara. Bilden ljuger får jag säga. Har jag en bild som visar mig i realtid utan krusiduller så är dom inte intresserade.

Behåll den bilden, de var många killar jag träffade som inte var ett dugg lik sina bilder. Ibland gick det hem ändå allt beror på kemin i slutändan.
Citera
2019-05-06, 22:51
Medlem
Clyties avatar
Vad betyder ett guldhjärta med tre streck bredvid någons namn i feeden? Jag har bara gratisversionen, men betyder det att den andra personen har guld och att jag kan se det?
Citera
2019-05-06, 23:16
Medlem
Citat:

Så länge som det är du på bilden, vad är bättre, att få stort intresse baserat på ditt bästa jag eller inget alls som ditt vanliga jag? Får du bara med tjejerna i snacket och kan styra träff är det inte hela världen om du ser något sämre ut i verkligheten. Behåll spännbilden, vilket för övrigt visar vilket jävla nonsens det är när tjejer redan i sin presentation och många killar i tråden säger att gymbilder är ett stort no-no.
Citera
2019-05-07, 00:03
Medlem
Skrämmande att ni sitter här och uppmanar catfishing, stackars de jävlar som blir utlurade av er på dejt.

Visst förskönar alla, det gör även jag där jag ser en gnutta fräschare på bild ut än vad jag oftast inte är men att ta bilder som inte är ett jävla dugg likt är ju bara sorgligt, ta något mittemellan istället.
Citera
2019-05-07, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ech1
En fråga till er gamla tinder användare. Jag hade tinder sen 2015, och då kan jag minnas att mellan 2015-2017 så fick man 3-8 match per dag. Nu senaste 4 månaden flyttat till Stockholm har man blivit mer aktiv än innan då får man vara glad om man ens matchar med 1 tjej i veckan. Vad har skett? Har tinder dött eller är Stockholm tjejerna som är kräsna? Eller är nån annan app som är Hit och tagit över?

Någon som kan intyga förändringen?
Jag håller med dig, jag började använda Tinder igen förra veckan efter ett års uppehåll och det är stor skillnad. Jag får ändå ett par likes i veckan och eftersom jag har Tinder Gold så kan jag direkt se vilka som har swipeat höger på mig, även om jag matchar med de så får jag sällan någon respons trots att de swipeat höger på mig innan.
Citera
2019-05-07, 09:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Skrämmande att ni sitter här och uppmanar catfishing, stackars de jävlar som blir utlurade av er på dejt.

Visst förskönar alla, det gör även jag där jag ser en gnutta fräschare på bild ut än vad jag oftast inte är men att ta bilder som inte är ett jävla dugg likt är ju bara sorgligt, ta något mittemellan istället.
De flesta är oärliga på ett eller annat sätt. Det gäller att anpassa sig till det.
Citera
2019-05-07, 15:41
Medlem
Hur många matchningar får ni per dag? Det rinner in likes för mig, och dag 1 matchningar, men sedan dess typ en matchning.

Ett ungefärligt snitt på matchningar, alltså?
Citera
2019-05-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY

Sant det. Personligen skulle jag inte haft något emot att de får en rak höger. Finns få saker som är äckligare. Sänker verkligen alla
Citera
2019-05-07, 19:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Hur många matchningar får ni per dag? Det rinner in likes för mig, och dag 1 matchningar, men sedan dess typ en matchning.

Ett ungefärligt snitt på matchningar, alltså?
När jag använde tinder fick jag alltifrån 1 varannan dag till ca 15 per dag under en vecka... tinders högtider är runt alla hjärtans dag och semesterveckorna i Juli - iaf för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in