Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
När man klickar på Annas bilder på Instagram så står det fortfarande.
annatoledanobook
Sigtuna
Varför Anna?
Från din blogg i ett svar från dig.
"Jag har aldrig påstått att jag bor i Sigtuna Stad där,
DU bor – vart har du fått det ifrån?
Jag har aldrig sagt något annat än att vi har flyttat till det lilla fina området Odensala i Sigtuna Kommun.
Så vad är ditt problem Fru. Sigtuna Stadsbon?
Märsta ligger ju också i Sigtuna Kommun så vad är människors problem på riktigt – det här är ju fan löjligt 🤦🏻♀️
Men jag bor ju faktiskt inte i Märsta, vad postadressen än säger.
Märsta är, som jag tror att du som är en Sigtuna Stad-boende person redan vet om. En tätort, och även centralorten i Sigtuna kommun som ligger i Stockholms län. "
Snälla Anna fortsätt blogga m.m., jag ber dig för det här är humor på högsta nivå.
Ja, detta är störtlöjligt! Så fjantigt. Och varför är det det? Jo för att, du Anna, går fullständigt bananas för att folk påtalar att du bor i Märsta, vilket du gör, då Suckunge och Odensala ingår i Märsta postområde.
Hade du bara struntat i detta eller sagt som det var, att du faktiskt bor i Märsta, så hade det inte blivit en sån sak, du är fantastik lik Hyacint Bucket i Keeping Up Appearances i detta fall. Kan lova att ingen hade brytt sig det lilla minsta om du inte reagerat så stört på detta.
Vidare kan jag bara konstatera om det hade förhållit tvärt om; dvs om det varit så att det varit Märsta Kommun, och att du hade haft postadress Sigtuna, då hade du inte sagt ett ord om att du bodde i Märsta kommun.
Anna du är bara så störd och dina ständiga aggressionsutbrott triggar ju bara folk att kommentera alla dumheter du gör, för sådana råder det ju ingen brist på.