2019-03-19, 15:39
Medlem
hum.by.666s avatar
Jag vet vem T.I. är. En mycket snäll och trevlig kille, intellektuell, påläst om det han talar om. Han är på en mycket högre nivå i förstånd än trådens Terese. Så jävla synd att han gått på hennes finter om att vara oskyldig. Han är manipulerad av Terese, vet inte hela sanningen och är i farozonen för att bli blåst - någon måste upplysa honom innan det är för sent.

Tereses morsa "hänger på" ser jag, lika tappad hon, men i hennes fall är det förståeligt, hennes stroke stället till det i logiskt tänkande.
2019-03-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Han killen som har lagt upp bilderna skrev rätt söta saker om T också lite gulligt är det allt!

Dom skulle bli ett sött kärlekspar😀

Blev förvånad att så många kom till hennes försvar. Inga direkt smarta typer men ändå.
2019-03-19, 15:44
Medlem
SmygarBerits avatar
Kolla hennes fb. Skönsång delux

"Veeem kan seegla för utan viind"
2019-03-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Kolla hennes fb. Skönsång delux

"Veeem kan seegla för utan viind"

Helvete hade hörlurarna i och högvolym.
2019-03-19, 15:52
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
Jag har inte möjlighet att göra print, men kika in på T*omas I*ert *= h & v på Facebook. Inlägg från 04.34 igår.

Jag är stum av förundran
2019-03-19, 16:20
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Jag vet vem T.I. är. En mycket snäll och trevlig kille, intellektuell, påläst om det han talar om. Han är på en mycket högre nivå i förstånd än trådens Terese. Så jävla synd att han gått på hennes finter om att vara oskyldig. Han är manipulerad av Terese, vet inte hela sanningen och är i farozonen för att bli blåst - någon måste upplysa honom innan det är för sent.

Tereses morsa "hänger på" ser jag, lika tappad hon, men i hennes fall är det förståeligt, hennes stroke stället till det i logiskt tänkande.

Var hittar du något skrivet av henne (S*r* L*ndgr*n P*tt*rsson?) Blandar du inte ihop det är nu?
2019-03-19, 16:23
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:

Har faktiskt träffat T.I (men minns inte riktigt i vilket sammanhang) och exakt så minns jag honom. Otroligt ödmjuk och betydligt mer intellektuell än T och vissa andra. Så tråkigt att han är så snäll att han tror på T, men jag tänker att det hör till hans goda personlighet, att han verkligen vill tro väl om alla.
2019-03-19, 16:25
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Var hittar du något skrivet av henne (S*r* L*ndgr*n P*tt*rsson?) Blandar du inte ihop det är nu?
Hon har inte skrivit något, jag menade att hon var med den kvällen och bilden huvud-mot-huvud.
2019-03-19, 16:26
Medlem

Det är nog Malins mamma du syftar på för Terese mamma har inte kommenterat något där ute. Såg nu att du menade kortet...
2019-03-19, 16:31
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Hon har inte skrivit något, jag menade att hon var med den kvällen och bilden huvud-mot-huvud.

Ja nu ser jag fotot. Ja hon var tydligen med ut, men har inte kommenterat något.
Annars är ju "kimpans" morsa igång i kommentarerna
2019-03-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Ja nu ser jag fotot. Ja hon var tydligen med ut, men har inte kommenterat något.
Annars är ju "kimpans" morsa igång i kommentarerna

Dramat är alltid igång i en annan del av umeå😁
2019-03-20, 08:18
Medlem
GalenSkånings avatar
Som Kenta sjunger: jag har väntat så länge på just denna dag! Hoppas på några finfina rapporter av någon här inne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in