2019-06-02, 07:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Det var kanske efter det här giget som Anna inför en publik på 20-30 personer insåg att det inte är så trevligt i Märsta. Vägg i vägg med Märsta moske och inget trevligt ställe att vistas kvällstid.

https://www.unt.se/sigtunabygden/kul...k-4108214.aspx
Citera
2019-06-02, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Glöm inte att det inte är en vanlig familj vi har att göra med här.
De är inte riktigt normala, någon av dem.
Man hade lite förhoppningar om Vanessa dock, men generna går aldrig ur...

Man borde kanske skicka hink och spade till henne så leken blir stillsam
Det är det mest dumma någonsin att skriva att ens 17åriga dotter har skadat sig när hon lekte i skolan, är hon mentalt avvikande då hon fortfarande leker
Citera
2019-06-02, 08:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
När man klickar på Annas bilder på Instagram så står det fortfarande.

annatoledanobook
Sigtuna

Varför Anna?
Från din blogg i ett svar från dig.
"Jag har aldrig påstått att jag bor i Sigtuna Stad där,
DU bor – vart har du fått det ifrån?
Jag har aldrig sagt något annat än att vi har flyttat till det lilla fina området Odensala i Sigtuna Kommun.
Så vad är ditt problem Fru. Sigtuna Stadsbon?
Märsta ligger ju också i Sigtuna Kommun så vad är människors problem på riktigt – det här är ju fan löjligt 🤦🏻‍♀️
Men jag bor ju faktiskt inte i Märsta, vad postadressen än säger.
Märsta är, som jag tror att du som är en Sigtuna Stad-boende person redan vet om. En tätort, och även centralorten i Sigtuna kommun som ligger i Stockholms län. "

Snälla Anna fortsätt blogga m.m., jag ber dig för det här är humor på högsta nivå.
Citera
2019-06-02, 09:05
Medlem
Photoshoppeds avatar
"Vanna 1 juni, 2019 on 09:49 Svara
Hej Anna. Det har ju precis varit EU-val. Jag undrar om du röstade ja eller nej. Vill du inte svara så respekterar jag det.

Anna Book Toledano 1 juni, 2019 on 14:54 Svara
Hej Vanna, självklart röstade jag.
Viktigt att göra det känner jag såklart – men jag kommer nog säga pass på att diskutera politik offentligt.
Inte för att jag inte står för mina val eller åsikt.
Utan mer för att jag blir sågad för i princip allt jag uttalar mig om.
Då står jag hellre över.
Anna."

Kommentar på bloggen. Helt underbart. Anna hade aldrig släppt fram kommentaren om hon förstod syftet med den. Hon tror alltså fortfarande att valet handlade om ja eller nej till EU. Herregud.
Citera
2019-06-02, 09:24
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Kommentar på bloggen. Helt underbart. Anna hade aldrig släppt fram kommentaren om hon förstod syftet med den. Hon tror alltså fortfarande att valet handlade om ja eller nej till EU. Herregud.
Jag skulle nog tolka det som att den som skrev kommentaren missat ett kommatecken och frågetecken och har stort behov av läs- och skrivträning. Att det kanske borde stått "Jag undrar om du röstade, ja eller nej?".

I övrigt, hur går det för sonen. Har han slutat med sitt kriminella liv? Han är väl dömd för ett par sexualbrott, stöld och möjligen olaga hot eller övergrepp i rättssak, eller klarade han sig från det sistnämnda?
Citera
2019-06-02, 09:26
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
När man klickar på Annas bilder på Instagram så står det fortfarande.

annatoledanobook
Sigtuna

Varför Anna?
Från din blogg i ett svar från dig.
"Jag har aldrig påstått att jag bor i Sigtuna Stad där,
DU bor – vart har du fått det ifrån?
Jag har aldrig sagt något annat än att vi har flyttat till det lilla fina området Odensala i Sigtuna Kommun.
Så vad är ditt problem Fru. Sigtuna Stadsbon?
Märsta ligger ju också i Sigtuna Kommun så vad är människors problem på riktigt – det här är ju fan löjligt 🤦🏻‍♀️
Men jag bor ju faktiskt inte i Märsta, vad postadressen än säger.
Märsta är, som jag tror att du som är en Sigtuna Stad-boende person redan vet om. En tätort, och även centralorten i Sigtuna kommun som ligger i Stockholms län. "

Snälla Anna fortsätt blogga m.m., jag ber dig för det här är humor på högsta nivå.
Ja, detta är störtlöjligt! Så fjantigt. Och varför är det det? Jo för att, du Anna, går fullständigt bananas för att folk påtalar att du bor i Märsta, vilket du gör, då Suckunge och Odensala ingår i Märsta postområde.

Hade du bara struntat i detta eller sagt som det var, att du faktiskt bor i Märsta, så hade det inte blivit en sån sak, du är fantastik lik Hyacint Bucket i Keeping Up Appearances i detta fall. Kan lova att ingen hade brytt sig det lilla minsta om du inte reagerat så stört på detta.

Vidare kan jag bara konstatera om det hade förhållit tvärt om; dvs om det varit så att det varit Märsta Kommun, och att du hade haft postadress Sigtuna, då hade du inte sagt ett ord om att du bodde i Märsta kommun.

Anna du är bara så störd och dina ständiga aggressionsutbrott triggar ju bara folk att kommentera alla dumheter du gör, för sådana råder det ju ingen brist på.
Citera
2019-06-02, 09:46
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag skulle nog tolka det som att den som skrev kommentaren missat ett kommatecken och frågetecken och har stort behov av läs- och skrivträning. Att det kanske borde stått "Jag undrar om du röstade, ja eller nej?".

I övrigt, hur går det för sonen. Har han slutat med sitt kriminella liv? Han är väl dömd för ett par sexualbrott, stöld och möjligen olaga hot eller övergrepp i rättssak, eller klarade han sig från det sistnämnda?

Anna har tidigare fått frågan om hon skulle rösta och har då svarat att hon skulle rösta JA för EU. Att hon tyckte att vi skulle vara med. Så det var det som kommentaren syftade på. Du får hänga med lite bättre.
Citera
2019-06-02, 09:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Anna har tidigare fått frågan om hon skulle rösta och har då svarat att hon skulle rösta JA för EU. Att hon tyckte att vi skulle vara med. Så det var det som kommentaren syftade på. Du får hänga med lite bättre.
Här är inlägget. Humor varje dag tack vare Anna

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2019-06-02, 10:04
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Jag hoppas att Bloggbevakning ser det citerade inlägget.
Citera
2019-06-02, 10:13
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Citat:

Sorry, det är inte så jätteofta som jag hänger i den här tråden. Gudars, är det sant?
Citera
2019-06-02, 11:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det var kanske efter det här giget som Anna inför en publik på 20-30 personer insåg att det inte är så trevligt i Märsta. Vägg i vägg med Märsta moske och inget trevligt ställe att vistas kvällstid.

https://www.unt.se/sigtunabygden/kul...k-4108214.aspx

Det var kanske efter detta som
Anna insåg att uppträda på ett litet Märstahak är värre än att gå på Malmskillnadsgatan.
Hon är ju för sjutton en världsberömd artist som tävlat på TV3s schlagermello med den käcka supertophiten Casanova, har spelat in en skiva med Dr Alban som var 14999 skivor ifrån att sälja guld,sjungit ABC som är den typ mest omtyckta,sålda,berömda låten som tävlat i Melodifestivalen...ever.
Noterar dubbelbottnad text i artikeln .. undrar om Anna har läst den?
Anna beskrivs som en av de "stora", "är alltid underhållande"...och "har skapat rubriker"
Artikeln är som gjord för att missförstås av Anna.
Citera
2019-06-02, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Den där portionen paella skulle inte ens min katt bli mätt på...såg verkligen ynkligt ut. Och att sen lägga upp massa bilder på mackor som hennes följare påpekar att hon är sååå duktig mamma som curlar sitt barn. Mej veterligt har väl alla föräldrar brett mackor åt sina barn...

Hon verkar ha massa slicka röv följare på sin IG men knappt någon som skriver på hennes blogg!
Och varför bara massa mackor och "mat" bilder...väntar med spänning på att få se hennes bil som hon fick på morsdag av sin älskade make! Än har man bara fått se en bilnyckel.

Det är en en 15 år gammal Pegeout 307 eller 308 som rullat bortåt 14000. Inte så mycket att göra väsen av.
Men som vanligt måste hon blåsa upp förväntningarna så följarna klickar sig in på hennes blogg och insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in