2019-05-18, 20:33
Medlem
hum.by.666s avatar
Aj, aj, vad jobbigt det kommer att bli på måndag morgon för den som ska ta hand om alla anmälningar som dessa har bidragit med under helgen. Polisen inbox är väl knökfull så andra anmälare får vackert vänta tills den tömts.
2019-05-18, 20:35
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Fan jag får andnöd. Kimpas senaste inlägg😂

Jag dööööööör!

"Tessan Terese haha jasså du knulla ju Joel jimmy å Patrik du knulla ju varje gång du bli tsm me någon de såg man ju me björn Daniel jannie sen när du ville att ja skulle slicka dig men ja ville inte åh du fick DAMP å anmälde mig"
2019-05-18, 20:41
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jag dööööööör!

"Tessan Terese haha jasså du knulla ju Joel jimmy å Patrik du knulla ju varje gång du bli tsm me någon de såg man ju me björn Daniel jannie sen när du ville att ja skulle slicka dig men ja ville inte åh du fick DAMP å anmälde mig"
Ha, ha... var, till vem anmäler man sådant? Inte till Polisen väl? De måste ha jäkligt roligt varje dag på stationen.
2019-05-18, 20:48
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Ha, ha... var, till vem anmäler man sådant? Inte till Polisen väl? De måste ha jäkligt roligt varje dag på stationen.

Och vilken brottsrubricering användes isf? Haha!
2019-05-18, 21:06
Medlem
Citat:
Fick precis ett PM från "S*ra L*mpa".
Hon meddelar att Terese fick kalla fötter och blockerade henne.
Hon vågar inte ta diskussionen längre när hon har blivit överbevisad, kiss-Terese är en fegis

Borderline-Tessan kan kanske avvara en av sina fejkprofiler på JK eller JA
2019-05-18, 21:11
Medlem
Ok. Följt denna tråden sen början, men känner mig nästan tvungen att skriva nu, med en fråga:

Har någon tagit skärmdumpar på Facebook-konversationen på T’s Facebook, den som i skrivande stund har 171 inlägg? Eller ska jag kanske göra det? Jag tänker att det kan vara bra att det finns sparat från någon källa inför kommande åtal (det kommer med all säkerhet bli ety i framtiden)...
Vem vet när den ballar ut tolalt från T’s håll - kan vara bra att ha det dokumenterat vad som skrevs innan det, ifall T skulle stänga ner sitt FB konto.
2019-05-18, 21:24
Medlem
Nevermind. Kontot är inaktiverat nu
2019-05-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nutzername
Ok. Följt denna tråden sen början, men känner mig nästan tvungen att skriva nu, med en fråga:

Har någon tagit skärmdumpar på Facebook-konversationen på T’s Facebook, den som i skrivande stund har 171 inlägg? Eller ska jag kanske göra det? Jag tänker att det kan vara bra att det finns sparat från någon källa inför kommande åtal (det kommer med all säkerhet bli ety i framtiden)...
Vem vet när den ballar ut tolalt från T’s håll - kan vara bra att ha det dokumenterat vad som skrevs innan det, ifall T skulle stänga ner sitt FB konto.

Jag har skärmdumpar på denna episka konversation
2019-05-18, 21:51
Medlem
undercoverninjas avatar
Fick ett PM från en annan användare som vill vara anonym, är det någon som har skärmdumpar på hot och rykten om P?
Inte de som Dengummangick var så snäll och delade med sig, utan såna som handlar om P?
De senaste som kom från användaren Skiposkipo123?
2019-05-18, 21:58
Avslutad
Citat:
Fick ett PM från en annan användare som vill vara anonym, är det någon som har skärmdumpar på hot och rykten om P?
Inte de som Dengummangick var så snäll och delade med sig, utan såna som handlar om P?

Några har jag.
2019-05-18, 22:00
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
Några har jag.

Skulle du kunna lägga upp dessa på typ forumbilder.se och skicka länkarna till mig eller lägga upp dessa i tråden?
2019-05-18, 22:03
Avslutad
Citat:

http://forumbilder.se/I5D9E/403f1770-8bb2-4b19-82d8-625103d92a38

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in