2019-05-10, 00:48
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
När det är fråga om sådana här människor så spelar det ingen roll vad man gör. De vill ha våld och söker upp våld, och hittar de inget, då skapar de våld.

Ja, och det är bara när de stöter på kraftigare våld de slutar, så enkelt är det.
Citera
2019-05-10, 01:16
Medlem
SweKingCalles avatar
Är detta någon ny händelse ?
Är de namngivna ?
ligger det i polisens händer ?
Citera
2019-05-10, 01:33
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Är detta någon ny händelse ?
Är de namngivna ?
ligger det i polisens händer ?

Misshandeln skedde 1 maj. Polisen utreder och har hört gärningsmannen.
Namn på gm finns i tråden.
Citera
2019-05-10, 01:37
Medlem
Ashin-Wirathus avatar
Hade vänt bilen och kört över dem
Citera
2019-05-10, 01:54
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashin-Wirathu

Ja, iallafall jagat dom så länge det gick. Men killen var ju rädd.

Fy fan vad jag hoppas att dom blir så jävla rädda av att det här har fått så mycket spridning i hela Sverige så att dom självmant drar dit dom kom ifrån med sina föräldrar.
Citera
2019-05-10, 02:02
Medlem
Hazizas avatar
Har förövarna åkt på stryk än?
Citera
2019-05-10, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haziza
Har förövarna åkt på stryk än?

Förmodligen inte, de flesta som säger sig göra något är lika coola som dig och kör en emoji.
Allt som sagts om att någon "slagit" GM etc är bara skitsnack, GM har inte lämnat Kil ens.
Citera
2019-05-10, 02:44
Medlem
Fick höra att ett gäng blattar åkte ner och misshandlade dessa två gossar, väldigt god källa
Citera
2019-05-10, 02:54
Medlem
Instant-Neccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSGuy
Fick höra att ett gäng blattar åkte ner och misshandlade dessa två gossar, väldigt god källa

Mm och jag hörde att Mona Sahlin inte är en skattefifflare
Citera
2019-05-10, 03:05
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashin-Wirathu

Hehe, tänkte samma sak! Men hoppas att killens farsa samlar ihop några kompisar och söker upp småblattarna, hotar dem till livet och slår dem sönder och samman! Våld är det enda språket som de små svinen förstår och svensken har varit flat och vänt andra kinden till alldeles för länge nu.
Citera
2019-05-10, 03:45
Medlem
Happysmurfs avatar
Det var ju tidigare i tråden någon som länkade denna fil: https://minfil.com/TdwfJ9o3nc

Det är ett inlägg i en tråd/grupp som heter Kils Medborgargarde. Inlägget är från någon vars namn har raderats men slutar på ...ström.

"Jag har nyligen varit hemma hos Amer och hela familjen har lämnat Kil med packning, enligt grannen kommer dom inte att komma tillbaka och lämnade Kil ca 20.30. Fick även information om att hans bror ligger på Sahlgrenska i Göteborg väldigt dåligt, och mamman är på plats där nu. Så kanske mellan landar dom där, ingen aning. Men lägenheten är tom tyvärr."

Är detta genuint eller har någon allierad skrivit detta för att skydda dem? Att brorsan är/mår "väldigt dåligt" kan tyda på invandrarsvenska. Han kanske inte alls heter "...ström" i verkligheten utan Abboud, typ.

PS. Jag citerar och är inte ansvarig för särstavningen.
Senast redigerad av Happysmurf 2019-05-10 kl. 03:48.
Citera
2019-05-10, 04:26
Medlem
Man ska inte lätta på trycket nu.
De som utövar våld ska veta att man inte kommer undan ostraffat även om polisen inte gör sitt jobb.

Om det nu blir öga för ett öga kan jag inte sia i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in