2019-05-10, 04:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Hehe, tänkte samma sak! Men hoppas att killens farsa samlar ihop några kompisar och söker upp småblattarna, hotar dem till livet och slår dem sönder och samman! Våld är det enda språket som de små svinen förstår och svensken har varit flat och vänt andra kinden till alldeles för länge nu.

Jag tror att den bästa lösningen i den här situationen är ett medborgargarde som ger förövarna "lagom mycket" stryk. Annars finns det stor risk för att det kokar över.
Senast redigerad av borskungen 2019-05-10 kl. 04:40.
Citera
2019-05-10, 04:41
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papegojan21
Beta-cuckismen talar för sig själv. Fast å andra sidan, om han skulle ha stått upp för sig själv och gett 2 goda smällar på rasfrämlingarnas käftar, kanske han själv skulle blivit åtalad för misshandel. Extra noga när det är en svensk som slår ner en blatte. --> https://youtu.be/CFXwZkyhAHw?t=104
Märks att du aldrig har hamnat i bråk med blattar. Är du ensam mot flera blattar men bara en av dem är aktiv med sitt våld så kommer fler ansluta så fort du ger tillbaka. Det handlar inte om att vara alfa eller beta, det handlar om vad som är den lindrigaste utvägen och jag tycker att grabben gjorde helt rätt som körde därifrån.

Hur tror du hans liv hade sett ut om han hade vänt tillbaka och kört på snubben som hämnd? Eller kört emot honom men sedan avvärjt? I Kil bor det 11 972 personer, blattar är inte kända för att spara på sin säd så Amer har säkert en del bröder och kusiner som gärna hade hämnats mot killen i EPA:n.
Citat:
Ursprungligen postat av Ryliant
Från Facebook

Sören Katta Harling

Detta hände den 11 Juni 2017 med samma killar som misshandlade i kil den 1 maj 2019. Samma killar misshandlade även våran son 1 år tidigare. Men allt lades bara ner trotts att dom hittat både knivar och järnrör efter detta gänget som går på våra svenska barn gång på gång.

https://www.facebook.com/Harling/videos/2246567229005035/?t=181
Denna videon var extremt jobbig att kolla på. För jag hade nog inte kunnat hålla mig så lugn som R*nny (enligt kommentarsfältet), håller sig i klippet. Vet inte om jag tycker att det var rätt eller fel av honom att låta killen springa omkring på det där sättet. Det verkar som att om man markerar med våld så är det det enda som får idioterna att reagera för det är det enda de känner till. Men samtidigt så är det onödigt att försätta sig i en rättslig tvist där man själv kan hamna i trubbel även fast en stor del av befolkningen nog skulle se att man handlat rätt.
Senast redigerad av NewWorldDisorder 2019-05-10 kl. 04:44.
Citera
2019-05-10, 04:43
Medlem
Ruger89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag tror att den bästa lösningen i den här situationen är ett medborgargarde som ger förövarna "lagom mycket" stryk. Annars finns det stor risk för att det kokar över.
Varför inte ett träffsäkert Ausonianskt engagemang?
Citera
2019-05-10, 04:44
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Och då är det Utvisning som ska in på vågrätt fyra.

Vad gör de här varelserna kvar i Sverige? De borde ju aldrig ha släppts in, efter en snabb gallring i asyllägret hem med båt. Nu straffas vanliga människor istället.
Citera
2019-05-10, 06:14
Medlem
Voodooprastens avatar
Har ej följt denna tråd men måste bara inflika och ställa frågan om den här incidenten förorsakat något slags uppvaknande i den Svenska folksjälen, där vi åter börjat stå upp för varandra mot de mörka ockupanternas våld och förnedringsmetoder? Förutsatt om denna historia nu är sann att familjen ska ha blivit förföljda...

Om jag inte missminner mig så har det florerat liknande videor på nätet genom åren där Svenska ungdomar utsatts för våld av invandrare men där reaktionerna från folket endast resulterat i tangentbordskrig och knutna nävar i fickorna, eller har jag fel?
Kan gemene blatte och neger få en förändrad bild av Svensken efter detta som ett folk som åter börjat erövra sin heder och ära?
Citera
2019-05-10, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Tar tillbaka det jag skrev förut. Du ÄR lågbegåvad. Nordkorea kanske hade passat dig?

Den typen av flyktingkillar med svarta adidas byxor och svart hood dräller runt i gäng i
småstäder i hela sverige.
Ofta har dom någon tatuering på halsen och säljer droger och vill att andra ska vara rädda för dom.

Ofta är det någon medelklassbrud i 16 års åldern som nyss börjat röka som hänger efter dom.
Det är en sådan tjej som garvar när han blir misshandlad i slutet av filmen.
Det är en tjej som filmar skriver dom i expressen.

Den typen av tjejer som dras till sådana killar som konstant hotar andra och hävdar sej och
mobbar andra är sjukt sunkiga och man undrar vad dom har i huvudet.
Citera
2019-05-10, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Kanske ska påpeka för de som inte redan vet det att ungdomar som åker omkring med sydstatsflagga inte gör det för att de är rasister, iaf inte i de flesta fall. Nej sydstatsflaggan är för dem en symbol för deras älskade rockabilly-musik. Tror att många, kanske de flesta, av dessa ungdomar inte har en susning om att sydstatsflaggan av många ses som en rasistisk symbol. Nej de åker omkring i sina bilar/epatraktorer och lyssnar på sin musik. det är deras intresse helt enkelt och har så varit i generation efter generation på vissa ställen ute i den svenska landsorten. De har all rätt att ha sina intressen och de allra flesta av dem gör inte en fluga för när.

Jag har aldrig i mitt liv sett någon åka runt med en sydstatsflagga i en epa traktor.
En epa är ett fordon som en moped och har inget med politik att göra.

Äldre nostalgiker kan ha en sådan flagga på någon bilträff för att dom romantiserar sydstatskulturen.
Sydstats flaggan är att jämföra med Skånes eller Jämtlands flagga.

Jag har varit på en del bilträffar men jag har aldrig sett någon sydstatsflagga.
Citera
2019-05-10, 06:58
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodooprasten
Har ej följt denna tråd men måste bara inflika och ställa frågan om den här incidenten förorsakat något slags uppvaknande i den Svenska folksjälen, där vi åter börjat stå upp för varandra mot de mörka ockupanternas våld och förnedringsmetoder? Förutsatt om denna historia nu är sann att familjen ska ha blivit förföljda...

Om jag inte missminner mig så har det florerat liknande videor på nätet genom åren där Svenska ungdomar utsatts för våld av invandrare men där reaktionerna från folket endast resulterat i tangentbordskrig och knutna nävar i fickorna, eller har jag fel?
Kan gemene blatte och neger få en förändrad bild av Svensken efter detta som ett folk som åter börjat erövra sin heder och ära?

Det känns lite som om folket åtminstonde står på språngbrädan. Händer det en eller två liknande eller värre incidenter till så kan bägaren rinna över. Desto snabbare desto bättre att det händer eftersom det kan få politiker att förstå de allvarliga samhällskonsekvenserna som deras naiva massimmigrationspolitik kommer redan har och kommer att få. Eller det är rättare sagt ett samhällsexperiment vilket det kommer att skrivas om i läroböcker i framtiden. Man kommer kunna ta mastersnivåkurser i Political Economy på universitet runt om i världen: The rise and fall of the Swedish welfare state".

Jag skulle vilja veta ifall någon kan verifiera denna länk. Har familjen dragit från lägenheten i Kil?

https://cdn-10.minfil.com/TdwfJ9o3nc/0800b860-1557368709/C3A88F2D-4E71-4731-ACFA-1D80B4F61C9D.jpeg
Senast redigerad av Happysmurf 2019-05-10 kl. 07:10. Anledning: I changed the latter "a" to the letter "å".
Citera
2019-05-10, 07:04
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Märks att du aldrig har hamnat i bråk med blattar. Är du ensam mot flera blattar men bara en av dem är aktiv med sitt våld så kommer fler ansluta så fort du ger tillbaka. Det handlar inte om att vara alfa eller beta, det handlar om vad som är den lindrigaste utvägen och jag tycker att grabben gjorde helt rätt som körde därifrån.

Hur tror du hans liv hade sett ut om han hade vänt tillbaka och kört på snubben som hämnd? Eller kört emot honom men sedan avvärjt? I Kil bor det 11 972 personer, blattar är inte kända för att spara på sin säd så Amer har säkert en del bröder och kusiner som gärna hade hämnats mot killen i EPA:n.

Denna videon var extremt jobbig att kolla på. För jag hade nog inte kunnat hålla mig så lugn som R*nny (enligt kommentarsfältet), håller sig i klippet. Vet inte om jag tycker att det var rätt eller fel av honom att låta killen springa omkring på det där sättet. Det verkar som att om man markerar med våld så är det det enda som får idioterna att reagera för det är det enda de känner till. Men samtidigt så är det onödigt att försätta sig i en rättslig tvist där man själv kan hamna i trubbel även fast en stor del av befolkningen nog skulle se att man handlat rätt.
Glad att någon annan än jag nappat på den där filmen... Tycker tråden har flippat ut annars, men det är kanske att vänta sig när detta har väckt en del tankar hos folk.

Hur går tonerna på andra sociala medier då? Jag har noll koll på twitter och fjäsboken numera och det vore intressant att höra om ämnet fortfarande engagerar. Jag hoppas att den vrede vi ser här på Flashback nu också finns på andra ställen, för nu måste det markeras! Det som händer på filmen är i och för sig inte så farligt rent våldsmässigt, men det är något enormt triggande i att se en ung svensk grabb släpas runt och domineras på det här sättet och att det filmats i syfte att spridas, är det ingen tvekan om. Den spridningen hade dock ett annat syfte än vad Svt nu alltså oroar sig för. Klippet är skapat och utlagt som trofé, för att håna svensken och visa upp dominansen.

Det andra klippet och texten associerad med det, låter berätta att detta är ett mönster. Den där Ameer och hans bruschor är en grupp riktigt jobbiga och problemskapande typer. Bråken på skolan mellan grupper som rektorn talar om, har helt 100% säkert Ameers gäng som upprinnelse. Detta har pågått länge. Misshandel, hot, skadegörelse och nedlagda utredningar löper som ett pärlband. Noll och ingenting som konsekvens. Ameers familj bor i godan ro vidare på Storgatan i Kil. Alla har sina telefoner listade på eniro och pappan har ett youtubekonto med hyllningsklipp riktade åt den kurdiska rörelsen. Ingen ens kommenterar... Låter pappa förstå att det är tid att styra upp sonen om han inte vill se sin pojke i rullstol resten av livet.

Ameer och hans vänner behöver stöd och hjälp att ta sig ur detta negativa möster. De behöver få känna att dominanskrim fungerat till en viss gräns, men nu är den gränsen passerad och den gästfrihet man hitintills känt, har så att säga kört torr!

Lägg ett par sekunder på att titta på det andra klippet... Kolla hur blattarna beter sig! Kolla framför allt på Ameers agerande genom hela klippet! Detta är en person som kommer att befinna sig inom något stadie av samhällsåtgärd livet ut. Så småningom kommer han att våldta, slå sönder eller döda någon för han har aldrig fått en gräns att förhålla sig till! Skäggiga fettot i filmen gör alltså FEL som står där med händerna i byxfickorna och försöker resonera med dräggen! Han verkar glad åt att ha fått beröm av polisen, men ur ett svenskt perspektiv så har han alltså betett sig helt jävla fel!

Givetvis skulle han sopat till den där bruna plågan en sådan jävla fetsmäll att okbenet åker åt helvete! Filmen är utmärkt bevis för försvaret om någon cuckad åklagare skulle dra fettot inför skranket! Han har lätt nödvärn i klippet!

Har någon pratat med Ameer eller Mohamed än? Vet vi vem som filmar?

Finns här INGEN användare här från Kil eller Värmland som har lite inside om det här gänget?
Citera
2019-05-10, 07:26
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkbog
Kvinnorna tar de starka/segrande männens parti. Det är svensks ”mäns” fel att det ser ut som det gör.

Nej, det brukar vara tjejer som kommer ifrån utsatta/stökiga familjer som börjar hänga med vad nu som ger dom en anledning till att inte vara hemma bland stöket.
Citera
2019-05-10, 07:32
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Man kan ju undra hur lärarna i skolan ska kunna hantera såna här. Vilken utbildning och erfarenhet skulle kunna dämpa pch hantera sånt beteende? Det verkar illa ställt i svenska skolan, stackars lärare (en del i alla fall).
Citera
2019-05-10, 07:35
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Man kan ju undra hur lärarna i skolan ska kunna hantera såna här. Vilken utbildning och erfarenhet skulle kunna dämpa pch hantera sånt beteende? Det verkar illa ställt i svenska skolan, stackars lärare (en del i alla fall).

Alltså fy fan för att vara lärare. Det är inte humant av den humana stormakten att låta lärare hantera dessa "savages" (kan ej hitta ett bättre ord på svenska).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in