2019-05-14, 19:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Vilka är "vi"?

För övrigt verkar du bygga dina egna sanningar i nedersta stycket. Antingen har du läst halva mina inlägg, eller så saknar du läsförståelse.
Samtliga dina inlägg handlar om "Damage Control" & att på något vis "förklara" det som hände med att den vite killen på något vis "har sig själv att skylla". Dina försök att dilla om "låg intelligens" eller "dålig läsförståelse" är helt enligt era instruktioner. Orden som vapen. Inte många går på det där längre.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
SD-keps på BO. Oväntat.
Så då skall han ha en spark i ansiktet enligt dig?
Citera
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det kan knappast finnas några förmildrande omständigheter till att sparka någon i ansiktet vid just det tillfälle som visades på filmen. Här har brottsoffret sänkt garden för länge sen. Ingen förundersökning i världen kan ändra på det.

Håller helt med !
Så illa gjort .
Visar på fientlighet och maktmissbruk.
Tvi fan!

Man ser ju att grabben sätter sig i bilen och av hövlighet väntar in , ifall maktmissbrukaren ville säga något mer innan de for iväg .
Vad fick grabben för att han av bra fostran lärt sig att lugna sig och låta folk tala till punkt ?
Jo Ni såg ju själva ; en spark i plytet .
Så där går skillnaden och gränsen mellan monster och människor .
Senast redigerad av landbandy 2019-05-14 kl. 19:55.
Citera
2019-05-14, 19:50
Medlem
landbandys avatar
Citat:
SD-keps på BO. Oväntat.

I Sverige har vi rätt att bära vilka märken vi vill ,visste du inte det ?
Det är därför vårat land än så länge är ett fritt land ,där alla får tänka och tycka vad man vill , utan att bli sparkade varken i ansiktet eller på DEJ = pungen !
Var för fan glad för det ,mannen !
Citera
2019-05-14, 20:04
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julgodis123
Påminner lite om "blattar bråk"-serien.
Mycket lustigt.

Videon för tankarna till hur det kommer vara när Sverige får Sharia-lagar.

Metalmatte Blattar bråk del 6

Paint ritade figurer ja dog av garv
Citera
2019-05-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Håller helt med !
Så illa gjort .
Visar på fientlighet och maktmissbruk.
Tvi fan!

Man ser ju att grabben sätter sig i bilen och av hövlighet väntar in , ifall maktmissbrukaren ville säga något mer innan de for iväg .
Vad fick grabben för att han av bra fostran lärt sig att lugna sig och låta folk tala till punkt ?
Jo Ni såg ju själva ; en spark i plytet .
Så där går skillnaden och gränsen mellan monster och människor .
Amen på den.
Och TACK.
Citera
2019-05-14, 20:09
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
SD-keps på BO. Oväntat.

Bara att gratulera de två hjärndöda babbarna för deras lokala rekrytering till SD.
Citera
2019-05-14, 20:35
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Du skriver så osammanhängande att jag fick läsa ditt inlägg två gånger. Men nej, jag tror inte att invandrade danskar drabbas i särskilt stor utsträckning och jag skrev heller inte att alla invandrare drabbas. Vart är det du försöker komma?

Jag vill för övrigt inte kalla mig för antirasist, då det ordet signalerar aktivism. Ogillar många invandrare, precis som jag ogillar många svenskar.

Du skrev att om man tillhör gruppen invandrare så får man ta ordentligt med skit efteråt. Och att merparten här inne verkar vilja slänga ut alla invandrare med huvudet före efter att ha sett filmen.

Förutom den svenska nationaliteten så finns det 192 olika nationaliteter idag. Och om man tillhör någon av dessa och invandrar till Sverige så är man invandrare. Danskar är invandrare lika mycket som somalier. Men jag tog just dessa nationaliteter för killen som gjorde det här mot den svenska killen. Han är antagligen varken somalier eller dansk. Förstod att du skulle reagera på att jag skrev dansk. Men inte att jag skrev somalier. För somalier är väl en invandrargrupp som du tror drabbas av det här på något sätt? Klumpar ihop invandrare och glömmer bort att en hel del av dom faktiskt inte berörs på något sätt på det sätt du tror. Dom tänker inte att det här är mitt folks som gjorde. Eller att svenskarna beskyller ryssar, norrmän, fransmän, amerikaner, kineser eller kanadensare för det här.

Du tänkte nog inte att just danskar ingår i den invandrargrupp du skrev om? Och det finns nog fler invandrare som du skulle ha svårt upptäcka vara invandrare om nu inte invandraren själv sa det. Och det som är så speciellt med vissa invandrare. Är att dom faktiskt inte är invandrare. Födda här, men föräldrarna eller farföräldrarna har invandrat. Eller så är man blandad genom att ens mamma/pappa är svensk och den andra halvan ickesvensk. Men för det så är dom inte svenskar. Inte så viktigt för dom bli det. Men för ängsliga svenskar så är det det. Att tro att bara för dom vill bo i Sverige så vill dom bli svenskar.
Citera
2019-05-14, 20:40
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Det är därför vårat land än så länge är ett fritt land ,där alla får tänka och tycka vad man vill , utan att bli sparkade varken i ansiktet eller på DEJ = pungen !

Rätt men endå inte, räkna med ord och kanske misshandel om du har nått med SD på dig.
Citera
2019-05-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Du är den största idioten i tråden! Du har inget liv! För nu har du varit här och försvarat dina små oskyldiga lamm & gullegrisar i flera dagar! Har du inget Afa- fascist möte du måste närvara på?

Sen är du för korkad för att märka att du snackar emot dig själv. Du yrar om " pöbelmentalitet " men tycker samtidigt att man förtjänar att misshandlas beroende på vilket parti man sympatiserar med!

Som sagt du är fullständigt slut i skallen som alla ni vänsterhhjon!

Så nu hör ni det alla på FB! Det är fritt fram att banka skiten ur alla vänstervridna svin ni ser! För Peter den sjuke har gett er carte blanche !

För det första är jag inte vänster. För det andra har jag inte försvarat någon, jag har försvarat vår rättssäkerhet och varit stark motståndare till pöbelrättvisa. Jag har heller aldrig skrivit att man förtjänar att misshandlas beroende på vilket parti man sympatiserar med. Var har du fått det ifrån?

Och jo, jag har faktiskt ett liv. Villa i ett fint område, fru, barn och ett välbetalt arbete. Önskar mig inget mer.
Senast redigerad av peter_pung 2019-05-14 kl. 23:07.
Citera
2019-05-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Samtliga dina inlägg handlar om "Damage Control" & att på något vis "förklara" det som hände med att den vite killen på något vis "har sig själv att skylla". Dina försök att dilla om "låg intelligens" eller "dålig läsförståelse" är helt enligt era instruktioner. Orden som vapen. Inte många går på det där längre.
På med foliehatten!

Jag har inte hävdat att raggaren har sig själv att skylla, jag har däremot hävdat att jag vill se en förundersökning och en rättegång innan jag dömer någon.
Citera
2019-05-14, 22:54
Medlem
Citat:
Håller med till viss del, men det ökar sannolikheten att det har varit någon form av kontrovers innan dådet.

Vilka märken vi vill är dock långt ifrån sant. Hakkorset är exempelvis helt uteslutet, likaså IS-flaggan bara för att ta två exempel.
Senast redigerad av peter_pung 2019-05-14 kl. 23:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in