Citat:
Ursprungligen postat av
farbrorstuart
Det här är en solskenshistoria!
Som hon trånat efter snutar hela sitt liv. Polisen är denna dvärgs mecka! Nu sitter dom och skrattar åt henne. Jobbat på samma bolag som denna narcissistiska dåre och vi är många som skrattar och bara tänker karma!
Hon har alltid stått och vobblat mellan den hårfina linjen mellan att ha kriminella i sin umgängeskrets eller få snut-kuk! Nu lutar de väl åt att hon får fortsätta suga gangster-kuk ett tag 😁
Summa summarum hon fick vad hon förtjänade!
Har också träffat henne på jobb men jag jobbade inte som OV. Helt uppenbart att hon flirtade med mina manliga kollegor men sådant händer. Jag är rätt tudelad vad gäller hennes uppmärksamhetsbehov.
Klart är dock att hon har olämpligt umgänge och därför kommer mista sin auktorisation från Länsstyrelsen även om hon blir friad. Däremot, om hon blir friad, så kommer hon kanske inte bli av med förordnandet. Men ett förordnande utan auktorisation är inte så värdefullt, hon blir då tvungen att arbeta direkt för uppdragsgivarna och inte via bevakningsbolag. Ganska få som anställer direkt, domstolar och vissa kommuner gör det. Kanske någon krogägare är villig att göra det också. Hon har säkert ett stort kontaktnät.