Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Expressenaetikeln sätter verkligen igång flödet hos mig... Satan vad man jobbar hårt på rasistvinkeln och försöker kränga offerkoftan på kaozblattarna!
Man kan vidare utläsa att babben sitter hemma i godan ro, men vägrar ge audiens åt journalisthororna! Hur hänger det ihop med tidigare historier om skyddshäkte, evakuering och liknande? Kaxiga är de också... "Känner alla i Kil..." och "varför ska vi gömma oss? Har inte gjort något!"
Hur fan är det möjligt att de där bägge kan sitta hemma och spela playstation och svulla ramadangodis? Varför har ingen sökt upp dem och hållit korrigerande samtal!?
Finns det inga män i Värmland längre? Bara blekfeta betacucks med chipstuttar och mjuka handflator?
För det kan jag säga er alla: Får inte detta konsekvenser för babbisarna, så kan vi lika gärna dö ut som folk! Då har darwinismen sagt sitt och vi är fan inte värda att föra våra gener vidare! Dina barnbarn kommer att vara bruna, heta Mohammed och ligga med arslet i vädret, Pung-svenne! Fega stackare! Ynkligt! Vikingar? Karoliner? Glöm det! Konfliktskygga fega stackare! Noll stake, noll ryggrad, noll jävla vilja! Det tog knappt en generation att så i grunden rövknulla ett helt folk med en rik kultur, ärorik historia, till underkastelse! Det måste vara världsrekord! Jag skäms ögonen ur mig!
Haha jag är mest stolt över min finska sida i släkten och min gammelfarfars dekorationer från kriget med hakkorsringar. Nästan alla mina fullblodade svenska vänner är självutnämnda feminister och bär knappar på ryggsäcken där det står "antirasist".
Men detta är helt enkelt samhällsklimatet som har format svensken till en hanrej, egentligen är det inte vårt fel. Vad vi behöver är en svår tid om påminner oss om vilka vi är. Svåra tider skapar starka män, starka män skapar trygga tider, trygga tider skapar mjuka män, mjuka män skapar svåra tider, och så går det runt i ett kretslopp.
Se bara på Östeuropa. De levde under kommunistisk ockupation i 50 år och nu är de mer medvetna än någonsin kring vad de har att förlora. Hade detta filmklipp hänt i Polen så hade halva landet åkt dit för att städa upp. Finland fick utkämpa minst 3 blodiga krig på loppet av en enda livstid för att få det som är deras. Israel ska vi inte ens börja prata om.
Ibland undrar man inte om lite ockupation i några generationer hade gjort detta landet gott trotts allt. Jag börjar mer och och mer ifrågasätta min värnplikt om ryssen kommer. Vad är det egentligen jag kämpar för, och hade det varit så bedrövligt att se riksdagen bomma igen ett tag och Aftonbladets ledarredaktion skickad till saltgruvan. Det hade också fått svensken medveten kring vad han har och vad han måste behålla.