Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Skulle mer beskriva mig som en vanlig svensk i mina åsikter. Skulle nog säga att jag hatar AFA och RF betydligt mer än NMR. ZOG vet jag nog inte ens vad det är.
Och ja, om organisationer som NMR inte gör något av detta så har de förlorat all trovärdighet som "motståndet" och de är totalt meningslösa. Att gå runt i servitörskläder vinner inga övertygelser och opinionen kommer fortsätta se dem som ett skämt.
Nu har vi ett tydligt kaozgäng som terroriserar en hel by och halva landet tittar på. Kunde inte bli en bättre publicering.
Men jag antar att NMR förblir en clownorganisation som tar fel sväng vid ICA på bästa sändningstid som vanligt...
Skulle polisen ödsla en enda resurs på att fånga någon som spridit video så skulle min tillit till dem ta en rejäl törn. Amer och hans brushor har vid minst 3 tillfällen angivna i tråden (2 som fångats på film) spridit våld, vandalisering och obehag bland byn i flera år och polisen har gett dem en klapp på vristen varje gång. Det är inte förrns nu som de faktiskt lägger på en växel vilket säger en hel del vilket politiskt horhus kåren har blivit.
Polisen jobb är att förhindra brott, inte att vänta för att städa upp efteråt.

Dessa individer kommer garanterat att misshandla någon rejält en vacker dag, eller skända någon flicka. De har uppenbarligen fått smak för sin livsstil och ser rättsväsendet som ett irriterande skämt.
Snacka om förvirrad och oinsatt. Vet inte vad ZOG är, oväntat, men varför skulle egentligen NMR dra dit? Visst, de kan göra en grej av detta för att få uppmärksamhet, men vad tänkte du att de skulle göra, misshandla babbarna? Varför? NMR har mer snutbevakning än de mest organiserade knarkligorna, islamisterna och MC-gängen tillsammans - de kommer inte ens nå epa-hålan innan de stoppas av polisen.
Varför skulle de dra dit och försvara(?) några WT-cucks till svenskar som inte ens hjälper sin polare när han åker på stryk? Visst, blattarna i videon är ohyra men det är inget nytt, så är det och så har det alltid varit, personligen blir jag betydligt mer upprörd över svenskar som inte ens kan försöka försvara sig. Vart fan är självkänslan? Ingen bryr sig egentligen om en sydstatsflagga, verkligen ingen. Men att se några unga grabbar sitta skrämda och inte agera, det är bara tragiskt.
Antar för övrigt att du syftade på GBG kravallerna 2017 när du skrev fel sväng vid Ica? I så fall återigen bevis på hur jävla lite koll du har.
Nej, NMR har inget med detta att göra och kommer inte vinna något på att agera här. Det är upp till lokala invånare att utföra vedergällning mot blattegängen.