2019-05-09, 10:03
Medlem
SVT fokuserar på att det är olagligt att sprida filmen vilket enligt åklagaren kan ge 2 års fängelse. Inte ett ord om offret. Och till SVT är vi tvångsanslutna att betala, jävla vänstermuppar.
Citera
2019-05-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Invandrarna kom hit 2016 och har knappast någon uppfattning om sydstatsflaggans historia. Om de inte felaktigt indoktrinerats i antirasistisk propaganda genom de olika programmen de fått delta i sen de kom hit, dvs.

Älskar hur artikeln får invandrarna till de egentliga offren i historien, trots videobevis på hur de oprovocerat misshandlar en mindre kille som inte heller gör något motstånd. Bilen står parkerad och med rutan nervevad. Hur ska någon kunna tro att svennefjunen försökt köra på dom och skrikit rasistiska ord?

Helt jävla sinnessjukt.

I Expressens värld är invandrare alltid offer, oavsett vad.
I Expressens värld är en etnisk svensk alltid skyldig.
Citera
2019-05-09, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtimating
Jasså? Tidigare hade den lille tunne killen skrikit jävla neger åt araben enligt arabens bror och det var orsaken till överfallet?
Hade han ändrat sig igen? Vad blir historia nummer 3?
Trovärdigheten låg.

1. Vem sa att han skrikit neger? Araben?
2. Ordet neger är tillräckligt för misshandel?
Citera
2019-05-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Gick in på ludrets facebook, verkar vara mycket stolt över sin bipolär-diagnos.... Speechless..

kan du lanka?
Citera
2019-05-09, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Exact. Jag förväntar mej inget av invandrarna, dom better sig som dom alltid gjort. Högre krav ställer jag däremot på svenskar. Häng nu ut den här tjejen/filmaren så vi kan få ringa hennes far.
Citat:
Gick in på ludrets facebook, verkar vara mycket stolt över sin bipolär-diagnos.... Speechless..
Jag finner det föga troligt att det finns någon far i hennes liv. Om hon tillåts hänga med kriminella, dessutom med en sådan sjukdomsbild, så handlar det nog om en övergiven jänta.

Nej, att som förälder förhindra sådant umgänge är inte likställt med att vara shariapolis. Jag kan föreställa mig hur apologeterna tog sats när de läste hur jag tyckte att en ung kvinnas umgänge skulle begränsas mot hennes vilja.
Citera
2019-05-09, 10:40
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Det är uppenbart att blattarna ljuger om att grabben ska ha skrikit neger.

Dessa blattar har ju misshandlat folk förut så deras trovärdighet är NOLL.
Ologiska efterkonstruktioner är snarare standard när blatte ska behöva stå till svars för sina gärningar, det måste vi ha i åtanke.
Någon som har en sammanställning på övriga kriminella aktiviteter dessa varelser har pysslat med sedan ankomsten till Sverige
Citera
2019-05-09, 10:41
Medlem
Citat:

Länk till hennes fb tack! Eller namn.
Citera
2019-05-09, 10:45
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Vad heter hon på Facebook då? Du kan maska namnet byt ut någon bokstav med *. Vill gärna ta en titt på den vidriga landsförrädaren som inte bara filmar, utan även skrattar åt det som sker..

Häng ut slampan nu!!!

Har vi fått fram namnen på blattarna?
Citera
2019-05-09, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Häng ut slampan nu!!!

Har vi fått fram namnen på blattarna?

Håller med. Står man och filmar och skrattar medan ens landsman blir överfallen ska man FAN inte komma och tro att läget är lugnt... 😡
Citera
2019-05-09, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Ologiska efterkonstruktioner är snarare standard när blatte ska behöva stå till svars för sina gärningar, det måste vi ha i åtanke.
Någon som har en sammanställning på övriga kriminella aktiviteter dessa varelser har pysslat med sedan ankomsten till Sverige

Så är det.

Vi såg ju senast den afrikanska kvinnan i tunnelbanan. Som sa att hon inte varit våldsam. Som sa att hon hade giltigt färdbevis. Allt visade sig vara LÖGN. Hon ljög om rubbet!
Citera
2019-05-09, 10:53
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Dock bekräftar hon att det funnits konflikter mellan ungdomsgrupper på skolan, där ena lägret har sitt ursprung i Sverige och där den andra är nyanlända invandrare.

– Det är mer personliga konflikter, som till exempel handlat om tjejer. De inblandade kommer från olika länder men jag tror inte det har så stor betydelse för själva konflikterna.

https://www.expressen.se/gt/16-aringen-berattar-om-raa-misshandeln/

Imponerande blindhet. Grupperna som är i konflikt har olika etniskt ursprung, men det är bara en slump. Och vi har dessutom tillräckligt med info för att veta att det är den "nyanlända" gruppen som terroriserar svenskarna här i Kil.

Jag tycker helhjärtat synd om killen i EPA-traktorn. Han är ett barn. Han är inte en MMA-fighter. Och han är väl medveten om att araben som misshandlar honom tillhör en klan som skulle hämnas, om han lärde sig slå tillbaka. Och att samhället dessutom kommer att straffa honom, om han skulle lära sig att slå tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Arv snarare än begåvning gissar jag? Tänker inte avslöja vad jag jobbar med, men är civilingenjör och räknas som höginkomsttagare. Bor i ett dyrt område helt utan invandrare. Borde du också göra om du är förmögen. Då hade du inte ägnat hela ditt liv åt det du gör nu.

Men alltså, för att vara någon som så ivrigt propagerar för mångkulturens välsignelser, så är väl det ett väldigt oväntat val av boplats? Du borde krackelera till smulor varje gång du ser dina ögon i spegeln. Det är ett hyckleri som måste göra din själ fullständigt död inombords.

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Expressenaetikeln sätter verkligen igång flödet hos mig... Satan vad man jobbar hårt på rasistvinkeln och försöker kränga offerkoftan på kaozblattarna!

Man kan vidare utläsa att babben sitter hemma i godan ro, men vägrar ge audiens åt journalisthororna! Hur hänger det ihop med tidigare historier om skyddshäkte, evakuering och liknande? Kaxiga är de också... "Känner alla i Kil..." och "varför ska vi gömma oss? Har inte gjort något!"

Hur fan är det möjligt att de där bägge kan sitta hemma och spela playstation och svulla ramadangodis? Varför har ingen sökt upp dem och hållit korrigerande samtal!?

Finns det inga män i Värmland längre? Bara blekfeta betacucks med chipstuttar och mjuka handflator?

För det kan jag säga er alla: Får inte detta konsekvenser för babbisarna, så kan vi lika gärna dö ut som folk! Då har darwinismen sagt sitt och vi är fan inte värda att föra våra gener vidare! Dina barnbarn kommer att vara bruna, heta Mohammed och ligga med arslet i vädret, Pung-svenne! Fega stackare! Ynkligt! Vikingar? Karoliner? Glöm det! Konfliktskygga fega stackare! Noll stake, noll ryggrad, noll jävla vilja! Det tog knappt en generation att så i grunden rövknulla ett helt folk med en rik kultur, ärorik historia, till underkastelse! Det måste vara världsrekord! Jag skäms ögonen ur mig!

Återigen - så fort en svensk ens uttalar missnöje med ockupationen, med lite för hög röst, så kommer hela statens våldsmonopol och straffar oss. De måste rökas ut från institutionerna, för att vi ska kunna få någon förändring. Och för att det ska ske, så måste det ske ett brett uppvaknande. Vilket det inte verkar göra, eftersom globalistmedia är supereffektiva på att spela ned allt som sker.
Citera
2019-05-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T

De har ju inte intelligens nog att ljuga ihop en version som inte faller i en och samma mening, det var inte hans bror på filmen men samtidigt visade filmen inte hela scenariot för hans bror blev nästan påkörd och kallad neger precis innan han blev filmad. Inaveln visar sig tydligt i hans familj.

Personal på skolan visste sen tidigare om grupperingarna, som såklart alla andra i deras närhet gör. Skolpersonalen ville dock understryka sitt "värdegrundsarbete" och att dessa grupperingar, som av en ren slump bestod av svenskar och invandrare, inte berodde på härkomst. Det var bara pojkar som bråkade lite om tjejer. Inte så farligt.

Naturligtvis skitsnack, skolan har antagligen försökt förminska så mycket som möjligt för att inte de nyanlända ska pekas ut samtidigt som de har fått agera våldsamt mot svenskar obestraffat. Hur många incidenter har skolan vägrat att polisanmäla för att skydda detta nyanlända pack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in