2019-05-14, 14:49
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Håller med fullständigt. Och så hon ljuger om det mesta.

Bäst var när intervjuaren frågade om tråden här och hon förnekade helt att hon visste om att det finns en sådan tråd. Och så börjar åbäket orera om vilka hemska människor vi är här inne när hon plötsligt kommer på sig själv med att hon ju just sagt att hon inte visste att tråden finns

Det måste man bara lyssna lyssna på. Cirka 44 minuter in podden.

https://poddtoppen.se/podcast/1309478827/influencerpodden/anna-book

Och efter det så pratar de om hur mkt tid hon lägger på skärmen .. tycker att hon låter lite påkommen där .. men säger att det mesta av tiden är ju pga hennes jobb .. och att hon har blivit mkt bättre på att inte liva så mkt . Nu hade dock blivit rätt mkt för att hon hade suttit instängd i en källare . Kul att han säger att hade hon inte livat , så hade hon inte behövt sitta i källaren lika länge 😆 17 Tim /v på IG trots flytt .. är rätt bra jobbat . Eller 🙄😳
Citera
2019-05-14, 14:59
Medlem
Tagelapas avatar
Den där podden skulle lyfta fram och presentera människor som inspirerar. Då undrar jag vad han tycker att Anna ger inspiration till?
Ljuga, äta. ljuga, försvara brottslingar, ljuga, stjäla, ljuga, vara morbid, ljuga, vara elak, ljuga, använda droger, ljuga, inte betala räkningar, ljuga, skylla ifrån sig, ljuga, vara illa omtyckt av kollegorna, ljuga.........ja vad i helvete ska människan inspirera oss vanliga dödliga att göra? Det är frågan.
Citera
2019-05-14, 15:05
Medlem
Intervju i tidningen Café med "Arja Snickaren" Anders Öfvergård Publicerad 2018-03-22 15:49

Vilket är det konstigaste sms du fått?
”Jag fick ett sms av Anna Book som var sju A4-sidor långt”

– Från Anna Book! Det var det längsta sms jag någonsin fått, jag printade det, det var 7 A4-sidor. Hon hade problem med sin tvättmaskin som skrynklade ihop hennes sängkläder och en torktumlare som inte fick dem torra. Jag hänvisade
 till Electrolux.

Skulle vara intressant att läsa det 7 sidor långa sms:et
Citera
2019-05-14, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag är 46, har haft 39 adresser i mitt liv, så hur det funkar att flytta är liksom min grej 🤣 mina föräldrar flyttade en gång om året....ibland 3-4 ggr. Lite därför jag är imponerad över hur fort hon landat, som inte alls är van vid att flytta. För som du säger första veckorna är man ju helt slut och kör ett race med att komma på plats. Men det är väl därför hon sover så gott...för att hon är utsliten?

För det är ju väldigt tröttsamt att köra med folk, göra live och gå igenom sina klippböcker. Detta måste hon ju göra igen så att inget klipp från hennes långa karriär har försvunnit i flytten.

Låter inte sunt. Vad hade du tyckt om Anna om hon flyttade runt så mycket?

Jag är glad för Annas skull. Hoppas att de får det bra i Märsta.
Citera
2019-05-14, 15:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Den där podden skulle lyfta fram och presentera människor som inspirerar. Då undrar jag vad han tycker att Anna ger inspiration till?
Ljuga, äta. ljuga, försvara brottslingar, ljuga, stjäla, ljuga, vara morbid, ljuga, vara elak, ljuga, använda droger, ljuga, inte betala räkningar, ljuga, skylla ifrån sig, ljuga, vara illa omtyckt av kollegorna, ljuga.........ja vad i helvete ska människan inspirera oss vanliga dödliga att göra? Det är frågan.

Anna inspirerar andra att inte vilja vara som henne, hon är ledstjärnan för oss alla hur man inte ska vara.Fast så ser nog inte riktigt hon på saken..
Citera
2019-05-14, 15:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Intervju i tidningen Café med "Arja Snickaren" Anders Öfvergård Publicerad 2018-03-22 15:49

– Från Anna Book! Det var det längsta sms jag någonsin fått, jag printade det, det var 7 A4-sidor. Hon hade problem med sin tvättmaskin som skrynklade ihop hennes sängkläder och en torktumlare som inte fick dem torra. Jag hänvisade
 till Electrolux.

Åh herregud . Jag vill oxå läsa det! Hon måste ha varit helt manisk .
Citera
2019-05-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Håller med fullständigt. Och så hon ljuger om det mesta.

Bäst var när intervjuaren frågade om tråden här och hon förnekade helt att hon visste om att det finns en sådan tråd. Och så börjar åbäket orera om vilka hemska människor vi är här inne när hon plötsligt kommer på sig själv med att hon ju just sagt att hon inte visste att tråden finns

Det måste man bara lyssna lyssna på. Cirka 44 minuter in podden.

https://poddtoppen.se/podcast/1309478827/influencerpodden/anna-book

Och där är den igen, Tunnans äckligt kletande hand på intervjuarens kropp. Megastora bröst och en för sammanhanget totalt opassande urringning som bara skriker white trash. Usch och fy!

https://postimg.cc/5jkt9skt
Citera
2019-05-14, 15:42
Medlem
Citat:

till Electrolux.

Men va faaaaaaaaaan, tror hon att sängkläderna kommer ut strukna och färdigvikta??? Hon behöver en dummy för verkligheten.
Citera
2019-05-14, 17:52
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

till Electrolux.

Om detta är sant är det så sjukt att man blir trött bara av att tänka på hur snurrigt det är i huvudet på FyrkantsAnna.
Citera
2019-05-14, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Låter inte sunt. Vad hade du tyckt om Anna om hon flyttade runt så mycket?

Jag är glad för Annas skull. Hoppas att de får det bra i Märsta.
Har inte påstått att mina föräldrar var särskilt sunda. 🤪🤣
Citera
2019-05-14, 18:38
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Kan inte förstå hur någon människa skulle låta den där förskräckliga personen komma nära en häst. Det skulle inte finnas tillräckligt pengar i världen för mig för att låta något sådant ske. Hemskt. Minns hur hon höll på bara när hon skulle kratsa hästens hovar i den där serien, högg och hackade. Fy fan.

Blir vansinnig på den där bilden på hästen. Någon måste ju kontrollera när amatörer tränslar! Varför har hon inte folkvett? Vad tror hon pannremmen gör för nytta? Slår vad om att hon tror att det bara är typ ett dekorativt pannband för hästen ska ju ha lite bling. Och aasher-remmen... Om hon var tvungen att ha en läderrem runt mun och haka skulle hon själv då vilja ha det hårda metallspännet precis på den känsliga läppen?
Citera
2019-05-14, 18:55
Medlem
Alltså, orkade ni lyssna på henne i 45 minuter? Orkade några, sen spolade jag lite. Hon har ganska gäll röst, inte så poddvänlig. Å maken till person att lyfta sig själv. Hon är liksom så himla väldigt med allt.
Jaja... hon får ju iaf inte nåt negativt på instagram för de blockar hon ju så allt hon tolkar som negativt läser hon ju här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in