2019-05-03, 14:13
Medlem
U17-EM drar igång idag och svt har den goda smaken att sända Sveriges match mot Nederländerna. Avspark kl 18.
Citera
2019-05-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
U17-EM drar igång idag och svt har den goda smaken att sända Sveriges match mot Nederländerna. Avspark kl 18.
Torsk men även nästa match mot Frankrike sänds av SVTPLAY vilket är nice!

----------

Iövrigt så är det en bra nyhet för landslaget att Forsberg är tillbaka i frekvent spel och han spelar riktigt bra nu. Skördar poäng och ser riktigt fin ut i spelet igen rent generellt. Viktigt för honom och landslaget inför kommande samling.
Citera
2019-05-14, 22:47
Bannlyst
Efter Guidettis mål mot bottenlaget har han suttit på bänken varje match, knappt fått något inhopp . Man trodde väl att han skulle få lite mer speltid. Nää verkligen en fiaskosäsong från Guidettis sida. Men alla vet ju att han inte bryr sig om fotbollen speciellt mycket längre.

Vore helt GALET om Janne tar ut Guidetti igen till nästa samling.. jag menar han tog ju inte ut honom senast, och det har ju nästan blivit värre sen dess..
Citera
2019-05-14, 22:53
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Efter Guidettis mål mot bottenlaget har han suttit på bänken varje match, knappt fått något inhopp . Man trodde väl att han skulle få lite mer speltid. Nää verkligen en fiaskosäsong från Guidettis sida. Men alla vet ju att han inte bryr sig om fotbollen speciellt mycket längre.

Vore helt GALET om Janne tar ut Guidetti igen till nästa samling.. jag menar han tog ju inte ut honom senast, och det har ju nästan blivit värre sen dess..

Direkt pinsamt om han blir uttagen.
Citera
2019-05-15, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Direkt pinsamt om han blir uttagen.

Ja det vore galet pinsamt.
Citera
2019-05-15, 10:08
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ja det vore galet pinsamt.

Jag vill veta på vilka grunder han isåfall blir uttagen. Hade jag varit en annan som blivit satt åt sidan för att Guidetti kom med istället för mig som är bättre och i bättre form hade jag avslutat landslagskarriären.
Citera
2019-05-15, 13:13
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Det hänger väl på om Janne vill ha med VNL igen
Citera
2019-05-15, 14:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Det hänger väl på om Janne vill ha med VNL igen

Vill du utveckla din tankegång?
Citera
2019-05-15, 14:48
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vill du utveckla din tankegång?

Jag vill minnas att det förekom sådana rykten ganska nyligen

Men visst, det är kanske dumt att väcka den björn som sover.
Citera
2019-05-15, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag vill minnas att det förekom sådana rykten ganska nyligen

Men visst, det är kanske dumt att väcka den björn som sover.

Det visade ju dock sig ganska tydligt att Vigge stannade hemma av andra anledningar än dem dumma "du peta min kompis, John!" ryktena Olof Lundh sprang omkring och spred. Komplikationer vid födseln.

Iövrigt är jag övertygad om att inte Guidett iblir uttagen. Finns inte mycket anledning att oroa sig där. Alla spelare som ersatte han förra samlingen är i form och har fortsatt måla/spela bra så som Quaison, Isak, Andersson.
Citera
2019-05-18, 22:22
Bannlyst
John Guidetti fast på bänken även ikväll. Jösses vad ska man säga
Citera
2019-05-18, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Det visade ju dock sig ganska tydligt att Vigge stannade hemma av andra anledningar än dem dumma "du peta min kompis, John!" ryktena Olof Lundh sprang omkring och spred. Komplikationer vid födseln.

Iövrigt är jag övertygad om att inte Guidett iblir uttagen. Finns inte mycket anledning att oroa sig där. Alla spelare som ersatte han förra samlingen är i form och har fortsatt måla/spela bra så som Quaison, Isak, Andersson.

Haha vi får väl se. Jag är övertygad om att John Blir uttagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in