2019-05-18, 19:39
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Men vad fan! Nu har hon stängt ner sin Facebook igen!
Det är något knas på fejjan, det blev så ett par gånger tidigare. Alla hennes inlägg på P:s konto försvann och jag trodde först att han rensat ut henne, sekunden senare var allt som vanligt igen. Bara att hänga på "uppdatera" alltså.
2019-05-18, 19:42
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Det är något knas på fejjan, det blev så ett par gånger tidigare. Alla hennes inlägg på P:s konto försvann och jag trodde först att han rensat ut henne, sekunden senare var allt som vanligt igen. Bara att hänga på "uppdatera" alltså.

Nu kommer jag in, men inlägget är borta för mig, ser det inte längre.

Edit:
Nu ser jag det igen.
Senast redigerad av undercoverninja 2019-05-18 kl. 19:45.
2019-05-18, 19:49
Medlem
undercoverninjas avatar
Fick precis ett PM från "S*ra L*mpa".
Hon meddelar att Terese fick kalla fötter och blockerade henne.
Hon vågar inte ta diskussionen längre när hon har blivit överbevisad, kiss-Terese är en fegis
Senast redigerad av undercoverninja 2019-05-18 kl. 19:51. Anledning: Stavfel
2019-05-18, 19:50
Medlem
hum.by.666s avatar
Tuben krånglade för mig tidigare, har inte kollat om det går att spela musik men kollade låten med stort L. Där vara samtliga kommentarer väck. Trög jäkel som inte vill förstå vad som händer kring primadonnan.

Ikväll bänkar hon nog sig framför TV:n det är ju final i schlagerfestivalen. Hon behöver lite vila efter den här pärsen, precis som vi andra som följt spektaklet behöver.
2019-05-18, 20:03
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Fick precis ett PM från "S*ra L*mpa".
Hon meddelar att Terese fick kalla fötter och blockerade henne.
Hon vågar inte ta diskussionen längre när hon har blivit överbevisad, kiss-Terese är en fegis
Sara ställde Terese vot väggen med sina krav på bevis, ha,ha! Jo, det kunde man förstå, för dessa "bevis" existerar inte i verkligheten.

Jag tackar Linda, Sara och Karin för ert försök att pressa Terese. Tyvärr kom ni nog inte så nära inpå henne som man kunde hoppas. Men det är som att hälla vatten på en gås - det rinner av. Alla uppmaningar och förmaningar rinner också av Terese. Sådant vill hon varken se eller höra.
2019-05-18, 20:06
Medlem
Gällande kommentarer på tuben. Först vad det väl hennes vän SM som lade upp låten på sin kanal. Han fick tråkiga kommentarer och tog bort allt. Och nu har en annan vän lagt upp hennes låt på sin kanal.
Så här jag förstått det. Men sen är jag väldigt oteknisk själv.

Jag tycker och synd om henne lite. Men det är hon själv som satt sig i situationen. Som man bäddar får man ligga.
2019-05-18, 20:10
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Sara ställde Terese vot väggen med sina krav på bevis, ha,ha! Jo, det kunde man förstå, för dessa "bevis" existerar inte i verkligheten.

Jag tackar Linda, Sara och Karin för ert försök att pressa Terese. Tyvärr kom ni nog inte så nära inpå henne som man kunde hoppas. Men det är som att hälla vatten på en gås - det rinner av. Alla uppmaningar och förmaningar rinner också av Terese. Sådant vill hon varken se eller höra.

Precis

Men jag är förvånad att det fick fortgå så länge som det fick, jag hade förväntat mig en block mycket tidigare.
Misstänker att det är fler som har blivit blockerade också.
Någonstans hade jag en förhoppning om att det kanske skulle leda till en diskussion som faktiskt kunde leda till något, men jag hade tyvärr fel.
Hon är alldeles för feg för att låta det fortgå, och då är det lättare att blocka personen än att låta andra läsa och dra sina egna slutsatser.
Men jag hade ändå velat se bevisen som Sara efterfrågar.

Jaja, det har varit en intressant följetong
2019-05-18, 20:15
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiorinarullgardina
Gällande kommentarer på tuben. Först vad det väl hennes vän SM som lade upp låten på sin kanal. Han fick tråkiga kommentarer och tog bort allt. Och nu har en annan vän lagt upp hennes låt på sin kanal.
Så här jag förstått det. Men sen är jag väldigt oteknisk själv.

Jag tycker och synd om henne lite. Men det är hon själv som satt sig i situationen. Som man bäddar får man ligga.
Precis så, här är den andra:
https://www.youtube.com/watch?v=QWBAgOZga-g
2019-05-18, 20:24
Medlem
hum.by.666s avatar
Nu har Terese tagit kväll:
"Ha inte tid med idioter och skit snackare
Ser eurovision men ni verka h tid hålla på"

Kan man hoppas på en uppföljning i morgon?
2019-05-18, 20:29
Medlem
Nivån på K*mpas inlägg blir lägre o lägre för varje gång verkar det som. T skrev att hon var upptagen med att kolla Eurovision, men tvivlar på att det är det sista vi hör därifrån ikväll. Om inte annat så dyker det säkert upp nya sms mellan K*mpa/F*nny och T under kvällen gång
2019-05-18, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Nivån på K*mpas inlägg blir lägre o lägre för varje gång verkar det som. T skrev att hon var upptagen med att kolla Eurovision, men tvivlar på att det är det sista vi hör därifrån ikväll. Om inte annat så dyker det säkert upp nya sms mellan K*mpa/F*nny och T under kvällen gång

Fan jag får andnöd. Kimpas senaste inlägg😂
2019-05-18, 20:32
Medlem
GalenSkånings avatar
Hon verkar inte vilja ha ett stopp på detta! Det räcker att hon säger vad hon gjort, erkänner sitt misstag och går vidare i livet! Då kommer denna tråd att dö ut precis som hon önskar och folk kommer inte jävlas med henne på Facebook! Men det är väldigt jobbigt att svälja sin stolthet. Detta kommer fortsätta läääääänge tror jag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in