Citat:
Dock bekräftar hon att det funnits konflikter mellan ungdomsgrupper på skolan, där ena lägret har sitt ursprung i Sverige och där den andra är nyanlända invandrare.
– Det är mer personliga konflikter, som till exempel handlat om tjejer. De inblandade kommer från olika länder men jag tror inte det har så stor betydelse för själva konflikterna.
https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/
Imponerande blindhet. Grupperna som är i konflikt har olika etniskt ursprung, men det är bara en slump.

Och vi har dessutom tillräckligt med info för att veta att det är den "nyanlända" gruppen som terroriserar svenskarna här i Kil.
Jag tycker helhjärtat synd om killen i EPA-traktorn. Han är ett barn. Han är inte en MMA-fighter. Och han är väl medveten om att araben som misshandlar honom tillhör en klan som skulle hämnas, om han lärde sig slå tillbaka. Och att samhället dessutom kommer att straffa honom, om han skulle lära sig att slå tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av
peter_pung
Arv snarare än begåvning gissar jag? Tänker inte avslöja vad jag jobbar med, men är civilingenjör och räknas som höginkomsttagare. Bor i ett dyrt område helt utan invandrare. Borde du också göra om du är förmögen. Då hade du inte ägnat hela ditt liv åt det du gör nu.
Men alltså, för att vara någon som så ivrigt propagerar för mångkulturens välsignelser, så är väl det ett väldigt oväntat val av boplats? Du borde krackelera till smulor varje gång du ser dina ögon i spegeln. Det är ett hyckleri som måste göra din själ fullständigt död inombords.
Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Expressenaetikeln sätter verkligen igång flödet hos mig... Satan vad man jobbar hårt på rasistvinkeln och försöker kränga offerkoftan på kaozblattarna!
Man kan vidare utläsa att babben sitter hemma i godan ro, men vägrar ge audiens åt journalisthororna! Hur hänger det ihop med tidigare historier om skyddshäkte, evakuering och liknande? Kaxiga är de också... "Känner alla i Kil..." och "varför ska vi gömma oss? Har inte gjort något!"
Hur fan är det möjligt att de där bägge kan sitta hemma och spela playstation och svulla ramadangodis? Varför har ingen sökt upp dem och hållit korrigerande samtal!?
Finns det inga män i Värmland längre? Bara blekfeta betacucks med chipstuttar och mjuka handflator?
För det kan jag säga er alla: Får inte detta konsekvenser för babbisarna, så kan vi lika gärna dö ut som folk! Då har darwinismen sagt sitt och vi är fan inte värda att föra våra gener vidare! Dina barnbarn kommer att vara bruna, heta Mohammed och ligga med arslet i vädret, Pung-svenne! Fega stackare! Ynkligt! Vikingar? Karoliner? Glöm det! Konfliktskygga fega stackare! Noll stake, noll ryggrad, noll jävla vilja! Det tog knappt en generation att så i grunden rövknulla ett helt folk med en rik kultur, ärorik historia, till underkastelse! Det måste vara världsrekord! Jag skäms ögonen ur mig!
Återigen - så fort en svensk ens uttalar missnöje med ockupationen, med lite för hög röst, så kommer hela statens våldsmonopol och straffar oss. De måste rökas ut från institutionerna, för att vi ska kunna få någon förändring. Och för att det ska ske, så måste det ske ett brett uppvaknande. Vilket det inte verkar göra, eftersom globalistmedia är supereffektiva på att spela ned allt som sker.